Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^

למיטב הבנתי, ההבדל הוא רק בצבע של הטבעת מסביב לעדשה - אני בכל אופן לא רואה סיבה

לשלם על כך. בנוסף, את הסוג הרגיל פתחתי ובדקתי באופן אישי, כך שאם הוא מגיע מספק אחר

אז גם זה שיקול.

 

רציתי להעיר הערה:

שמתי לב שבאתר גיר בסט הדולר מתומחר לפי 4 שקל ואילו באיביי זה לפי השער היציג כיום 3.72

כך שיוצא שבאיביי , בחנות של Estore009 המחיר בשקלים יוצא מעט זול יותר לאחר הזנת הקופון באתר של גיר בסט.

כוונתי הן ל a 118c והן ל g 1wc

אני חושב שאתה טועה - כך או כך, במעמד התשלום מחייבים אותך בפייפאל. כלומר, אם אתה מבקש

לחייב דולרים בפייפאל (ללא המרה) אז הדולר הוא אותו דולר (וההמרה תעשה על ידי חברת האשראי שלך),

ואם אתה מבקש מפייפאל להמיר עבורך ולחייב את כרטיס האשראי בש"ח, אז שוב ההמרה היא אותה המרה.

ההסתכלות הנכונה היא בהשוואה של המחיר באותו סוג מטבע בו הוא נמכר (מחיר ב USD $).

בכל אופן, החנות אינה יכולה לשלוט בשער ההמרה של פייפאל או של כרטיס האשראי שלך, לכן אם אתה מבצע

עיסקה של 40$ למשל, הסכום בש"ח יהיה אותו סכום בין אם תקנה באיביי או בחנות אחרת (דרך פייפאל).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת גם לי עברה המחשבה הזאת בראש

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

M1011409 אני אבדוק זאת מחר.

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אשמח אם תעדכן :-) .

אגב, שים לב שגם באיביי אינך משלם את המחיר המשוער בש"ח המוצג,

אלא סכום גבוה יותר (בשלב התשלום, אחרי שפייפאל ביצעו את ההמרה עבורך).

 

גם Estore009 ידוע בתור מקור אמין למצלמות אלו - כך שאם המחיר הסופי שלו (אחרי קופונים וכו') יוצא

זול יותר מגירבסט (אני בספק), אז בהחלט כדאי לקנות ממנו.

פורסם
אשמח אם תעדכן :-) .

אגב, שים לב שגם באיביי אינך משלם את המחיר המשוער בש"ח המוצג,

אלא סכום גבוה יותר (בשלב התשלום, אחרי שפייפאל ביצעו את ההמרה עבורך).

 

גם Estore009 ידוע בתור מקור אמין למצלמות אלו - כך שאם המחיר הסופי שלו (אחרי קופונים וכו') יוצא

זול יותר מגירבסט (אני בספק), אז בהחלט כדאי לקנות ממנו.

 

אפשר קישור וקופון לגירבסט?

 

אתה אומר למעשה שבדקת אישית את ESTORE009?

אם כן, תמליץ לרכוש כבר דרכו למרות שזה יקר יותר בכמה שקלים?

פורסם

האם מישהו שקנה מ ESTORE009 יכול לומר לי מה השם שאליו נשלח התשלום דרך פייפאל?

יש לי הרגשה ש ESTORE ו JINGJמשהו הם בעצם אותו המוכר.

פורסם
אפשר קישור וקופון לגירבסט?

 

אתה אומר למעשה שבדקת אישית את ESTORE009?

אם כן, תמליץ לרכוש כבר דרכו למרות שזה יקר יותר בכמה שקלים?

לא קניתי ממנו באופן אישי, אך יצא לי לקרוא שהוא בסדר.

מצב שני, גם גירבסט הם בסדר גמור, שלחו מצלמה מקורית ובמקרה של

אחד החברים פה, כשהייתה לו תקלה הם טיפלו בו בצורה מעולה.

במקומך הייתי קונה אצל הזול משניהם.

 

לא כתבת של איזו מצלמה אתה רוצה, אז הנה של שתיהן:

a118c (קישור) מגירבסט, קוד קופון המוריד את המחיר מ 75$ ל 60$ (קוד GBA118C).

 

ב g1wc אין טעם להזין את הקופון שפרסמתי בעבר, המחיר כעת נמוך יותר והקופון

רק יעלה את המחיר (אתה מוזמן לנסות בכל זאת אם בא לך, הקוד GBG1W).

פורסם
לא קניתי ממנו באופן אישי, אך יצא לי לקרוא שהוא בסדר.

מצב שני, גם גירבסט הם בסדר גמור, שלחו מצלמה מקורית ובמקרה של

אחד החברים פה, כשהייתה לו תקלה הם טיפלו בו בצורה מעולה.

במקומך הייתי קונה אצל הזול משניהם.

 

לא כתבת של איזו מצלמה אתה רוצה, אז הנה של שתיהן:

a118c (קישור) מגירבסט, קוד קופון המוריד את המחיר מ 75$ ל 60$ (קוד GBA118C).

 

ב g1wc אין טעם להזין את הקופון שפרסמתי בעבר, המחיר כעת נמוך יותר והקופון

רק יעלה את המחיר (אתה מוזמן לנסות בכל זאת אם בא לך, הקוד GBG1W).

 

התכוונתי לG1WC :)

 

בכל מקרה, למה התכוונת פה? הרי כתבת לי עכשיו שלא קנית ממנו באופן אישי. אז ממי כן?

בנוסף, את הסוג הרגיל פתחתי ובדקתי באופן אישי, כך שאם הוא מגיע מספק אחר

אז גם זה שיקול.

פורסם

מאיפה קנית את המצלמה ומתי?

 

המצלמה אצלי כבר מפברואר, קניתי אותה מ-Banggood.

היום שלחו לי את הלוח האלקטרוני החלופי, אעדכן כשאקבל אותו.

 

רק מוזר איך מצלמה כזו התקלקלה כל כך מהר.

האם אתם בדרך כלל משאירים את המוביוס ברכב באופן קבוע (גם בחום)?

האם החלפתם את הסוללה בקבל כבר מהתחלת השימוש בה כ-DASH CAM ?

פורסם

אני משתמש במוביוס כבר מעל שנה. תחילה עבדה חודשים עם הסוללה איתה הגיעה (גם בשיא החום), אח"כ התקנתי לה קבל. אף פעם לא היו אצלי בעיות.

אבל - אני משתדל לכסות את החלון הקדמי עם כיסוי שמשה פשוט כך שהמצלמה לא חשופה ישירות לשמש. לא מוריד את המצלמה מהאוטו.

 

אולג

פורסם
אפשר קישור וקופון לגירבסט?

 

אתה אומר למעשה שבדקת אישית את ESTORE009?

אם כן, תמליץ לרכוש כבר דרכו למרות שזה יקר יותר בכמה שקלים?

את ה-A118C הראשונה קניתי מ-estore009 לפני כחודש והיא בסדר.

 

הזמנתי עוד 2 מצלמות A118C מ-Gearbest בגלל האופציה למשלוח מהיר (סה"כ 550 ש"ח).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מקווה ביחד איתך, וממליץ לך לפרק אותה לבדיקה כשתגיע.

כפי שראינו עם באנגגוד, זה שמוצר אחד הוא מקורי וטוב (g1wh),

זה לא מחייב בהכרח שמוצר אחר הוא גם כזה (כמו עם ה g1wc המזוייפת).

פורסם
קניתי בסוף את הG1W-CB מGEARBEST ב43.99$.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

זה עולה סה"כ 1$ יותר מהG1W-C.

מקווה שהכל יהיה בסדר ושאקבל מצלמה מקורית.

 

תודה על העזרה!

 

כמה יצא לך בשקלים?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...