Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

איך הצלמה הזאתי: http://ksp.co.il/?uin=25573

לעומת זאתי: http://ksp.co.il/?uin=23540

יש בינהן 100 שקל הבדל.

אם שתיהן לא מומלצות אשמח להמלצה למצלה, עד 300 שקל

עם עדיפות מהארץ אבל אפשר גם איביי.

ואיזה כרטיס זיכרון מומלץ לקנות?

תודה. ויום טוב!

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קניתי את המצלמה A118 B40 לפני מספר חודשים מהמוכר ESTORE

באיביי , המשלוח היה מהיר יחסית אבל המצלמה לא בפוקוס , כל מה שמעבר

לשני מטר נראה מטושטש והבנתי שזאת בעייה נפוצה , ראו תמונה .

 

שימו לב לחדות של הדש בורד לעומת הטשטוש של עצמים רחוקים , לא התקנתי

את המצלמה מיד וכך לא שמתי לב לבעייה אבל גם כך השירות לקוחות שלהם כשנוח לו

"לא מבין אנגלית" או נותן תשובות מתחמקות כמו להאשים את הכרטיס והלחות באויר .

 

מלבד הצורה השימושית שלה לא ממליץ על המצלמה ולא על המוכר ,

יש למישהו נסיון עם פתיחת מצלמות רכב ותיקון הפוקוס ?

 

B40 camera blurry image.jpg

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם
אני קניתי את המצלמה A118 B40 לפני מספר חודשים מהמוכר ESTORE

באיביי , המשלוח היה מהיר יחסית אבל המצלמה לא בפוקוס , כל מה שמעבר

לשני מטר נראה מטושטש והבנתי שזאת בעייה נפוצה , ראו תמונה .

 

שימו לב לחדות של הדש בורד לעומת הטשטוש של עצמים רחוקים , לא התקנתי

את המצלמה מיד וכך לא שמתי לב לבעייה אבל גם כך השירות לקוחות שלהם כשנוח לו

"לא מבין אנגלית" או נותן תשובות מתחמקות כמו להאשים את הכרטיס והלחות באויר .

 

מלבד הצורה השימושית שלה לא ממליץ על המצלמה ולא על המוכר ,

יש למישהו נסיון עם פתיחת מצלמות רכב ותיקון הפוקוס ?

 

[ATTACH=CONFIG]429798[/ATTACH]

כפי שהציעו לך - תנקה ראשית את השמשה.

אם זיהית בוודאות שהבעיה בפוקוס - אתה יכול לפתוח את המצלמה

ולסובב את הטבעת של העדשה, עד שהתמונה תהיה מפוקסת.

עשיתי את הפעולה הזאת בעבר על g1w.

* שים לב שיתכן והטבעת דבוקה, כך שהסיבוב הראשוני לא יהיה קל.

פורסם
אני קניתי את המצלמה A118 B40 לפני מספר חודשים מהמוכר ESTORE

באיביי , המשלוח היה מהיר יחסית אבל המצלמה לא בפוקוס , כל מה שמעבר

לשני מטר נראה מטושטש והבנתי שזאת בעייה נפוצה , ראו תמונה .

 

שימו לב לחדות של הדש בורד לעומת הטשטוש של עצמים רחוקים , לא התקנתי

את המצלמה מיד וכך לא שמתי לב לבעייה אבל גם כך השירות לקוחות שלהם כשנוח לו

"לא מבין אנגלית" או נותן תשובות מתחמקות כמו להאשים את הכרטיס והלחות באויר .

 

מלבד הצורה השימושית שלה לא ממליץ על המצלמה ולא על המוכר ,

יש למישהו נסיון עם פתיחת מצלמות רכב ותיקון הפוקוס ?

 

[ATTACH=CONFIG]429798[/ATTACH]

תנסה להרים אותה קצת שכמעט ולא יראו את הדשבורד.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
אני קניתי את המצלמה A118 B40 לפני מספר חודשים מהמוכר ESTORE

באיביי , המשלוח היה מהיר יחסית אבל המצלמה לא בפוקוס , כל מה שמעבר

לשני מטר נראה מטושטש והבנתי שזאת בעייה נפוצה , ראו תמונה .

 

שימו לב לחדות של הדש בורד לעומת הטשטוש של עצמים רחוקים , לא התקנתי

את המצלמה מיד וכך לא שמתי לב לבעייה אבל גם כך השירות לקוחות שלהם כשנוח לו

"לא מבין אנגלית" או נותן תשובות מתחמקות כמו להאשים את הכרטיס והלחות באויר .

 

מלבד הצורה השימושית שלה לא ממליץ על המצלמה ולא על המוכר ,

יש למישהו נסיון עם פתיחת מצלמות רכב ותיקון הפוקוס ?

 

[ATTACH=CONFIG]429798[/ATTACH]

 

סובל מאותה בעיה עם הA118 , אם הצלחת להסתדר תעדכן בבקשה

 
 

 

 
 
פורסם

היי

מבקש המלצה למצלמת דרך שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף (מניסיונכם).

מעבר לאיכויות הצילום,גם חשוב לי צילום מאחור

בנוסף,שמעתי גם שיש מצלמות שמצלמות את פנים הרכב בעת חנייה,מה דעתכם על הפיצר הזה?

אשמח לתגובות

פורסם
בוקר טוב,

איך הצלמה הזאתי: http://ksp.co.il/?uin=25573

לעומת זאתי: http://ksp.co.il/?uin=23540

יש בינהן 100 שקל הבדל.

אם שתיהן לא מומלצות אשמח להמלצה למצלה, עד 300 שקל

עם עדיפות מהארץ אבל אפשר גם איביי.

ואיזה כרטיס זיכרון מומלץ לקנות?

תודה. ויום טוב!

 

אשמח לעזרה בבקשה :)

פורסם

התקציב 300 עם עדיפות לפחות אבל אפשר גם יותר.

הכי חשוב שהאיכות תהיה HD, ושיהיה אפשר לראות את כל המספרים של הרכבים גם אלו שעוקפים(נוסעים בנתיב לידי).

עדיפות עם מסך, ואם אין מסך אז שיהיה אפשר לחבר למסך של האוטו (יש יציאות AV במסך).

גודל פיזי לא כזה משנה. אבל שלא יפריע שיהיה אפשר לחבר מאחורי המראה או במקום די נסתר.

ומשהו אחרון, כמה שיותר אמינה שלא תתקלל ולא תדרוש ממני יותר מידי התעסקות.

כמו כן, סתם אשמח לדעת למה המצלמות שבקישור לא טובות?

  • אחראי פורום
פורסם

בוקר טוב,

בהמלצתכם קניתי את ה-G1WC מ-GearBest, נחכה ונראה.

 

בעיה אחרת, של חבר שרכש Dod LS400W. הוא לא מצליח לצלם רצוף.

כלומר, המצלמה פועלת כמו מצלמת אבטחה, מתחילה לצלם רק כשיש תזוזה.

הוא לא הצליח להעמיק בתכנות שלה. מישהו מכיר ויכול לעזור?

תודה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
התקציב 300 עם עדיפות לפחות אבל אפשר גם יותר.

הכי חשוב שהאיכות תהיה HD, ושיהיה אפשר לראות את כל המספרים של הרכבים גם אלו שעוקפים(נוסעים בנתיב לידי).

עדיפות עם מסך, ואם אין מסך אז שיהיה אפשר לחבר למסך של האוטו (יש יציאות AV במסך).

גודל פיזי לא כזה משנה. אבל שלא יפריע שיהיה אפשר לחבר מאחורי המראה או במקום די נסתר.

ומשהו אחרון, כמה שיותר אמינה שלא תתקלל ולא תדרוש ממני יותר מידי התעסקות.

כמו כן, סתם אשמח לדעת למה המצלמות שבקישור לא טובות?

בלי מסך: mobius (אני משתמש באחת).

עם מסך: מניסיון של משתמשים אחרים ומסרטונים שציפיתי בהם, הייתי ממליץ על A118C או G1WC.

 

הקישורים שנתת הם למצלמות לא באיכות טובה כמו אלו שציינתי, באותה מידה גם אפשר לקנות סתם מצלמות של 10-20 דולר באיביי ולא תהנה מאיכות.

פורסם

האמת שהלכתי לא מעט עמודים אחורה בלי קשר, לא חושב שנתקלתי בדיון בסוגיה - מהו גודל כרטיס הזכרון הרצוי? בהנחה שפשוט מקליטים עליו בלופ ודורסים כל פעם את הסרטון הכי ישן..

 

האם 16 GB אמור להספיק? בהערכה גסה, סרטון של שעה באיכות HD (וידאו+קול) אמור לתפוס בערך ג'יגה..

פורסם

לא יודע איך הגעת לנתון האופטימי של שעה HD בג'יגה 1.

 

ב-A118C לדוגמה דקה 1 של סרטון ב-1080P שווה ל-90MB.

 

בכל מקרה, לכל מצלמה ההגבלה שלה, בדרך כלל זה כרטיס של 32 GB. כשאתה קונה כרטיס זכרון תשתדל לקנות מחנות מסודרת בארץ שתתן אחריות. הכרטיס צריך להיות קלאס 10 וחפש שמצויין UHS-I.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

בנוגע לכרטיס זיכרון: אני לא חושב שתתקל בעיה כלשהי עם נפח של 16GB, לשימוש רגיל

הוא אמור להספיק לחלוטין. עם זאת, מכיוון שהמחירים של כרטיסים 32GB אינם יקרים מאוד (כמו גם

שההפרש ביניהם, במונח של שקלים, אינו גדול), אני בחרתי לשים כרטיסי 32GB בשני הרכבים (שניהם קלאס 10,

אחד של סאנדיסק והשני של קינגסטון).

 

התקציב 300 עם עדיפות לפחות אבל אפשר גם יותר.

הכי חשוב שהאיכות תהיה HD, ושיהיה אפשר לראות את כל המספרים של הרכבים גם אלו שעוקפים(נוסעים בנתיב לידי).

עדיפות עם מסך, ואם אין מסך אז שיהיה אפשר לחבר למסך של האוטו (יש יציאות AV במסך).

גודל פיזי לא כזה משנה. אבל שלא יפריע שיהיה אפשר לחבר מאחורי המראה או במקום די נסתר.

ומשהו אחרון, כמה שיותר אמינה שלא תתקלל ולא תדרוש ממני יותר מידי התעסקות.

כמו כן, סתם אשמח לדעת למה המצלמות שבקישור לא טובות?

במידה וחשוב לך שהמצלמה תהיה קטנה ונסתרת, אמליץ לך לבחור ב a118c (קישור, קוד קופון GBA118C ייתן

לך 15$ הנחה, הכי זול שמצאתי).

(לא שלי).

 

אם אתה מוכן להתפשר על צורת המצלמה בשביל לחסוך במחיר, אתה יכול לרכוש את ה g1wc (קישור, אם קראת כמה

עמודים אחורה, ראית שגם פתחתי אותה ובדקתי שאכן יש שם קבל).

(שלי). עריכה אחרונה על ידי m1011409

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...