Jump to content

אסטון מרטין

  • פרסום הודעות

    27
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות אסטון מרטין

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    נהיגה בשטח פתוח ונהיגה בהגה ימני

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השיקולים היו כלכלים, זוג צעיר בלי שקל, זה היה קצת לפני הגיוס שלי ובתקופת השירות לאומי של אשתי אבל היינו חייבים רכב עקב המרחק מהמשפחה, קניות וכו.. האופנוע שלי לא יכל לשמש בתור כלי תחבורה (בור ללא תחתית של הוצאות ואין לי רישיון עליו עדיין, מושב יחיד ותנוחת רכיבה של תינוק) מאז המצב הכלכלי השתפר תודה לאל, והדרישות השתנו כבר לא מחפש הכי זול לק"מ קצת בטיחות ונוחות לא תזיק וכנראה שאנחנו לא ניפטר ממנה אחרי הקנייה של החדשה, היא כנראה תעבור הפשטה של כל מה שהיא לא צריכה בשביל לנסוע (ריפוד חלונות מושבים אחוריים וכו,) ותהפוך לרכב שטח במשרה מלאה. דרך אגב, אני ממש לא ממליץ על מהלך של לקנות גרוטאה מזדקנת למישהו שצריך להיכנס למוסך בשביל לטפל או לסדר תקלות. מלבד צמיגים שהחלפתי בפנצ'ריה מעולם לא הכנסתי את הרכב למוסך.
  2. זה כל העניין, פרוייקט לשם פרוייקט. וכן אני יודע שזה 2JZ, עוקב אחרי RCR בקביעות, נהנה מכל רגע.
  3. ידנית עם מנוע הסוסיתא (אנדורה E). הרכב נקנה עם מד קילומטרז' לא מתפקד והבעלים הקודם נשבע שהוא הפסיק לעבוד לפני שבוע. כמובן שלא האמנתי. במד היה רשום 189K וזה גם מה שהיה רשום ברישיון רכב הישן שמצאתי ברכב משנת 2014. לפי הבלאי הכללי בפנים הרכב (ובחוץ אך לזה נגיע מאוחר יותר) הרכב עבר לפחות 300K. בהמשך גיליתי את הסיבה לחוסר התפקוד של המד, אחד החוטים שמגיע מהחיישן מהירות נשבר מהיוניט עצמו. אני לא הייתי מעוניין להשקיע 250 ש"ח בחיישן חדש (חליפי) ואת מהירות הנסיעה שלי אני יודע לפי מד הסלד שכן מתפקד. אז למה בכלל קניתי את הרכב? נכנסתי ליד 2 וחיפשתי רכב בן פחות מ19 שנים (2 טסטים בשנה ב20 ומעלה) עם תיבת הילוכים ידנית וטסט ארוך שנמצא במרחק של עד שעה נסיעה בתחב"צ וכמובן עד 4000 ש"ח. לא עלו הרבה רכבים שהם לא צרפתיים ושרייד אחת בבית שמש-רחוק מידי. ואז ראיתי את הפיאסטה במרחק של חצי שעה נסיעה ומוכר שרוצה למכור מהצלצול הראשון למוכר עד לנסיעה חזור עם הרכב הביתה עברו שעתיים וחצי סה"כ. קצת על התקלות ברכב שגיליתי בבדיקה ראשונית במעמד הקנייה ובשבוע הראשון לבעלות של פיסטוש (היא בצבע ירוק). מזגן: מוריד בערך 20 כ"ס לפי הרגשה מהאוטו ומשחק ON/OFF כל כמה שניות, כנראה מדחס גמור. חלודה: מסילות גג מתחת לכיסוי פלסטיק רקובות לגמרי, נצבעו עם ממיר חלודה למניעת התפשטות והמפתן של אחת הדלתות האחוריות. 4 צמיגים סינים בני 10, בהתחלת נסיעה בעליות של חיפה מצאתי את עצמי בראשון מפרפר בעוד שהרכב מחליק אחורנית בערך 10 מטר מזל שלא היה אף אחד מאחורי. גיר, לפעמים נעלמים חמישי ורוורס והמיקום של שאר ההילוכים משתנה (סודר ע"י חיזוק אחד מברגי המוטות שמתחבר מהידית לגיר עצמו) נזילת מים מהבית טרמוסטט (ואין טרמוסטט כמובן), צינורות נשם מנוע קרועים וכו וכו וכו וכו אני יכול להמשיך עם התקלות עוד 100 שורות אבל אני חושב שהבנתם את הקטע. הרכב נקנה ל50K קילומטר שאחריהם מבחינתי לעשות ממנו פסל סביבתי. אז אחרי 60K קילומטר, מה היה לנו? 12 החלפות שמן (חצי סינטטי 10/40) 6 החלפות פילטר שמן (5 מקוריים ואחד חליפי שהתגלה כטעות-לאוטו היה לוקח 30-40 שניות בשביל לבנות לחץ שמן כשהוא קר) כל החלפת שמן 60 ש"ח ושמן עם פילטר 100 ש"ח 2 צמיגים של חברה בשם רייקן-250 ש"ח לצמיג במהלך החלפת הצמיגים אחד העובדים של הפנצ'ריה לקח מברג גדול וקרע לי את הגומיות של המשולשים (חשב שלא ראיתי). וכמובן לאחר שהם סיימו להרכיב את הצמיגים בא אליי בעל המוסך ואמר לי שהמשולשים שלי חייבים החלפה ונתן לי הצעה "אטרקטיבית" של 950 ש"ח כולל. אם אשתי לא הייתה איתי באותו הרגע המצב היה נגמר אחרת לבעל המוסך. זרקתי לו את ה500 ש"ח על הצמיגים בתוספת כמה קללות ונסעתי ישירות לחנות חלפים_2 משולשים חליפיים 340 ש"ח כולל. שעתיים עבודה כי אין לי ליפט אבל נו שויין. פילטר אוויר חליפי 20 ש"ח. 4 פלאגים מקוריים 80 ש"ח 2 מוטות מייצבים עוד 80 ש"ח רפידות קדימה 100 ש"ח וחוטי הצתה חליפיים שעלו כמה עשרות שקלים ודלק, המון המון דלק כלי רכב עם יותר מ2 גלגלים הראשון שלי (למרות שהיו לי המון רכבים בעבר הם היו של עבודה או משפחה וכו) 60K בקצת פחות משנתיים שכוללים עליות לגולן, ירושלים , חברון, כרמל וכו וכו מקצה ראלי שבועי בשטח ליד הבית של ההורים. פעם בחודש נס הרים הרכב שותה אחד ל16 בממוצע 1 ל 12 בקיצון (רק בשטח עם הילוך שני בפול גז ורגל שמאל מכוונת את הרכב עם הברקס) ו 1 ל18 בשיוט במהירות המותרת על כביש החוף. תקלות 2 פנצ'רים ופעם אחת שהוא החליט לא להניע לי בלי ספרי קרבורטור התגלתה בתור חיישן מצערת שנותן קריאה של 100% שהוא על 0 ומכניס את הרכב למצב של קליר פלאד (איך נקרא בעברית?) פשוט ניתקתי את החיישן והרכב חזר לקדמותו. וונטה של הרדיאטור לא עובדת אך מעולם הרכב לא עבר את ה 105 מעלות ככה שלא מפריע לי. קצת על המנוע והגיר מנוע חלש אבל עושה את העבודה, מהירות סופית של הרכב לפי אתרים בחול היא 163 GPS בירידה מתונה או 170 בירידה לא מתונה. למנוע יש מומנט טוב כבר בסלד אפסי ככה שבפקקים אני בשני בלי גז וזוחל לי בנחמדות, כשלימדתי את אשתי לנהוג על גיר רגיל למשל, גילינו שאפשר להתחיל נסיעה במישור גם בהילוך חמישי עם קצת שכנוע. הגיר הוא חד וחלק הכי טוב שיצא לי להשתמש בו ברכב עם הנעה קדמית, בנסיעה מנהלתית אני כמעט ולא משתמש בקלאץ' וחוץ מרוורס שמצריך יד החלטית אין לי תלונות. מרווח דוושת מושלם בשבילי גם לבלימה ברגל שמאל וגם להתאמת מהירות המנוע בהורדת הילוכים. וקצת על ההתנהגות במילה אחת, כיף. הרכב הזה לימד אותי המון על נהיגה, על איך פונים עם הגז והברקס, על מצבים של איבוד אחיזה וכו ואפילו על איך זה שלנהוג חלק זה יותר מהיר, שלא צריך כוח בירידות ושרוב האנשים שמגיעים לכרמל/נס הרים בשביל "להרביץ" לא באמת יודעים מה הם עושים כמובן שהתחת מקבל אינדיקציה מדוייקת מה עושה כל גלגל וגלגל (כן ממש כמו באופנוע) דרך אגב, בגלל המנוע הכבד מלפנים וכמעט 0 משקל על הגלגלים האחוריים הרכב מאבד אחיזה מאחורה די בקלילות ולפני דרישה אני מכיר את זה טוב מאוד מהאופנוע שלי _(גיקסר ישן) וזה היה מאוד נחמד לגלות שבפיסטוש זה קורה במהירות כ"כ נמוכות. וזהו לבנתיים, יש לי עוד המון לכתוב אבל כבר הארכתי. המחליפה לאחר נסיעות מבחן על מבחר דגמים היא פיאסטה MK7 שתירכש כאשר הטסט לפיסטוש MK4 יגמר.
  4. ועם שלדת ספגטי שתנסה להרוג אותך בכל הזדמנות זה בהחלט רכב חלומות. כזה אבל סטיישן
  5. חמי (67) עבר את 3 לפני כשנה אחרי שמשך עם הכאבים מגיל 30, הניתוח בוצע בבית חולים נהריה. עזר, כאבים לדבריו ירדו לעוצמה של 3/10 לעומת מה שהיה לפני הניתוח אבל, הוא אומנם שוחרר לבית אחרי מספר ימים אבל לא חזר לתפקוד במשך כ3 חודשים. תופעות לוואי מהניתוח, יד רגל וצוואר בצד השמאלי של הגוף מאבדים תחושה/נרדמים על בסיס קבוע אני לא ממש מבין במונחים אבל לדבריו הפריצה הייתה בחוליות תחתונות של הגב ולפני כחודשיים אובחנה פריצה בחוליה עליונה לדברי הרופאים יכול להיות שזה בגלל הניתוח אבל אף אחד לא אומר שום דבר בוודאות, פשוט ממליצים על ניתוח נוסף. נ.ב ההחלמה שלו הייתה גיהנום, מורפיום בלי הפסקה ושבועיים ראשונים ללא שינה.
  6. כרגע הפוקוס באמת הכיוון העיקרי,מחכה לאחת במחיר ובמצב הנכון. לא רואה ערך מוסף בגרמניות שמצדיק את הכאב ראש.
  7. בנדיט 1200 2002 עלייה לכביש ב2004 דגם S עם הפיירינג המלא, בנוסף ארגז ומגיני מנוע 164 אלף קילומטר אצלי פחות משנה, נרכב עליו אולי 500 ק"מ שרשרת וגלגשים חדשים ללא טסט מפבואר ריג'קטים בולמים קדימה צריכים מחזירי שמן,צמיגים וגומיות שיכוך באלטרנטור במצב טוב יחסית לשנה,מנוע בריא ושקט מחיר אטרקטיבי. סיבת מכירה. התרחבות המשפחה. בתהליך למכירה של כלל האופנועים (מלבד 1) יש 1100F ללא ניירות _מנוע לאחר שיפוץ GN250 ללא ניירות ויוה סיטי 50 כפול 2 אחד עם טסט אחד לא שניהם נוסעים 052-777-1688_אוראל
  8. פוקוס ידני דור ראשון? עדיפות להאצ'בק מנסה את מזלי.
  9. בדיוק חזרתי מבית אורן, עם הפיאסטה הנוכחית (59 כ"ס לפני 340000ק"מ) היה כיף מאוד והמנוע זה הדבר האחרון שהגביל אותי. זה כיף שאפשר למשוך את הרכב למקסימום בכל נסיעה מבלי לעבור את המהירות המותרת.. עם רכב שלא משדר לי מה קורה מתחתי אני לא יכול ללחוץ, אז למה כל הכוח? ולשאלתך מה זה יום יום? 7 דקות מהבית לבסיס 5 דק לסופר וכל שאר הנסיעות הן 100 ק"מ+ על כביש החוף/6/1 בעליות לירושלים אני נוסע 80-90, בכל שאר הכבישים אני עומד בקצב עם התנועה המהירה. נ.ב כל פרסה בכיכר יכולה להפוך להנאה אם אתה סוגר את הגז ברגע הנכון ונותן לישבן לצאת
  10. שיטטתי קצת בפורום האקובוסט נחמדה על הנייר אבל 3 מנועים בפחות מ200 א"ק נשמע קצת מוגזם.. (פה) אני לא מוכר רכבים שאני אוהב לנהוג בהם, ואם אני שם 40K על רכב הוא צריך לספק לי לפחות 4 שנים נטולי תקלות קריטיות. כשלוקחים בחשבון שאני עושה 30K בשנה (30 קשים מאוד יש לציין) האקובוסט יורדת מהפרק. לגבי אוט' לא.
  11. התנהגות יותר חשוב,תתפלא מה אפשר להוציא מרכב עם שלדה טובה גם בלי הרבה כוח. בבטיחות הכוונה למרכב או עזרים כלשהם? אני אעדיף להישאר עם הרכב הנוכחי אם החלופה היא 208 דיזל.
  12. חווית נהיגה חשובה לי כמעט כמו אמינות. והוספתי סוויפט למשוואה_על הנייר יותר כוח מהפיאסטה והתנהגות מעולה לפי מה שזכור לי מדגם 2008 אוט' כרגע יד 2 נראה מדולל קלות, נחכה לתום המשבר או שנחפש במגרשים.
  13. אוקיי יש פוקוס סדאן ממורה נהיגה במחיר מפתה מאוד אני הרפתקאן, מה לבדוק מלבד קלאץ/גיר/מנוע/בולמים. שיכול להוות בעיה?
  14. לצערי 35 זאת המגבלה העליונה לתקציב, על ה1.0 מבקשים 45. ובכללי, יש פיתרון למחסור בכוח ברכב אטמוספרי שלא גורע מהאמינות בצורה ניכרת? נ.ב מצער לשמוע על האלפא.
×
×
  • Create New...