Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שישברו לך את החלון, תבין שלא כדאי להשאיר חפצים ברכב..

רק הזמן שידרש לך לבזבז על התקנת חלון חדש, לא שווה את זה.

אין לך כוח? אז תקנה מצלמה ממש ממש קטנה ודיסקרטית כמו המוביוס ועם קבל.

ללא מסך, בגודל של קופסת גפרורים או קופסת טיקטק.

יש לה כל כך הרבה אפשרויות התקנה וחלקן דיסקרטיות, אם תרצה אפנה אותך למקורות ותמונות.

אני משתמש באחת ואני מרוצה (ועדיין מסיר בכל פעם).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגרסה עם העדשה הרגילה:

http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

ישנה גם גרסה עם עדשה רחבה יותר (מעט עיוות fish-eye) אבל אם תרצה אחת כזאת, תמתין.

בקרוב מאוד הם מחליפים את העדשות החדשות C בעדשות C2 חדשות וטובות יותר.

 

קבל (ההחלפה של הקבל עם הסוללה כל כך פשוטה):

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

אפשרויות התקנה תוכל לראות פה (תעבור על כל העמודים):

https://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-mounting-solutions.2654/

  • אחראי פורום
פורסם
איתי הוא רכש את המצלמה בארץ? אם כן שווה לדבר עם היבואן או לבקש ממנו עלון טכני או כל דבר שיכול לעזור. אני כמובן יוצא מנקודת הנחה שאולי לא תקבל כאן תשובה.

 

רכש בחו"ל למיטב ידיעתי, קיבל ספר/עלון הפעלה ועדיין לא מצא פתרון.

מאחר ואני משוכנע שלא תכנתו אותה ככה, אני מאמין שזה באג נקודתי. גם במצלמה הראשונה שלי (dvr027) היו כמה כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין לה G-sensor ולדעתי זה לא הכרחי.

הרי ברגע שיקרה משהו אתה מוציא את המצלמה ומחבר למחשב ומוריד את הקבצים.

אם אתה רוצה לנעול סרטון שלא ימחק מהLOOP, בזמן שהמצלמה מקליטה אתה לוחץ על הלחצן האמצעי (M), הסרטון ינעל.

keep it simple. חיישנים מיותרים מייקרים את המצלמות.

פורסם

מעדכן:

הזמנתי את המצלמה a118c ב6/7 בבוקר. מהאתר GEARBEST.

מהקישור הזה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

יצא סה"כ עם משלוח מהיר של DHL 330 שקל.

היום ב2 בצהריים התקשרו אלי מDHL והביאו לי את המצלמה. סה"כ עבר 3 ימים מהרגע שהזמנתי.

השירות של האתר היה ממש טוב ענו לי מהר, ותשובות מפורטות.

20150709_151914.jpg

פורסם
הגרסה עם העדשה הרגילה:

http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

ישנה גם גרסה עם עדשה רחבה יותר (מעט עיוות fish-eye) אבל אם תרצה אחת כזאת, תמתין.

בקרוב מאוד הם מחליפים את העדשות החדשות C בעדשות C2 חדשות וטובות יותר.

 

קבל (ההחלפה של הקבל עם הסוללה כל כך פשוטה):

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

אפשרויות התקנה תוכל לראות פה (תעבור על כל העמודים):

https://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-mounting-solutions.2654/

 

יש משהו זול יותר מהמוביוס אבל לא הרבה יותר גדול וגם עם קבל?

גם לא ממש אהבתי את הזווית צילום שלה (צרה מידי)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מה רע לך ב a118c? תקבל גם מצלמה קטנה ולא בולטת, גם זווית רחבה, גם קבל

שלא מצריך ממך התקנה (אלא מובנה) וגם מסך קטן למקרה הצורך.

אם תרצה לקנות, אתה יכול לדפדף עמוד אחורה, פירסמתי שם גם קופון הנחה של 15$.

פורסם

במידה וחשוב לך שהמצלמה תהיה קטנה ונסתרת, אמליץ לך לבחור ב a118c (קישור, קוד קופון GBA118C ייתן

לך 15$ הנחה, הכי זול שמצאתי).

(לא שלי).

 

אם אתה מוכן להתפשר על צורת המצלמה בשביל לחסוך במחיר, אתה יכול לרכוש את ה g1wc (קישור, אם קראת כמה

עמודים אחורה, ראית שגם פתחתי אותה ובדקתי שאכן יש שם קבל).

(שלי).

(הציטוט רק שזה לא ילך לי לאיבוד)

לגבי הa118 - אפשרי להשאיר אותה קבוע על החלון? השמש בארץ הבנתי הורסת חיישנים ואלקטרוניקה כמו כלום

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

כל הפואנטה של מצלמה עם קבל זו העמידות הגבוהה יותר לשמש.

ברכב של הוריי התקנתי g1wc כי ידעתי שאין סיכוי שתהיה להם סבלנות

להתקין ולהוריד אותה בכל נסיעה.

ברכב שלי יש מצלמה עם סוללה, אני מתקין ומוריד את המצלמה בכל פעם. מכיוון שזה נמאס,

אני די סבור שהמצלמה הבאה תהיה עם קבל (סביר להניח שאחת מהשתיים מהציטוט).

 

כמובן שהשמש הישירה והחום אינם בריאים לאף מצלמה, אך המצלמות עם הסוללות יהיו רגישות

יותר לכך ברוב המקרים.

פורסם

הגרסה עם העדשה הרגילה:

http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

ישנה גם גרסה עם עדשה רחבה יותר (מעט עיוות fish-eye) אבל אם תרצה אחת כזאת, תמתין.

בקרוב מאוד הם מחליפים את העדשות החדשות C בעדשות C2 חדשות וטובות יותר.

 

קבל (ההחלפה של הקבל עם הסוללה כל כך פשוטה):

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

אפשרויות התקנה תוכל לראות פה (תעבור על כל העמודים):

https://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-mounting-solutions.2654/

יש משהו זול יותר מהמוביוס אבל לא הרבה יותר גדול וגם עם קבל?

גם לא ממש אהבתי את הזווית צילום שלה (צרה מידי)

הדגשתי את החלק החשוב

ותקבל ממני עכשיו עדכון:

הגירסה שכתבתי לך עליה, הגיעה!

אם תרצה את הגרסה עם הזוית הרחבה יותר (העדשה החדשה C2):

http://www.banggood.com/Mobius-New-Version-Wide-Angle-Lens-C2-1080P-HD-Mini-Action-Camera-p-985644.html

 

יש מצב שאזמין עוד אחת שיהיה לי, אעביר את ה"ישנה" אחורה (עכשיו יש לי את זה הזוית הרחבה אבל מהדגם הראשון שיצא, למי שמבין, לא V3 הגנת מתח וכל זה)

 

עריכה:

סליחה, לא שמתי לב שהם כתבו coming soon...

לדעתי תמתין עוד כמה ימים.

פורסם

אפילו אם זה היה קיים במלאי, אני לא כל כך מבין למה להעדיף אותה על ה a118c. אשמח לשמוע

מדוע אתה מעדיף אותה, כי אם היא אכן טובה יותר ושווה את ההפרש במחיר, אולי אשקול

לרכוש אותה בעתיד.

"על הנייר", המוביוס אחרי ההחלפה לקבל והתוספת של הכבל (חשמל) והתושבת (שיש להזמינם בנפרד) תעלה יותר

מ 80$, בעוד שהמתחרה תעלה אחרי קופון רק 60$ ותגיע כבר מורכבת, עם כל החלקים הדרושים

על מנת לפעול (למעט כרטיס זיכרון, שכמובן לא מגיע באף אחת מהן). בנוסף תהיה לא פחות נסתרת

ואף תגיע עם מסך.

פורסם (נערך)

קודם כל ולמען הסר ספק, אין לי שום תועלת, נסתרת או גלויה, מכך שיקנו את המצלמה הזאת.

פשוט לטעמי, המוביוס היא המתאימה ביותר לשימושים שלי.

 

אני לא צריך מסך - תמיד יש לי בתיק כבל קצר [5-10 ס"מ, מ-USB רגיל ל-MicroUSB] שמחבר את המוביוס למכשיר הסלולרי שלי [אנדרואיד] שכמובן תמיד איתי ואני יכול לראות שם את הסרטונים והכל.

יש גם אפליקציה מיוחדת למוביוס המכילה שינוי הגדרות ומצב וידאו\מצלמת רשת אפילו לצורך כיוון המצלמה ברכב.

 

אני מעוניין שגודל המצלמה יהיה כמה שיותר קטן, כמה שפחות הפרעה לשדה הראייה שלי

וכמה שפחות יראו אותה מבחוץ למרות שאני מסיר אותה כשאני מחוץ לרכב.

לא כולם צריכים לדעת שצילמתי אותם, במיוחד אותו חמור\עבריין שינסה להיכנס בי ברוורס או כל דבר אחר.

 

המצלמה נתמכת ע"י מספר רב של משתמשים ומשתמשים מנוסים העוזרים לקהילה,

למשל ISOPROP שהכין את התוכנה לשינוי ההגדרות של המוביוס במחשב ויחד עם הבחור מפורום הטיסנים הם ממשיכים לעדכן גרסאות תוכנה ומספקים מידע המועבר להם ישירות מהיצרן.

 

בקיצור, לשימושים שלי ולטעמים שלי, זאת המצלמה הכי מתאימה.

אני רק מחכה שתצא גרסה עם מעבד חדש יותר שיאפשר צילום 1080p עם יותר מ 30 פריימים בשנייה, למשל 1080p60fps או רזולוציות גבוהות יותר ו\או מספר פריימים בשנייה גבוה יותר.

 

 

אשמח לדעת:

אם תמצא\תמצאו מצלמה בגודל דומה יחסית למוביוס, עם יכולות צילום טובות יותר כפי שציינתי ובמחיר נורמלי (עד 75-85 דולר), נא לעדכן אותי.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

אתה צודק, אם וכאשר יהיו למצלמה הזאת 60 פריימים לשנייה, זה יהיה ליתרון מאוד משמעותי מול האחרות

ויהפוך אותה לתחרותית כמצלמת רכב.

אומר לך למה שאלתי זאת - המוביוס, לראייתי, אינה יוצאת דופן לטובה ברמת המחיר שלה באף פרמטר למעט

המשקל (שחשוב בטיסנים, אך לא חשוב ברכב). במחירה ניתן לקנות מצלמת אקסטרים טובה יותר (אך כבדה משמעותית, כמו

השיאומי למשל), או מצלמות רכב לא פחות טובות כמו ה a118/c, המיני 0805 (אם מוותרים על קבל ומקבלים GPS)

ונוספות, שניתן להתקינן באופן נסתר ונוח יותר ובלי להזמין ולהרכיב חלקים בנפרד.

 

לי פשוט ניראה (ואין לי אף אחת מהן) שהמבנה של ה a118/c יחד עם הפלסטיק שבערכה יגרום

לה לא לבלוט, היא אמורה להיראות "טבעית" (בזכות הפלסטיק שיורד מהגג ומתחבר למצלמה), בדומה למובילאיי וכו'.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...