Jump to content

dotan123

  • פרסום הודעות

    571
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

116 טוב

אודות dotan123

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הסיריון מרגישה קצת מיושנת לעומת המיקרה, לעומת זאת הסיריון זריזה בהרבה. חוץ מזה שיש הבדל של שנתיים בשנתון שזה משמעותי. אני לא יודע איך זה היה אצל המיקרה, אבל נניח בג'וק בשנים האלו (2011 -2014) הגיר הרציף של ניסן היה בעייתי והוחלף לגחר מעודכן יותר, בחלק מהרכבים בהשתתפות מלאה של "קרסו" ובחלקם בהשתתפות חלקית. שווה בדיקה רק לגבי הגיר.
  2. נוזל ישן אולי יכול לפגוע באיכות הבלימה, אבל לא להשבית אותה לגמרי אלא אם כן מישהו פתח את המכסה ואוויר נכנס למערכת וכ"ו. כך נאה לי. פות"ש: תבדוק אם אתה רואה סימני נזילה סביב למשאבות הבלם בגלגלים.
  3. בגדול אלו האופציות שלך: 1. להמשיך לחפש, אולי מישהו באמת מחזיק תחליפי או שאולי ניתן להזמין (זה יקח זמן כנראה), צריך לשאול את חנויות החלפים הרציניות, הסיכוי קטן. 2. לקנות מקורי - יעלה לך כפי שציינת הון תועפות, בערך 10-15% מערכו של הרכב 3. האופציה המומלצת פחות, שאישית לא הייתי עושה אותה ובודדים ימליצו לך עליה אם בכלל: מפירוק. כמובן שמדובר על חלק בטיחותי שיגידו לך (ואני מסכים איתם) שאסור לשים מפירוק, בטח ובטח שזה כנראה מרכב שעבר תאונה. 4. האופציה המסובכת, שהיא נראית לי לא רלוונטית כי כבר נכשלת טסט ואתה לא יכול למשוך יותר מידי זמן זה לבצע ייבוא של בולמים, מה שכרוך בכאב ראש גדול
  4. איזה דור של המיקרה? יש את הצורה של עד 2010, מנוע 89 כ"ס שמשודך לגיר פלנטרי, ויש מ-2011 שזה רכב אחר לגמרי (דור 4), בשנותיו הראשונות היו תלונות על הגיר הרציף השערורייתי של ניסן. המנוע הוא עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 עם 80 כ"ס, אבל מצוידת ב-6 כ"א. הדגם הפשוט ניקרא VISIA, האסנטה (הדגם המאובזר) יותר מכובדת באבזור: בקרת אקלים, חישוקים קלים, בקרת שיוט, חיישני גשם והגה מצופה עור האבזור הבטיחותי בדגם הישן יותר (עד 2010) ממש קמצני, רק שתי כ"א. לפי דעתי: מיקרה ידנית היא אחלה אופציה. עם הגיר הרציף קצת פחות. הסיריון כפי שכבר ענו לך בעבר משווקת רק עד 2011 ואתה כבר בטח יודע עליה הכל.
  5. יש לה רישיון 6 שנים אז יש לבצע מחדש בדיקות רפואיות (מופיע באתר משרד הרישוי, מצ"ב התמונה למעלה) ללא תיאוריה, ללא מלווה (למרות שהייתי מאוד ממליץ!!), ואת החברת ביטוח זה לא כ"כ מעניין. מעניין אותה העבר הביטוחי שלה. לגבי שיעורי נהיגה: אין חובה בלקיחתם נדמה לי, אבל רצוי לתרגל קצת גיר ידני כל מה שרשום פה זה בערבון מוגבל, הכי טוב שתתקשר ל-*5678 משרד הרישוי
  6. אינדיקציה חזקה למשאבת בלם מרכזית.
  7. SX4 (עד 2013) ידניות אין, קרוסאובר מ-2013 (שנקראת SX4 קרוסאובר בגדול) בהחלט יש ודגמי הטורבו שלהן אפילו מהנות לנהיגה לא עלינו. ואפילו ברמת האבזור הגבוהה GLI! לפחות עד הדור ה-11(2012-2018) בהחלט שווקו כאן. לא יודע מה המצב בדור ה-12.
  8. כן עוד פעם, תסתכל בספר הרכב, שמן גיר בסיוויק זה כל 5 שנים או 75K כמדומני, פלגים אירדיום כל 6 שנים, מבטיח לך שאם תעשה חיפוש בפורום תמצא כל פיסת מידע שאתה רוצה, זה רכב נפוץ נפוץ שנשאלו מאות שאלות לגביהם. תבדוק עלויות ביטוח שלא תחטוף "פצצה", הטסט של הסיויק נדמה לי הוא 1800 ש"ח +-
  9. עד היום אני מנסה להבין מה יש ברכבים האלו של טויטה שהציבור הישראלי מוכן לשלם עליהם מכירים כ"כ גבוהים כמשומשת (לאנדקרוזר, ראב 4, וורסו)
  10. מסכים איתך שזה המחיר הרלוונטי, אבל השוק של הוורסו הוא חזק מאוד ולכן אני מתקשה להאמין שהמוכר יוריד 11K ממה שהוא דורש, בטח ובטח שכלים עם נתונים פחות טובים נמכרים ביותר כסף
  11. 2015 מדובר על דור 9 (11-15) או דור 10 (15 ואילך)? נראה י באוה שנה התחלף דגם. 1. תבדוק ברישיון שאכן מדובר ביד ראשונה (00) ולא יד 01 (שנייה), תבדוק באפליקציית לוי יצחק מה המחיר של האוטו לאחר שקלול בכדי לקבל פרופורציה למחיר. 2. המוכר טוען שיש היסטוריה "במאיר"? תבדוק את זה ע"ס קבלות או שהמוכר יבקש מהממוסך שיוציאו לך את ההיסטוריה, תבדוק מה באמת הוחלף כי זה שהרכב טופל במורשה לא מחייב שבאמת הוחלף מה שצריך. יש לקוחות שכאשר אומרים להם שצריך להחליף שמן גיר אז הם נרתעים מהמחיר ודוחים את זה. לא יודע איך זה בדור בזה, אבל בדור לפניי החלפת פילטר דלק היא יקרה ומצריכה פירוק של חלקים פנימיים. י
×
×
  • Create New...