Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרגיש ילד (33) לעומת כל אלה שלמדו פה על פורד מודל T ודומיו.

למדתי על קורולה דיזל 03'

רכב ראשון: אוטוביאנק Y10 Fire שנת 87'.

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

למדתי על קורולה 93 או 94, כזו:

IMG_0104.JPG

 

אח"כ שינמוך רציני, נהגתי על האוטו של אבא אסקורט 83 ידנית שהוחלפה בתורה באסקורט 96, גם כן ידנית. עוד יש לי בבית את לוחית הרישוי של האסקורט הישנה ממתי שיצאה ההוראה להחליף בטסט את לוחית הרישוי לסוג שמחזיר אור.

FordEscortMk3.jpg

 

הרכב הראשון שלי היה מזדה 323 שנת 95 שקניתי מהשכן של הוריי. הרכב פשוט עבר מקום חנייה מתחת לבניין.

מאזדה-323-1

 

פורסם

אני נהגתי כמה שנים לפני שלמדתי נהיגה על טויוטה היילקס 96 2x4 ידני של אבא שלי, שום דבר לא עצר את האוטו הזה ואין שדה או שביל במושב שלא ביקרתי בו.

למדתי נהיגה על הונדה סיוויק ידנית 2007, בחרתי את המורה רק בגלל האוטו שהיה חדש לחלוטין. רוב המורים באותו זמן נהגו באוקטביה דיזל ידנית דור ראשון.

הרכב הראשון שנהגתי בו אחרי הרישיון הוא מאזדה 626 מודל 99 שנרכשה חדשה והייתה אצלנו 13 שנה, מכונית סופר אמינה שמאוד אהבתי, יש מצב שבגללה יש לי פינה חמה בלב עבור מאזדה.

הרכב הראשון שקניתי לעצמי היה מאזדה 3 מודל 2008, נקנתה בלחץ של זמן מאלבר והייתה מגעילה באופן כללי, עוד לפני שהגעתי איתה הבייתה כבר הצטערתי על הקניה. אחותי תמיד אמרה בצחוק שהיא תדאג להוריד אותה מהכביש וכך גם היה כשמאזדה 3 אחרת החליטה לגנוב ממנה את זכות הקדימה. אחריה הגיעה סיאט לאון 1.8 2012 שהייתה חוויה מתקנת.

פורסם

א. דייהטסו אפלאוז מודל 1990

ב. גיסי נתן לי לנהוג על הרנו 5 שלו, מודל 1979 לערך. לקחתי חברה לפגישה.

כמובן שלא היה הגה כח.

ידית האורות לא הדליקה את אורות המעבר, כך שהיה אפשר לבחור בין אורות חניה לאור גבוה.האור גבוה גם לא ננעל ככה שהיה צריך להחזיק את הידית. נסעתי מהר בחושך, הגעתי לסיבוב, והיה צריך להוריד הילוך. רק שבשביל לגעת בידית ההילוכים היה צריך להעביר את ההגה ליד שמאל.  מה שאומר שיד שמאל לא יכולה  להמשיך להחזיק את ידית האור גבוה..

אז לוקחים את הסיבוב באפלה על פי זיכרון!

 

איזה טימטום.

 

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בשנת 1984 למדתי נהיגה על סובארו "חדשה" מאותה שנה .

ועם קבלת הרישיון נהגתי בפורד טאונוס מודל 1966 ,מנוע 2000 ,v-6 עם הילוכים בהגה .

129562_6e84c75006487ab6.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

למדתי נהיגה על אופל אסקונה.

נהיגה ראשונה על חיפושית חצי אוטומטית מודל 71 של אבא ז"ל.

רכב ראשון בבעלותנו - רנו 14 כשנולד הילד הראשון

פורסם

א. סובארו לגאסי 1.8 , רכב מדהים לזמנו.
ב. אופל אסקונה 1300LS שזה ראשי תיבות של "לא סוחב" ,שנת 84 או 85 אם אני לא טועה.
ברשותכם סקירה קצרה על הרכב:
הרכב בא בתצורת 5 דלתות, כך שתא המטען גדול.
מדובר ברכב כבד, ויחידת ההנעה כללה מנוע 1298 סמ"ק שמפיק 75 סוסים בירידה .
כל ניסיון לטפס בעליות של חיפה , ובפרט את העליה האימתנית של שדרות הציונות, דרשה לשלב את הגיר הפלנטרי בן שלושת ההילוכים להילוך ראשון, או לחלופין לקרטע ב 10 קמ"ש ולשמוע את המנוע משמיע צלילים של פיצוח.
מבחינת האינטיריור,לא היה מזגן , רק איוורור, הריפודים היו מבד עם כיתוב Turbo , וההגה היה הגה עבה מאד שעושה כח, אבל מתקשר לא רע בכלל. הרדיו היה טייפ קסטות של Roadstar ועם רמקולים של פיוניר, שמעו לא רע בכלל.
תאוצה מאפס למאה לקחה באיזור ה 17-18 שניות (בפתיחות עם חיפושיות הייתי מפסיד,כן, גם אם הורדתי להילוך ראשון וסחבתי אותו עד 80 קמ"ש).
רכב גרמני כבד אבל מאד אמין ששירת אותנו היטב.


Sent from my SM-A515F using Tapatalk

פורסם

למדתי לנהוג על קורולה מהדור של הרובוטיות, אבל הייתה עם גיר ידני 6 הילוכים

הרכב הראשון שנהגתי בו עם רישיון הייתה סקודה פאביה 2009 1.4 tdi של ההורים חדשה מהחברה

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם

למדתי נהיגה ב-2012 על אוקטביה דיזל 1.9 (כמו עוד רבים בתקופה הזאת)

הייתי אז חייל משוחרר, ובין שיעור לשיעור התחלתי לתכנן את הרכישה של הרכב הראשון שלי. אבל הייתה בעיה אחת - לא ידעתי כלום על רכבים.

ואז הגעתי לקארספורום, ובמהרה מצאתי את עצמי גולש באתר בכל יום והפכתי לחובב רכב מן השורה.

 

הרכב הראשון שלי היה פיג'ו 306 - שמור לה מקום מיוחד בליבי.

פורסם

למדתי ב-2003 על סובארו אימפרזה ידנית.

לאחר מכן נהגתי על הרכב של ההורים - סובארו DL 1.6 שנת 93 אם אני זוכר נכון.

הרכב הראשון היה פיז'ו 309 ידנית שנת 1992, מתחממת בעליות, הגה ללא תגבור, מד דלק לא אמין - סה"כ הייתה חוויה טובה.


×
×
  • תוכן חדש...