Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה שאלות רגע לפני קניה:

ראיתי כמה סרטונים של הA118C ולא ממש התרשמתי מהאיכות. הסרטון שלך של הG1WC נראה יותר טוב. במיוחד שמתי לב שה118 רגישה לסנוור בלילה.

זה משהו מוכר במצלמה או שזה איכות סבירה?

בנוסף, אני אשמח לדעת אם הזוית של המצלמה מספיקה. יש אפקט של עין-דג שדי מורח את הקצוות ולא ממש שמתי לב להבדל לזווית שבין הG1 וה118. הזווית דווקא חשובה לי כדי לראות אנשים שחותכים אותי ומשתלבים בצורה מסוכנת (וקטנוענים שידועים בחיבה שלהם לדפוק רכבים מהצד)

ישנן בעיות מוכרות עם מצלמה זו, כמו עם חלק ניכר מהמוצרים הסיניים.

בכל מקרה, יש שירות לקוחות ובמקרה של תקלה או אי תקינות ניתן להתנהל מול

החנות/המוכר/הפלטפורמה (תלוי מאיפה אתה קונה כמובן).

ממה שיצא לי להתרשם, האיכות אינה מדהימה, אך בהחלט מספקת לגמרי בתור מצלמת רכב.

כפיתרון של מצלמה נסתרת, עם קבל ומסך + מחיר יחסית אטרקטיבי, היא פיתרון די טוב.

 

ה g1wc מותקנת אצלי בסוזוקי קרוסאובר ולא מורגש חוסר בזווית הצילום, אך כמובן שאם הזווית הייתה רחבה

יותר ניתן היה לקבל יותר מהקצוות (הצדדים).

אני כבר נוטה להתפשר על הg1wc. חוץ מהגודל הפיסי נראה שהיא בעלת נתונים זהים ל118 ב20 דולר פחות

אם הגודל והצורה אינם קריטיים לך, לדעתי זו בהחלט עשויה להיות אפשרות טובה.

אני יכול להמליץ לקנות g1wc מגירסט או מהמוכר באיביי (009 משהו), משניהם למיטב

ידיעתי תקבל מצלמה עם קבל ולא "דמוי". בכל מקרה, מאוד לא כדאי לרכוש מצלמה זו מבאנגגוד.

אני חושב שהאיכות בין שתיהן (ה g1wc מול ה a118c) תהיה דומה (לאור נתונים טכניים כמעט זהים), כאשר ל 118 יש זוויות רחבה יותר

(170 מעלות במקום 120), כך שכפי שנכתב פה קודם, הפיקסלים מתחלקים על תמונה גדולה יותר.

עד כמה באמת משנה הזווית של הצילום?

מצאתי שני קודים של קופונים לgearbest שנותנים כל אחד 7% הנחה - promoproGB , keryetGB

לא יודע אם אפשר להשתמש בהם ביחד, אבל זה מביא את המחיר של זה לאזור ה-63$

אני בספק רב אם תוכל להזין שני קודים בקנייה אחת. המחיר הסופי של ה 118

יהיה נמוך יותר (59.99$): a118c (קישור, קוד קופון GBA118C), חוץ מזה שהיא מכילה קבל ולא סוללה.

לא יצא לי לשמוע על העמידות של ה 0805 - אם יש כאן מישהו שיש לו כזאת, נשמח לשמוע.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ישנן בעיות מוכרות עם מצלמה זו, כמו עם חלק ניכר מהמוצרים הסיניים.

בכל מקרה, יש שירות לקוחות ובמקרה של תקלה או אי תקינות ניתן להתנהל מול

החנות/המוכר/הפלטפורמה (תלוי מאיפה אתה קונה כמובן).

ממה שיצא לי להתרשם, האיכות אינה מדהימה, אך בהחלט מספקת לגמרי בתור מצלמת רכב.

כפיתרון של מצלמה נסתרת, עם קבל ומסך + מחיר יחסית אטרקטיבי, היא פיתרון די טוב.

 

ה g1wc מותקנת אצלי בסוזוקי קרוסאובר ולא מורגש חוסר בזווית הצילום, אך כמובן שאם הזווית הייתה רחבה

יותר ניתן היה לקבל יותר מהקצוות (הצדדים).

 

אם הגודל והצורה אינם קריטיים לך, לדעתי זו בהחלט עשויה להיות אפשרות טובה.

אני יכול להמליץ לקנות g1wc מגירסט או מהמוכר באיביי (009 משהו), משניהם למיטב

ידיעתי תקבל מצלמה עם קבל ולא "דמוי". בכל מקרה, מאוד לא כדאי לרכוש מצלמה זו מבאנגגוד.

אני חושב שהאיכות בין שתיהן (ה g1wc מול ה a118c) תהיה דומה (לאור נתונים טכניים כמעט זהים), כאשר ל 118 יש זוויות רחבה יותר

(170 מעלות במקום 120), כך שכפי שנכתב פה קודם, הפיקסלים מתחלקים על תמונה גדולה יותר.

 

אני בספק רב אם תוכל להזין שני קודים בקנייה אחת. המחיר הסופי של ה 118

יהיה נמוך יותר (59.99$): a118c (קישור, קוד קופון GBA118C), חוץ מזה שהיא מכילה קבל ולא סוללה.

לא יצא לי לשמוע על העמידות של ה 0805 - אם יש כאן מישהו שיש לו כזאת, נשמח לשמוע.

תודה רבה על ההסבר המפורט.

 

לא שמתי לב שה0805 היא עם סוללה רגילה. אוף.

יש משהו אחר בטווח המחירים הזה, עם זוית של 120-140 מעלות, 1080P וקבל

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לאלה שמשתמשים במוביוס, אולי נתקלתם בסיטואציה הזאת, ואשמח אם תוכלו לעזור לי:

 

היה לי מקרה מוזר היום עם המצלמה, כשהדלקתי את הסוויץ', הנורה נדלקה כמה פעמים בצבע כחול, ואז המצלמה נכבתה (לא צולם שום דבר). בדרך כלל היא מתחילה לצלם והנורה בצבע צהוב (נדלקת ונכבת לסירוגין).

 

כשחיברתי אותה למחשב היא נדלקה כרגיל, והצלחתי לצפות בסרטונים הקיימים מהעבר.

 

יש לציין שהסוללה פגומה, ועד היום היא עבדה רק עם חיבור לכבל הרכב.

האם יתכן שזה בגלל הסוללה? חשבתי שלמרות שהסוללה לא במצב טוב, כל עוד המצלמה מחוברת עם כבל אז היא צריכה לעבוד לא?

פורסם

אם הסוללה פגומה ואתה טוען שרק כאשר היא קיבלה מתח אז הכל היה תקין,

אז לא הגיוני לי שהיא שמרה לך את הקובץ האחרון (לפני הפסקת המתח).

להישאר עם סוללה פגומה, ולהזרים דרכה ולהשתמש בה בצורה הזאת, זה לא בריא ומסוכן (הסוללה עלולה להתלקח).

בכל מקרה, תזמין סוללה או קבל (מומלץ) ותחליף, עניין של 2 דקות.

פורסם (נערך)

^

קניתי קבל לפני כשבועיים.

 

נראה לי שיש אי הבנה, היום המצלמה בכלל לא צלמה ולא שמרה קבצים. בהתחלה הייתה נורה בצבע כחול, ואחר כך נכבתה.

הסרטונים שראיתי במחשב היו מהעבר (לפני שקרה לי המקרה שבשורה הקודמת).

 

שמתי לב בשבוע שעבר שלפעמים באמצע הנסיעה היא מפסיקה לצלם, ואז שוב חוזרת לצלם בצורה שרירותית.

אני משתמש במצלמה כבר מחודש פיברואר שעבר, ולא היו לי את הבעיות האלה, זה התחיל רק בשבוע-שבועיים האחרונים.

 

האם ההתנהגות הזאת יכולה לנבוע מהסוללה (בדגש על המקרה שקרה לי היום, שפשוט נדלקה נורה כחולה, ואז נכבתה ולא צילמה)?

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

אם זה נובע מתקלה בחשמל, אתה יכול לנסות להטעין אותה ואז לנסות להדליק אותה כשהיא לא מחוברת לכלום ואז לראות(בהנחה שלא החלפת לקבל).

פורסם (נערך)

^

המצלמה כרגע עם הסוללה המקורית.

זה העניין, שהסוללה פגומה וכבר לא נטענת, והמצלמה מגיבה רק כשמחברים אותה לכבל, כך לפחות היה המצב מלפני שבועיים ועד היום.

היום, כשהיא מחוברת ברכב לכבל, היא פשוט לא צילמה בהתחלה, הייתה תגובה בזמן הדלקת הסוויץ' (נורה כחולה לכמה שניות בודדות וזהו - ללא צילום), אחרי נסיעה של 5 דקות שמתי לב שהיא חזרה לצלם רגיל.

באותו יום, בדרך חזרה הביתה, היה אותו דבר, למרות שהדלקתי את הסוויץ', הנורה הכחולה נדלקה לשניות בודדות והיא לא התחילה לצלם, וזה נשאר כך בכל משך הנסיעה (כ-30 דקות).

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

אתה צריך לנטרל גורמים מסויימים ע"מ לוודא שמדובר בסוללה.

אני בכל מקרה הייתי מציע לך להזמין סוללה\קבל לפי רצונך, תזמין בנתיים (5$+-).

 

אחרי שאתה מסובב את הסוויץ' למצב האחרון לפני הסטרטר, תמתין כ-5 שניות, תן למצלמה לקבל מתח ולהתחיל להקליט, ואז תניע.

לפעמים כשאתה מניע בסיבוב אחד עם הacc, המצלמה מקבלת מתח, מתחילה תהליך הפעלה ואז בהנעה שלך היא מפסיקה לרגע לקבל מתח ומתחילה תהליך כיבוי, תהליך הכיבוי לא מסתיים ושוב היא מקבלת מתח.

 

אחרי כל זה,

הגורם הראשון שתרצה לנטרל (לדעתי קודם תחליף לקבל ואז תמשיך), הוא המטען שלך.

אולי המטען שלך לא מספק מתח יציב מספיק או שהוא לא מעביר מספיק זרם (הוא מוגדר כלפחות 1A? - למרות שהמוביוס לא מגיעה ל-1A בכלל).

פורסם (נערך)

האם מישהו נתקל בבעיה?

קניתי בעקבות ההמלצות בשירשור את ה-

g1w-c מ-gearbest. עבדה שבוע בצורה תקינה (למרות שאני לא הכי מרוצה מהאיכות - קשה עד בלתי אפשרי לזהות מס׳ רכבים שרחוקים יותר ממס׳ מטרים או בנתיב המקביל - אבל זה נושא אחר...) - המצלמה שמרה את כל הקבצים באופן תקין, גם את האחרונים וכו׳



 

לפני יומיים, פתאום, ראיתי כשהנעתי את הרכב שהמצלמה לא עוברת את מסך ה-Welcome אלא תקועה בו. לאחר מכן בדקתי את הוידאו וזה מה שצולם (תמונה מתוך):

Screen Shot 2015-07-15 at 13.31.40.jpg

 

מאז, היא עדיין תקועה על מסך ה-

Welcome ולא מקליטה כלום. ניסיתי ללחוץ כמה פעמים על כפתור הריסט בצד המצלמה, גם כאשר היא מחוברת למקור מתח וגם כשלא. ניסיתי לחבר אותה למקור מתח בבית (מתאם usb 2A), עם כרטיס זיכרון, בלי כרטיס וכלום, נאדה. תקועה.. לא מגיבה לשום לחיצה.



 

מישהו נתקל בבעיה דומה? יש למישהו עוד הצעה לפני פניה לחברה?

עריכה אחרונה על ידי Yonathan

Ford Fiesta 1.6L 2015

פורסם
יש בעיות.

יש לא מעט תלונות על זה בdashcamtalk.

ואפילו יש כמה חברי פורום שמתלוננים על זה.

יש לי שתיים כאלה ואני יכול לומר לך בוודאות שאין שום בעיות של טשטוש.

אולי התלונות הן לגבי הדגם הראשוני של המצלמה שהיה בלי חורי אוורור ועם נטייה להתחממות יתר.

פורסם
האם מישהו נתקל בבעיה?

קניתי בעקבות ההמלצות בשירשור את ה-

g1w-c מ-gearbest. עבדה שבוע בצורה תקינה (למרות שאני לא הכי מרוצה מהאיכות - קשה עד בלתי אפשרי לזהות מס׳ רכבים שרחוקים יותר ממס׳ מטרים או בנתיב המקביל - אבל זה נושא אחר...) - המצלמה שמרה את כל הקבצים באופן תקין, גם את האחרונים וכו׳



 

לפני יומיים, פתאום, ראיתי כשהנעתי את הרכב שהמצלמה לא עוברת את מסך ה-Welcome אלא תקועה בו. לאחר מכן בדקתי את הוידאו וזה מה שצולם (תמונה מתוך):

[ATTACH=CONFIG]431198[/ATTACH]

 

מאז, היא עדיין תקועה על מסך ה-

Welcome ולא מקליטה כלום. ניסיתי ללחוץ כמה פעמים על כפתור הריסט בצד המצלמה, גם כאשר היא מחוברת למקור מתח וגם כשלא. ניסיתי לחבר אותה למקור מתח בבית (מתאם usb 2A), עם כרטיס זיכרון, בלי כרטיס וכלום, נאדה. תקועה.. לא מגיבה לשום לחיצה.



 

מישהו נתקל בבעיה דומה? יש למישהו עוד הצעה לפני פניה לחברה?

לא נתקלתי בדבר כזה. ראשית, תפנה לתמיכה של גירבסט - יש להם תמיכה טובה (אבל לוקחת זמן, כי הם

עונים אחת ליום).

 

תנסה לשדרג לגירסא שאני שידרגתי (תדפדף כמה ע"מ אחורה).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...