Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש כשבוע במצלמה הזו, מוציאה וידאו איכותי לחלוטין לדעתי מבחינת רמת המחיר.

מבחינת המפצל, הזמנתי משהו דומה בעלות של כ-10 ש"ח.

כרטיס זיכרון הזמנתי של 16 ג'יגה ב-40 שקל מאיביי, CLASS 10 ומגיע עם מתאם לUSB.

 

מה שמאוד חשוב למצלמה הזו לדעתי זה המתלה למראה, מאוד נוח להתקנה ולשימוש.

http://www.ebay.com/itm/281305105027?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר'ה, עם כל הכבוד לשואבי אבק, אני מזמין את זה- http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_67201.html?vip=28813&utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

עם הקוד הזה- promoproGB , keryetGB

והמפצל הזה - http://www.ebay.com/itm/2-Socket-Adapter-Splitter-Dual-USB-Port-Charger-DC-12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-/221535454176?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item33948ac3e0&vxp=mtr&rmvSB=true

כרטיס זיכרון אני כבר אקנה בבאג או משהו כזה כשהמצלמה תגיע

 

יש אישור סופי? :)

לגבי המצלמה - כן, רק אל תשמש בקודים שצירפת, הם רק מעלים את המחיר (המחיר הנוכחי 39.68$, הכי

נמוך שאני זוכר).

לגבי המפצל - מאוד יקר, אני מצרף כמה אפשרויות זולות יותר:

http://www.ebay.com/itm/USB-Port-2-Way-Car-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Splitter-Charger-Adapter-Hot-/231622965173?roken=cUgayN&soutkn=NAp9fD

 

http://www.ebay.com/itm/-/161374713637?roken=cUgayN&soutkn=MEU2w6 - אותו קניתי באופן אישי מהמוכר הזה,

הגיע מהר ועובד ללא דופי.

 

כרטיס זיכרון - בדוק לגבי מחירים בארץ וממקורות אמינים מחו"ל, אח"כ תחליט איפה לרכוש.

פורסם

המפצל זה 28 ש"ח סך הכול. אני בונה על זה שיקר= עובד.

המפצל עם החוט אני פחות רוצה. אין לי איפה לחבר אותו אחר כך

 

כרטיסים- אם יש הצעה מוזמנים לשתף

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

עובדים כן אבל הרבה פעמים לא הכי טוב. מתחממים, מקצרים או סתם מתפרקים אחרי חודשיים.

 

בקיצור, אתמול הזמנתי את המצלמה, היום אחרי העבודה אני אזמין את המפצל (אלא אם יהיו עוד הצעות) והתופסן למראה שהציעו פה לפני עמוד-שניים נראה לי טוב

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

בנוגע למתלה - המצלמה (G1W - C) לא מגיעה עם איזשהו התקן? בתמונות באתר נראה שכן - זה מתלה ואקום לשמשה? עדיף לתלות על המראה?

פורסם

מגיע עם מתלה, לא זוכר עכשו אם ואקום או מדבקה, על המראה נראה לי סתם יותר נוח ואולי פחות יסתיר (אם בכלל זה מסתיר).

אני אראה איך אני אסתדר איתה כשתגיע ואז נראה אם אני אקנה את המתלה למראה או לא.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תכלס, איזה מצלמה מומלצת בהנחה שמה שחשוב הוא קודם כל איכות מקסימלית (גם בלילה)

בתקציב של נניח 400-600 ש"ח

אין לי בעיה להזמין מחו"ל

 

מרוב מידע כאן כבר התבלבלתי..

 

תודה!

פורסם

ביחס להבדל של 0806 עם קודמתה 0805, זה ממש לא שווה לשלם כפול על הדגם החדש.

שים לב לנתונים של שתיהן.

חוץ משני חריצים לכרטיס זיכרון (בינינו, מי כבר שם כרטיס של 128GB ועוד שניים?!) היתרון היחיד שאני רואה, חוץ מעיצוב חדש והאפשרות ל-CPL (שאפשר גם לאלתר ל-0805), הוא חיישן של 5 מגה פיסקל במקום 4.

ממש אבל ממש לא שווה את המחיר הכפול.

הייתי ממליץ על 0805 במקום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...