Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
למיטב זיכרוני, הם מדביקים את המדבקה במסגרת החיצונית של המצלמה,

כך שבפועל לא צריך בכלל להוריד אותה בשביל לפתוח את המצלמה.

אם הם שמו מדבקה על הברגים, תוכל להוריד בעדינות בעזרת סכין יפנית/מברג.

 

בכל מקרה, הדבר החשוב עבורך לבדיקה, לדעתי, זהו הקבל.

את השאר תוכל לנסות לזהות ע"י איכות הצילום (בעיקר בלילה).

 

אני מציע לוותר להבא על תשלום דמי הביטוח - כי לפי מה שאתה מספר, הם לא מוסיפים

דבר מלבד כמה שקלים רווח לחנות.

לבדוק את הקבל מאיזו בחינה? שיש קבל במקום סוללה או לבדוק אותו בצורה אחרת?

 

לגבי הביטוח, לא לגמרי בטוח מה זה אומר אבל שאלתי את התמיכה של האתר.

זאת התשובה שקיבלתי:

Dear maor,

 

 

Thanks for your message.

 

 

If you paid the insurance and the item is lost or defective, you will get more compensation.

 

 

Usually we suggest customs to buy the insurance.

 

 

Please feel free to contact us anytime.

 

 

We will always be here for your service.

 

 

Best regards

Pearl

Gestbest Customer Service

http:http://www.gearbest.com

 

כנראה מדובר בפיצוי מעבר לעלות המוצר.

שוב.. כן.. זה דיי מיותר.

פורסם (נערך)

שלום, אני מחפש זמן מה מצלמת דרך אבל שלא מתחברת לשמשה אלא על הדש בוארד, יש המלצות?

אני בנתיים מצאתי שניים

1) http://www.ebay.com/itm/HD-2-0-Perfume-Car-Black-Box-DVR-Recorder-Camera-LED-IR-Night-Vision-G-Sensor-/271914136594?hash=item3f4f587412

2)http://www.ebay.com/itm/Full-HD1080P-Car-Dashboard-Camera-Vehicle-DVR-Cam-Black-Box-Driving-Recorder-/191563200838?hash=item2c9a0e7946

איך הנתונים שלה, מישהו מכיר אולי?

 

השיקול היחיד שלי למה מצלמת דש בוארד ולא על שמשה, בגלל ששמעתי שהמצלמה מתחממת זמן רב על השמש ועם הזמן לא עובדת יותר, האם זה נכון?

עריכה אחרונה על ידי chelsky26
פורסם
שלום, אני מחפש זמן מה מצלמת דרך אבל שלא מתחברת לשמשה אלא על הדש בוארד, יש המלצות?

אני בנתיים מצאתי שניים

1) http://www.ebay.com/itm/HD-2-0-Perfume-Car-Black-Box-DVR-Recorder-Camera-LED-IR-Night-Vision-G-Sensor-/271914136594?hash=item3f4f587412

2)http://www.ebay.com/itm/Full-HD1080P-Car-Dashboard-Camera-Vehicle-DVR-Cam-Black-Box-Driving-Recorder-/191563200838?hash=item2c9a0e7946

איך הנתונים שלה, מישהו מכיר אולי?

 

השיקול היחיד שלי למה מצלמת דש בוארד ולא על שמשה, בגלל ששמעתי שהמצלמה מתחממת זמן רב על השמש ועם הזמן לא עובדת יותר, האם זה נכון?

ואתה חושב שהדשבורד שלך יותר קר? אין הבדל..

מה גם שעדיף להוריד את המצלמה מהשמשה בכל מקרה בתום כל נסיעה.

פורסם
במהלך נסיעה אותו הדבר צודק, אבל בסוף הנסיעה אפשר לשים מגן שמש על השמשה, ואם המצלמה על השמשה זה לא אפשרי

בסדר. אבל עדיף להוריד את המצלמה במילא בסוף כל נסיעה. לא להשאיר אותה במקום גלוי כמו דשבורד או שמשה.

פורסם

שמתי לב שב-A118C צריך לסובב את הסוויץ' ואחרי שהמצלמה מתחילה לפעול מיד להניע.

 

אם מניעים מהר מדי המצלמה לא נדלקת ואם מחכים במצב ACC יותר זמן ומניעים המצלמה נדלקת ונכבית.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

נכון לעכשיו,

פג קוד הקופון למצלמת a118-c באתר :

http://m.gearbest.com/m-flow-a-cart.htm

כך שאם מישהו שומע או מכיר קוד אחר לטובת הקונים העתידים שיפרסם.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
נכון לעכשיו,

פג קוד הקופון למצלמת a118-c באתר :

http://m.gearbest.com/m-flow-a-cart.htm

כך שאם מישהו שומע או מכיר קוד אחר לטובת הקונים העתידים שיפרסם.

 

יש באיביי מוכר מצויין שמציע את הa118 ב60$..

יש הבדל בין הדגמים?

 

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=281365383644&globalID=EBAY-US

פורסם (נערך)

http://www.ebay.com/itm/B40-PRO-Capacitor-Version-A118C-Novatek-96650-H-264-HD-1080P-Car-Dash-Camera-DVR-/131410521479?hash=item1e98ad6d87

יש הבדל - זה עם סוללה ולכן הוא יותר זול.

הדגם שאני ציינתי a118c זה עם קבל, כלומר, ללא סוללה.

ואכן החנות Estore009 מומלצת

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...