Jump to content

dotan123

  • הודעות

    968
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

dotan123 שיחק אותה בתאריך ינואר 14

התכנים של dotan123 היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dotan123

משקיען

משקיען (5/14)

207

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. ואוו כמה עצות. באמת אין מילים. קודם כל, לאחר בירור הצבע המקורי של הסורגים המתכתיים אכן היה צהוב ומאחז היד היה חום. לגבי הדיירים: חלקם העלו את הרעיון לעשות זאת בעצמנו, אני אישית תמכתי בהבאת איש מקצוע. מה להערתכם יהיה המחיר שלו בכדי לקבל פרופורציה? סוג הצבע רצוי שיהיה המרייט/המרטון. הוא מתאים גם למאחז יד שהוא מפלסטיק לפי הבנתי. גוון הצבע אולי באמת שרצוי שיהיה כהה, משהו בכיוון חום. מעקות חדר מדרגות אכן חוטפים מכות קטנות כל הזמן. מה שנראה לי יגזול את רוב הזמן והאנרגיה וחוסר הידע זה נושא הכנת האזור לצביעה: יש לשייף את המעקים עם מברשת פלדה (כמובן שעדיף שתיהיה מחוברת למברגה/מקדחה) עד אשר יגיעו למצב שכל הצבע הצהוב נעלם? או שאני הבנתי לא נכון 😕 כי אם בהורדת צבע לא מקורי עסקינן, אז גם המאחז יד צבעו לא מקורי.
  2. שלום לכולם, מס' דיירים בעלי מוטיבציה ורצון טוב רוצים לצבוע את המעקים בחדר המדרגות בכוחות עצמם ע"מ לחסוך בהוצאות איש מקצוע. מדובר על מעקים שנצבעו לפני 15 שנים + בצהוב (אל תשאלו למה), שהצבע המקורי שלהם היה צהוב כנראה ומאחז היד מפלסטיק היה חום. יש 3 קומות בסה"כ. המטרה היא לצבוע את המעקים בצבע אחר, כנראה בז' או שמנת. רצחנו לקבל טיפים ועצות לגבי אופן הצביעה, שימוש בחומרים, וכל עצה שתאפשר לנו לצלוח את המשימה בהצלחה.
  3. היה מורכב על ספורטאז' 2016, ללא שימוש כמעט. כולל מסגרת. מק"ט קיה: 96170f-1000wk 300 ש"ח. ליצור קשר בהודעה פרטית או להשאיר הודעה בשרשור המכירה
  4. עדכון: לאחר בדיקה ברשת בפורומים בינ"ל הבנתי שאכן הבעיה ש[email protected] תיאר היא בעיה ידועה שקיימת בעוד מס' רכבים, חוסר יכולת להעלות את הטורים בעמידה. אכן אצלי הטורים ב-D הם 650 בקירוב ולא כמו שחשבתי בהתחלה. מצ"ב תמונות וסרטון. חדי אוזן יוכלו לשמוע בסרטון שכאשר אני מעביר ל-D אפילו הגריל רועד. בערך בשנייה השלישית. בניוטרל הרכב לא רועד כלל. אנסה לבדוק את התושבת התחתונה כפי ש-EliC25 המליץ. 813453306_ND.MOV
  5. תושבת תחתונה + תושבת גיר לא הוחלפו. למיטב ידיעתי היא (התחתונה) פחות קשורה לרעידות אבל אולי אכן שם הבעיה. החלפתי את העליונות כי הסתמכתי על ניסיון עבר עם לאנסר שהוחלפו בה שתי תושבות עליוניות והרעידות פחתו באופן מובהק גם בעמידה ב-D. אויש. חבל. מעניין למה אי אפשר להעלות סל"ד בסרק. דווקא בסרק הסל"ד אצלי הוא 750-800 כפי שציינתי רועד פחות ב-D ו-R יש רעידות. בניוטרל ופרקינג פחתו באופן משמעותי החלפת את כולם דרך אגב?
  6. הרכב שבכותרת. 101K ק"מ. התושבות היו "עייפות", הורגשו רעידות לא קלות בעמידה גם בניוטרל/פארקינג/דרייב. במסגרת טיפול שנתי הוחלפו שתי תושבות מנוע עליוניות, ימין ושמאל, למקוריות (לא תחליפי או שיט כזה) שנרכשו ב-AMAYAMA. למי שמעוניין: מק"ט שמאל - 1162080JA0 מק"ט ימין - 1161080JA0 הרעידות בניוטרל ופארקינג פחתו באופן משמעותי אך עדיין קיימות במקצת, הרעידות ב-D בעמידה עדיין נשארו, אולי הופחתו ב-10%, דבר שעדיין מציק. חשוב לציין: לרכב אין בעיית טורים עולים/יורדים, הכל יציב. המנוע עובד חלק בסרק. אין צריכת דלק מוגברת. אין רעידות בתחילת נסיעה. הגיר אינו "דופק" , נהפוך הוא: הנסיעה ברכב ממש רגועה מבחינת החלפת הילוכים. רעיונות לאיפה להמשיך?
  7. לגבי מותחן רצועת טיימינג: צריך להחליף. לגבי השריקה: או שרצועת המנוע לא מתוחה מספיק, או שהיא במידה לא מתאימה.
  8. אני לא מכיר שהגיעה מאזדה 3 משום דור עם רצועת טיימינג. במידה ויש אשמח לדעת
  9. אחד מהפריטים שחובה להחזיק בתא המטען. לי אישית יש איזה בוסטר שקיבלנו מתנה בעבודה מזמן, אין לי מושג של איזה פירמה הוא או מה עוצמתו, אבל התנעתי איתו עשרות רכבים שנתקעו והוא עדיין עובד. הכי מצחיק זה שאת הרכב שלי אף פעם לא התנעתי איתו.
  10. זה 300,000 או שטעית והוספת אפס וזה אמור להיות 30,000? אם זה 300, אין לך מה לחשוב על זה אפילו
  11. למלא שנדלקת נורה זה בערך מה שנשאר במיכל. לא נעלם שום דבר. תקין. כמובן במידה ומדדת מהמשאבה
×
×
  • תוכן חדש...