Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
yoav911gt2 ו- Nissan Skyline GTR, יש לי מידע חדש.

ניסיתי להשתמש במוביוס כמצלמת מחשב ללא כרטיס SD, ולהפתעתי המצלמה עבדה טוב, היא העבירה את התמונה למחשב ללא בעיות.

שינמכתי את הגרסה ל-2.33, והלכתי לנסות להפעיל ברכב (עם SD כמובן), אבל ללא הצלחה, מה שקורא בפועל לאחר סיבוב הסוויץ' הוא (לפי הסדר):

 

1) נורת הלד הכחולה נדלקת לפרק זמן קצר.

2) לפעמים הנורה הצהובה מהבהבת (כמו שצריך להיות בעת הקלטה)

3) לבסוף המצלמה נתקעת עם נורה צהובה שנדלקת באופן רציף (לא מהבהבת).

 

שימו לב שלפעמים שלב 2 לא מתקיים בכלל, ובמקרים כאלה המצלמה עוברת מ-1 ל-3 מיידית.

 

נותר לי למצוא מקור מתח נוסף, אני מאמין שאסדר מטען אחר בקרוב ואעדכן.

ואולי גם אנסה כרטיס זכרון אחר.

 

לסיכום, בגלל שהמצלמה עבדה כמצלמת מחשב ללא בעיות, אז כנראה שאין בעיה עם החומרה של המצלמה עצמה לא?

 

 

 

כן

 

תוכל לצלם סרטון כמו שביקשתי בהודעה ההיא?

כשאתה אומר שהנורה הכחולה נדלקת לזמן קצר, זה יכול להיות משמעותי מספר ההבהובים או משך ההבהוב וכו'.

בקיצור, תצלם סרטון עם הנייד שלך (צלם עם איכות נמוכה של 640*480 או משהו כזה, לא חייב HD)

תכניס כרטיס זיכרון מחברה מוכרת כפי שכבר ציינתי.

תחזיר את הגרסה האחרונה שעבדה לך לפני התקלה.

 

מאור, אין לי ניסיון עם האתר הזה, אבל את המצלמה שלי (מוביוס) הזמנתי מ-banggood (תוך שבועיים הייתה אצלי)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Nissan Skyline GTR, להלן 3 נסיונות רצופים, משום מה ההתנהגות של המצלמה הייתה שונה הפעם ממה שציינתי קודם, אין לי מושג למה :conf:.

 

ניסיון 1:

במפתיע המצלמה פעלה באופן תקין, אחרי כ-50 שניות כיביתי את הרכב, וכתוצאה מכך המצלמה נכבתה, ואפילו נשמר סרטון בכרטיס ה-SD:

 

ניסיון 2:

המצלמה נדלקה והתחילה להקליט סרטונים באופן תקין, אבל לקראת הסוף ניתן לראות שהיא נכבתה בזמן שהרכב עדיין דלוק (אין תגובה מהמצלמה אחרי שנייה 28 בסרטון), לא נשמר סרטון:

 

 

ניסיון 3:

נדלקה, נורה כחולה, לאחר מכן נורה צהובה אחת ויחידה, ונכבתה (אין תגובה מהמצלמה אחרי שנייה 10 בסרטון), לא נשמר סרטון:

 

 

* יש לציין שלפני נסיון 1, המצלמה הייתה מחוברת למחשב, אם זה משנה.

פורסם

משתמש בSJ4000WIFI כמצלמת דרך:

לפי מה שאמרו לי הוצאתי את הבטריה והיא נדלקת ונכבת ביחד עם הרכב.

 

הבעיה שכשאני מכבה את הרכב היא נכבת ולא שומרת את הסרטונים שצולמו.

 

מה עושים בסיטואציה הזו?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)
Nissan Skyline GTR, להלן 3 נסיונות רצופים, משום מה ההתנהגות של המצלמה הייתה שונה הפעם ממה שציינתי קודם, אין לי מושג למה :conf:.

 

ניסיון 1:

במפתיע המצלמה פעלה באופן תקין, אחרי כ-50 שניות כיביתי את הרכב, וכתוצאה מכך המצלמה נכבתה, ואפילו נשמר סרטון בכרטיס ה-SD:

 

ניסיון 2:

המצלמה נדלקה והתחילה להקליט סרטונים באופן תקין, אבל לקראת הסוף ניתן לראות שהיא נכבתה בזמן שהרכב עדיין דלוק (אין תגובה מהמצלמה אחרי שנייה 28 בסרטון), לא נשמר סרטון:

 

 

ניסיון 3:

נדלקה, נורה כחולה, לאחר מכן נורה צהובה אחת ויחידה, ונכבתה (אין תגובה מהמצלמה אחרי שנייה 10 בסרטון), לא נשמר סרטון:

 

 

* יש לציין שלפני נסיון 1, המצלמה הייתה מחוברת למחשב, אם זה משנה.

 

טוב שצילמת, כי אני חושב שגיליתי מה הבעיה אצלך

 

אתה מניע מהר מדי! (כן, זה נשמע הזוי)

בגלל שהגדרת כיבוי מיידי (immediate - כמו שצריך עם קבל), אתה מסובב, נותן מתח למצלמה היא מתחילה את תהליך הקלטה ואתה ישר מניע.

כשאתה מניע אתה מנתק לרגע את המתח והיא מתחילה תהליך כיבוי.

עכשיו תנסה לעשות את הדבר הבא: תסובב את המפתח עד שהמצלמה מקבלת חשמל אבל אל תתחיל עם הסטרטר.

תצלם את זה בבקשה ותעלה.

מבלי להניע בכלל, תצלם איזה חצי דקה של צילום או כמה זמן שאתה חושב שהיא עברה את נקודת הכשלון כמו תמיד.

אם היא עובדת כמו שצריך מבלי שאתה מניע, הבעיה אצלך בהנעה של הרכב.

תעלה סרטון ונמשיך.

 

נקודה נוספת: כשאתה מצלם, תצלם גם את הנורית האדומה התחתונה שליד כניסת הUSB וכרטיס הזיכרון.

שאראה את שתי נוריות הלד.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

יואב, צריך לנטרל גורמים שיכולים לגרום לבעיה. גורם גורם ולא את הכל יחד, פה אתה מעיף את כל הרכב יחד, כל המטרה היא לצלם ברכב.

צריך לדעת שהמטען שלו ברכב תקין בכלל, בגלל זה ייעצתי לו לנסות מספר מטענים.

עכשיו אם הבעיה היא מה שאני מנחש, אז הבעיה נפתרה (יש לי רעיון לטיפול בזה).

פורסם

אני אישית מעדיף להתחיל לבדוק את המצלמה קודם שהיא עצמה תקינה ומתפקדת בצורה עצמאית בלי קשר למקור כוח כזה או אחר ורק אחרי הבדיקה הזו להתחיל לבדוק גורמים חיצוניים.

פורסם

אז החלטתי לקנות מצלמה, אחרי קריאה פה ובעוד מקומות הבנתי שלמצלמות מחיר נמוך (אני עוד לא מוכן למצלמה של 500 ומעלה)

המצלמה הכי טובה שאפשר לקנות היא ה-G1W, כשמתוך טווח המצלמות הללו בארץ מומלץ אך ורק הG1W-C בכלל שהיא עם קבל ולא סוללה.

 

אז האם יש פה משתמשים של המצלמה שיכולים לתת חווד?

ואם כן, האם נתקלתם בבעיות שהיא לא שומרת טוב את הקובץ האחרון?

האם זה בעייתי שאין לה תאריך ושעה על הקבצים? (כי אין לה סוללה לשמור על הנתונים הללו)

 

והאם זה נראה לכם לינק למוכר אמין ומצלמה אמיתית?

 

אשמח לעזרתכם!

פורסם
אז החלטתי לקנות מצלמה, אחרי קריאה פה ובעוד מקומות הבנתי שלמצלמות מחיר נמוך (אני עוד לא מוכן למצלמה של 500 ומעלה)

המצלמה הכי טובה שאפשר לקנות היא ה-G1W, כשמתוך טווח המצלמות הללו בארץ מומלץ אך ורק הG1W-C בכלל שהיא עם קבל ולא סוללה.

 

אז האם יש פה משתמשים של המצלמה שיכולים לתת חווד?

ואם כן, האם נתקלתם בבעיות שהיא לא שומרת טוב את הקובץ האחרון?

האם זה בעייתי שאין לה תאריך ושעה על הקבצים? (כי אין לה סוללה לשמור על הנתונים הללו)

 

והאם זה נראה לכם לינק למוכר אמין ומצלמה אמיתית?

 

אשמח לעזרתכם!

אני קניתי את המוצר הספציפי הזה (בדיוק אותו מוכר).

המצלמה אמיתית ובאמת עם קבל. התופסן תופס אותה טוב ולא נופל מהשמשה.

המטען לא עשה לי בעיות עם GPS.

הכל עובד כרגע מספר חודשים, לא ראיתי בעיה עם שמירת קובץ אחרון (משתמש בסאנדיסק מובייל אולטרה 16GB).

האיכות מעבר למספקת ביום, בלילה מתאימה לתיעוד אך לא ממש לצילום לוחיות רישוי.

 

בגירבסט היא עולה 41$, אולי זה משתלם יותר.

פורסם

תודה Ooga

נראה לי שאני אזמין מהמשתמש הזה, גירבסט זול ב10 שקל, ואין לי ניסיון איתם.

אבל בהחלט נשמע שהמצלמה תעשה את העבודה.

 

מה לגבי התאריך ד"א? לא מפריע שחסר?

זה לא נתון שידרש על הצילום במקרה של תאונה חס וחלילה?

פורסם

שלום,

אני מחפש מצלמה לצילום פנים הרכב וגם הנסיעה,

יש לי כרגע

G1W ואני מאוד מרוצה אבל אני רוצה להחליף למצלמה עם שתי כיוונים,



יש למישהו המלצות ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
תודה Ooga

נראה לי שאני אזמין מהמשתמש הזה, גירבסט זול ב10 שקל, ואין לי ניסיון איתם.

אבל בהחלט נשמע שהמצלמה תעשה את העבודה.

 

מה לגבי התאריך ד"א? לא מפריע שחסר?

זה לא נתון שידרש על הצילום במקרה של תאונה חס וחלילה?

 

המצלמה כן שומרת תאריכים, כנראה הקבל מספיק לזה.

ככה לפחות ראיתי לפי תאריכי הקבצים בשבועות הראשונים שבדקתי אותה.

פורסם
משתמש בSJ4000WIFI כמצלמת דרך:

לפי מה שאמרו לי הוצאתי את הבטריה והיא נדלקת ונכבת ביחד עם הרכב.

 

הבעיה שכשאני מכבה את הרכב היא נכבת ולא שומרת את הסרטונים שצולמו.

 

מה עושים בסיטואציה הזו?

 

מישהו?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...