Jump to content

אסטון מרטין

  • פרסום הודעות

    187
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

אסטון מרטין שיחק אותה בתאריך אוגוסט 12 2020

התכנים של אסטון מרטין היו האהובים ביותר!

מוניטין

81 נייטרלי

אודות אסטון מרטין

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

2,008 צפו בפרופיל
  1. איך מגדירים את מה שאני עושה? אני מתחיל לחפש עבודה בתחום ה היי טק(נראה לי) פעם ראשונה שלי בשוק החופשי בתחום הזה, ההגדרה של התפקיד שלי כיום היא "מנהל רשת" (שירות חובה ח"א) מה אני עושה בפועל? הרבה עבודה מול AD, תמיכה בתוכנות בלי אבא ואמא (בעיקר בדיקה מעמיקה של תקלות ומציאת פתרונות), תפעול תקלות חומרה, HelpDesk , קצת Exchange , קצת Dhcp , סקריפטים בסיסיים לייעול העבודה מול AD בעזרת PowerShell , תיווך בין המתכנת של הבסיס לבין הצרכים של המחלקה (אני יצירתי לפעמים) בעיקרון יש צוות של HelpDesk וכל מה שהם לא מצליחים לעשות מגיע אליי, הבנה בסיסית בשפות תכנות אבל לא מעבר וללא רצון לה
  2. אז איך תרכיב את המיסב החדש אם לא פירקת את הקראנק?
  3. מאזדה 5 דור שני תשלם 30 מקדמה ואת השאר תשמור לעצמך אם הדרישה היחידה שלך מהרכב מלבד ה7 מקומות היא שיחזיק ל5 שנים כמובן..
  4. אני די בטוח שצמיג ספורטיבי לכביש, PS4 ושות' לדוגמא, יספקו יותר אחיזה ויציבות על הכביש הציבורי, קשה מאוד להביא סמי סליקס לטמפרטורת עבודה בכביש הציבורי. ועוד, מצבי חירום לא בוחרים מזג אוויר, אין לסמי סליקס (לפי דעתי)* מקום על הכביש הציבורי לרכב שננהג כל השנה.
  5. ישן מידי, גרמני מידי הבעיה היא חלקים, אם ליטפתי עם אחת כזאת איזה קיר במסלול מאיפה אמצא לה חלקי מרכב? מאמין שמכלול ההנע משותף לדגמים שיותר נפוצים בארץ אבל בולמים ושות'? וזאת בדיוק הנקודה, יש לי מספיק פרוייקטים, מחפש "סוס עבודה" קצת מגונה מידי, פוקוס היתה לי (דור ראשון סדאן ידנית) למרות שהיא קלה היא מרגישה לי גדולה מידי, קשה למצוא האצבק ידנית מ03 ומעלה שלא עברה לפחות 300K ובילתה את העשור האחרון בתחזוקת שבר
  6. בנוסף, שינוי כיוון מהירים עם צמיגים מאוד אוחזים ומתלים רופסים מביא לאובדן שליטה בלתי צפוי ומאוד קשה לתיקון.
  7. תקציב 10. דרישות: 3 שנים קדימה בלי טסט פעמיים בשנה, ידני, כמה שפחות בקרות (ESP ושות'), מצערת מהסוג שמחובר בכבל, משקל קל, חלקים בשפע, פעם בחודש במסלול, פעם בשבוע התגרזנות. על הפרק 107 ושות', יתרונות: חדש יחסית, קל, לא בולט מידי, נפוץ חסרונות: חלש ו.. נו זה 107. 206XS, יתרונות: הכי חזק, פוטנציאל שיפורים גדול, חלקים נפוצים מאוד, זול להחזקה חסרונות: פחות נפוץ, ישן פיאסטה MK6.5 יתרונות: הגיר הכי טוב, יכול לשמש בתור דיילי, חדש חסרונות: בקרות, מצערת שכנראה חשמלית, חלש יחסית. אשמח לקבל
  8. וואי.. חודש להיות בלי הרכב בגלל צמיג? מי מייבא רכב לארץ ולא משנה לו מידות צמיגים לכאלה שנפוצות פה? מה יקרה ביום שיפסיקו לייצר את המידת צמיג הזאת? דינו של הרכב לגריסה?
  9. מהו לחץ האוויר בצמיגים? מה ההיגיון בזה? (שואל בשביל לדעת) מעולם האופנועים אני מכיר שהגומי במרכז קשה יותר ובצדדים רך יותר בשביל להעניק אורך חיים מרבי בנסיעה יומיומית ואחיזה טובה על הצד.
  10. אני מאוד משתדל להזיז את כל ה20 מכוניות ולא לעקוף מימין, לא רק בכביש 6. הבעיה בארץ שכל ה20 בשמאלי הם בדיוק כמוך...
  11. תנסה להתקשר ואולי תופתע.. את אחד האופנועים שלי קניתי בדרך דומה (7 שנים אחרי פרסום המודעה)
×
×
  • תוכן חדש...