Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי:

 

1 יחידה A118C לסיריון -

 

http://www.ebay.com/itm/131410521479?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

2 יחידות כבל עם מפסק לאוקטביה ולסיריון -

 

http://www.ebay.com/itm/281702277049?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

2 יחידות מפצלי פיוזים לאוקטביה ולסיריון (פיוז קטן וגדול) -

 

http://www.ebay.com/itm/170709632237?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/180735824927?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

איזה צבע מהכבל עם המפסק הנ"ל אני צריך לחבר לכבל האדום והיחיד שיוצא ממפצל הפיוזים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הזמנתי:

 

1 יחידה A118C לסיריון -

 

http://www.ebay.com/itm/131410521479?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

2 יחידות כבל עם מפסק לאוקטביה ולסיריון -

 

http://www.ebay.com/itm/281702277049?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

2 יחידות מפצלי פיוזים לאוקטביה ולסיריון (פיוז קטן וגדול) -

 

http://www.ebay.com/itm/170709632237?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

http://www.ebay.com/itm/180735824927?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

איזה צבע מהכבל עם המפסק הנ"ל אני צריך לחבר לכבל האדום והיחיד שיוצא ממפצל הפיוזים?

אדום

מייק, איך ואיפה מחברים את המפצל פיוזים באוקטביה?

זה במקום פיוז קיים ואליו מחברים שני פיוזים אחד שמתפקד במקום הקיים ואחד שמתפקד בתור פיוז לקו מתח החדש שעשית

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)
מייק, איך ואיפה מחברים את המפצל פיוזים באוקטביה?

תיבת הפיוזים הפנימית נמצאת בצד הדשבורד עם פתיחת דלת הנהג.

אני רק מקווה שמפצל הפיוזים לא גבוהה מדי כי זה צמוד מאוד לפאנל.

 

P1010104.jpg

 

22.jpg

 

עריכה: בתמונה השנייה נדמה לי שאני רואה מפצל פיוזים (התמונות מגוגל).

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

איזה פיוז מומלץ למצלמות?

אגב, אתה יודע אולי איזה פיוז מקבל מתח אחרי פתיחת הסוויץ'?

אני רוצה לחבר מצלמה vicovation sf2 ואני רוצה לחבר את הכבל המקורי.

לא רוצה שיהיה מחובר למצת כי המצת מקבל מתח גם כאשר המפתח מחוץ לסוויץ'.

פורסם
איזה פיוז מומלץ למצלמות?

אגב, אתה יודע אולי איזה פיוז מקבל מתח אחרי פתיחת הסוויץ'?

אני רוצה לחבר מצלמה vicovation sf2 ואני רוצה לחבר את הכבל המקורי.

לא רוצה שיהיה מחובר למצת כי המצת מקבל מתח גם כאשר המפתח מחוץ לסוויץ'.

לא נכנסתי לזה לעומק, הכבל שקניתי אמור להיות עם חיישן מתח נמוך ויש לו מפסק.

אמור להיות לך בתוך תיבת הפיוזים תרשים של הפיוזים, או לחפש תרשים בגוגל.

 

IMG-20111020-00005.jpg~original

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני קניתי מפצל פיוזרים בגודל רגיל -

 

http://www.ebay.com/itm/170709632237?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true

 

הסתכלתי עכשיו בתרשים וכנראה אחבר אותו ל-26 (מצת תא מטען) או ל-24 (מצת פנימי).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

היי ,

אם המצלמה G1W-C ברגע שהיא לא מקבלת מתח היא נכבית , ז"א שיש בה קבל ולא סוללה ?

ומישהו יודע איך אפשר להגדיר שהמסך לא יהיה דלוק בזמן שהיא מקליטה ?

תודה.

פורסם
היי ,

אם המצלמה G1W-C ברגע שהיא לא מקבלת מתח היא נכבית , ז"א שיש בה קבל ולא סוללה ?

ומישהו יודע איך אפשר להגדיר שהמסך לא יהיה דלוק בזמן שהיא מקליטה ?

תודה.

ליאור אם יש לך את המצלמה אשמח אם תגיד אם החיבור לשקע המצת תומך ב24v

פורסם
ליאור אם יש לך את המצלמה אשמח אם תגיד אם החיבור לשקע המצת תומך ב24v

 

היי אוהד,

על המטען של המצלמה רשום שהוא תומך ב12-24v.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...