Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שנת 2011 והייתי עוד חייל טירונות ויוצא שישי הביתה, התחלתי ללמוד על ניסן מיקרה שנת 2008 אוטומטית כדי להוציא מהר את הרישיון נהיגה שגם עליה עשיתי את הטסט ועברתי בפעם הראשונה.

לאחר שלוש שנים, השתחררתי מהצבא והלכתי לעשות איזה 4-5 שיעורים על גיר ידני כדי שיהיה לי רישיון על כך, הרכב היה פולקסווגן ג'טה 2011 דיזל, היה מהנה וכיף! ושוב עברתי טסט ראשון 🤗 

 

הרכב הראשון שרכשתי היה בשנת 2011 בדיוק לאחר שהוצאתי רישיון, סיטוראן C5 2002,  נוחות הכי טובה בפער!

עריכה אחרונה על ידי idan897
  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

כמו פות"ש: למדתי נהיגה על פולו קלאסיק SDI שנת 97' ידנית, שתמיד הייתה מרגישה שהיא לא נוסעת. שיחה שכיחה ביני לבין המורה הנהיגה הייתה:

הוא - "תן עוד דלק" (ככה הוא קרה לגז)

אני - "אני נותן אבל זה לא זז"....

 

הרכב הראשון שנהגתי עליו היה פורד פיאסטה שנת 96' שכל כך אהבתי!!! 

רמת אבזור youth  שזה אומר בעצם כלום, מד ק"מ עם חמש ספרות, מנוע 60 כ"ס הוותיק של פורד שהיה מטרטר כמו טנק T-62, ללא הגה כוח, ועם תאוצת ייצרן של 15.7 שניות למאה (ככה נטען). אה וגם היה מזגן מקומי חראאא ברמות, שברגע שהיית מכבה אותו היית מרגיש כמו ויין דיזל במהיר בעצבני שלוחץ על הכפתור נייטרו.

דווקא הפלסטיקה והריפודי קטיפה בדלתות היו ברמה גבוהה יחסית ואני לא ציני.

 

כ"כ סבלתי מהנושא של החוסר הג"כ. פעם הבאתי לחברה שלי לנהוג בה, והיא לא הבינה למה ההגה לא זז.

 

הפגינה אמינות מופתית והייתה אצלנו במשפחה שנים רבות עד שלב מאוד מאוחר (נדמה לי 2008). 

עריכה אחרונה על ידי dotan123
פורסם

למדתי נהיגה על סיאט טולדו דיזל ידנית סגולה אי שם בתחילת שנות ה-2000.

 

רכב ראשון היה פיאט פונטו מודל 98 ידנית מצוידת ב-60 סוסים, למעשה הכל היה ידני. המזגן לא עבד ולא טרחתי לתקן, לא היה כזה חם אז או שפשוט הייתי תפרן לאחר צבא. הייתה ברשותי שלוש שנים והפגינה אמינות מופתית.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם (נערך)

לימוד נהיגה (2005) -  טויוטה קורולה 03' דיזל 1.8

רכב ראשון בבעלותי (2012)  - פיאט פונטו 99' בנזין 1.1

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

את עיקר שיעורי הנהיגה עשיתי בסיטרואן קסארה שאני עד היום זוכר לטובה (גם כי נהגתי בכאלו אחר כך לא מעט) לקראת הסוף החליף מורה הנהיגה שלי לגולף דור 4 שהייתה אז חדשה דנדשה והייתה קנאת כל העיר. 

 

הרכב הראשון היה המשפחתית שההורים שלי פשוט גלגלו אלי - סובארו לגאסי 1.6 ידנית שהייתה כל כך כבדה ואיטית אבל וואוו כמה אהבתי אותה. 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

נהגתי על כמה וכמה  רכבים בתור נהג צעיר, לא זוכר את כולם, גם להפתעתי לא את הרכב שלמדתי נהיגה. (משער סובארו)

 

אחרי הרישיון נהגתי מזדמן  על פיג'ו 404, וולוו 242, BMW23i, לארק של "פושעים", סימקה, סיטרואן DS, אופל קדט, ועוד כמה. (רשימה חלקית, היו עוד כמה)

הרכב הראשון שקניתי בכספי המלא, סבארו DL. אחריו היו עוד כמה עשרות רכבים. ( 40% שלי, 70% צמודים מהעבודה - בערך לא ניהלתי רשימה מדויקת)

פורסם (נערך)

אני למדתי על מיצובישי לנסר 1.6 ידנית שנת 89. מזגן מקורי.

הרכב הראשון סוברו לאונה  1.6 91 אוטומטית של אבא. מזגן מקורי הורכב על ידי תדיקר.

הרכב הראשון שניקנה לי סוזוקי סוויפט  1L 87 אוטומטית מזגן מקורי.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

לימוד נהיגה על סובארו לאונה, ונהיגות ראשונות על פורד קורטינה 1.6 וסיטרואן GSA Pallas, שתיהן רחוקות שנות אור מהמכונית הראשונה שקניתי, רנו 5 GT Turbo שהייתי מחזיר בשמחה לחנייה שלי, אם רק הייתי מוצא.

  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be

פורסם

אני למדתי על סובארו ליאונה DL 1.6.

המכונית הראשונה שנהגתי בה הייתה הדייהטסו אפלאוז מודל 90' של ההורים - הייתה מכונית מצויינת.

המכונית הראשונה בבעלותי הייתה פיג'ו 305 1.3 GL שהייתה של חבר של אבא. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

למדתי על פיאט 131 סופרמירפיורי עם גיר מהגהינום -נו פיאט.

הרכב הראשון שנהגתי עליו היה של אחותי vw דרבי 1100 (שזה פולו עם תא מטען) מנוע שש טורים שחבל על הזמן.

הרכב הראשון שליהיה אופנוע  cagiva rx 250 מפלצת שגורמת ליודעי ח"ן להזיל ריר.

המכונית הראשונה - פיאט פנדה נפלאה..עם גיר מהדהינום.

פיאט אמרתי כבר?

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

למדתי נהיגה על קורולה דיזל ידנית דגם אושריקו (פנסים עגולים), אחרי שני טסטים לא מוצלחים עברתי למורה אחר, שהייתה לו אימפרזה גפ"מ, גם כן ידנית.

 

האמת שעד עכשיו יש לי פינה חמה בלב לדגם הזה של קורולה (האושריקו), מקווה לשים יד מתישהו על אחת שמורה.

 

הרכב הראשון שנהגתי בו באופן חוקי הייתה רובר 214 של חבר, עם קלאץ׳ שכמעט בלתי אפשרי לתפוס את הנקודת תפיסה שלו, וגיר עם מסנכרנים דפוקים. גם היה נדפק בה משהו כל שני וחמישי, ובגלל שהחברה כבר לא הייתה קיימת אז (היה ב2006), כל חלק עלה הון. אבל היה גימור דמוי עץ, זה מה שחשוב.

 

אחר כך קניתי סיטרואן ZX 1.4, בלי הגה כח, אבל באופן מפתיע הייתה ממש נוחה לנהיגה. אבל גם כן היה נדפק בה משהו כל יומיים. אחרי זה לא למדתי לקח, וקניתי עוד סיטרואן (קסנטיה), אבל זה כבר סיפור אחר (רכב לא פחות מחורבן, מי שמתעניין).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...