Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה וחשוב לך שהמצלמה תהיה קטנה ונסתרת, אמליץ לך לבחור ב a118c (קישור, קוד קופון GBA118C ייתן

לך 15$ הנחה, הכי זול שמצאתי).

(לא שלי).

 

אם אתה מוכן להתפשר על צורת המצלמה בשביל לחסוך במחיר, אתה יכול לרכוש את ה g1wc (קישור, אם קראת כמה

עמודים אחורה, ראית שגם פתחתי אותה ובדקתי שאכן יש שם קבל).

(שלי).

 

תודה רבה על העזרה. שתיהן נראות סבבה. אני יקנה את שתיהן כנראה (אחד לאוטו שלי אחד לאוטו של החברה).

יש לך המלצה לאתר אחר לקנות? אולי עדיף מאיביי?

האתר הזה כתוב שהוא לא אמין : http://www.scamadviser.com/check-website/gearbest.com.

מה עם לקנות בארץ יש משהו מומלץ? (ראיתי את המצלמות של DOD שהן די יקרות) שווה להשקיע בהן?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בארץ תשלם על מצלמה איכותית סכום יקר משמעותית, אך אם כבר אז בדוק לגבי הויקו (vicovatio, המשווק

שלה נמצא פה בפורום ואם תדפדף כמה עמודים אחורה תוכל למצוא אותו). זה יעלה לך יותר יקר, תמורת איכות

צילום שאינה טובה יותר - אבל זה יהיה מהארץ (אל תתלהב, תשלם כמה עשרות ש"ח על משלוח במקרה הזה ;-) ).

 

לגבי אמינות האתר (גירבסט) - אני באופן אישי הזמנתי מהם כמה פעמים ולא נתקלתי בבעיה, כך גם חבריי.

מכיוון שאתה קונה בעזרת paypal, גם ככה הקנייה שלך מאובטחת על ידם ובמקרה של בעיה

יש מי שיגן עליך ויחזיר לך את כספך (היה ולא הגעת להסכמה עם החנות כמובן).

 

בכל אופן, מה שלא תבחר, אציע לך כן להתמקד במצלמות בעלות קבל (כמו השתיים שצירפתי) ולא

סוללה, האחרונות לא הראו שרידות במקרה שלי ושל נוספים (כמו ה g1wh, שנוטה למות אחרי כחצי שנה).

פורסם
בארץ תשלם על מצלמה איכותית סכום יקר משמעותית, אך אם כבר אז בדוק לגבי הויקו (vicovatio, המשווק

שלה נמצא פה בפורום ואם תדפדף כמה עמודים אחורה תוכל למצוא אותו). זה יעלה לך יותר יקר, תמורת איכות

צילום שאינה טובה יותר - אבל זה יהיה מהארץ (אל תתלהב, תשלם כמה עשרות ש"ח על משלוח במקרה הזה ;-) ).

 

לגבי אמינות האתר (גירבסט) - אני באופן אישי הזמנתי מהם כמה פעמים ולא נתקלתי בבעיה, כך גם חבריי.

מכיוון שאתה קונה בעזרת paypal, גם ככה הקנייה שלך מאובטחת על ידם ובמקרה של בעיה

יש מי שיגן עליך ויחזיר לך את כספך (היה ולא הגעת להסכמה עם החנות כמובן).

 

בכל אופן, מה שלא תבחר, אציע לך כן להתמקד במצלמות בעלות קבל (כמו השתיים שצירפתי) ולא

סוללה, האחרונות לא הראו שרידות במקרה שלי ושל נוספים (כמו ה g1wh, שנוטה למות אחרי כחצי שנה).

 

טוב תודה. הזמנתי עכשיו את הקטנה יותר. עלה 322 עם משלוח מהיר (אין לי סבלנות לחכות חודש חח :lol:).

סתם עוד שתי שאלות:

1. כתוב באתר הזה שיש לה סוללה. לעומת איביי שכתוב בתיאור שלה שאין לה סוללה. אז יש או אין?

2. ראיתי שהיא נדבקת לחלון עם דבק. אפשר לנתק אותה אם צריך?

מקווה גם שלא יהיה לי בעיה לחבר אותה. באוטו שלי יש כמו נקודות שחורות על החלון באזור המראה.

ככה זה נראה:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1c/Mitsubishi_Lancer_VIII_Sportback_front_20100829.jpg

פורסם

1. כל הפואנטה של דגם ה c לעומת הרגיל זה הקבל במקום הסוללה,

כך שצריך להיות להיות שם קבל. ראיתי איך זה כתוב, לדעתי זאת רק צורת ביטוי.

2. לדעתי לא אמורה להיות בעיה להוריד אותה, אך אני בטוח שתשובה הכי מדויקת לגבי

זה בטח תקבל מאחד מחברי הפורום שיש לו כזאת.

  • אחראי פורום
פורסם

לאף אחד אין רעיון? בטוח זה פיצ'ר בר שינוי, לא?

 

בעיה אחרת, של חבר שרכש Dod LS400W. הוא לא מצליח לצלם רצוף.

כלומר, המצלמה פועלת כמו מצלמת אבטחה, מתחילה לצלם רק כשיש תזוזה.

הוא לא הצליח להעמיק בתכנות שלה. מישהו מכיר ויכול לעזור?

תודה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי הוא רכש את המצלמה בארץ? אם כן שווה לדבר עם היבואן או לבקש ממנו עלון טכני או כל דבר שיכול לעזור. אני כמובן יוצא מנקודת הנחה שאולי לא תקבל כאן תשובה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

GPS זה לאו דווקא יתרון במצלמות רכב (הרי אתה לא באמת תכנס למפות ותבדוק איפה נסעת, החסרון היחידי הוא המהירות שתוצג על הצילום - לא בהכרח נכונה ולפעמים תפגע בך).

והייתי במקומך שוקל לרכוש את Mini 0805 אם התעניינת ב0806.

A118 סבלה מבעיות, אבל אולי משתמשים פה שמחזיקים באחת יוכלו לייעץ לך.

פורסם (נערך)

נכון.

אבל לדעתי, זה מסוג המצלמות שכדאי להוריד בכל פעם שאתה עוזב את הרכב (גם מבחינת גניבות וגם מבחינת חום).

יש כאלו שאתה יכול להשאיר והן דיסקרטיות, למרות שה-0805 וכל הסדרה הזאת די דיסקרטית, אבל עדיין רואים אותה.

היתרון בסוללה הוא שאתה יכול לנתק את המצלמה במקרים שתצטרך, ותמשיך לצלם איתה את הזירה.

בקבל אתה לא יכול לעשות זאת.

היתרונות בקבל הן בעיקר להשארת המצלמה ברכב החם והיכולת של המצלמה לספוג קרינת שמש ישירה (למרות שזה לא מומלץ לאף מכשיר אלקטרוני).

העצה שלי: קנה איזו מצלמה שאתה רוצה תמקם אותה בצורה כזאת שלא תספוג שמש כל הזמן - לא חשוב אם קיימת סוללה או קבל - ותוריד אותה בכל פעם שאתה מסיים.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

קודם כל המון תודה על העזרה, בעניין החום, אני לא רואה את עצמי שולף\או מוריד את המצלמה בכל פעם שאני יוצא מהרכב.

פשוט מחפש מצלמה איכותית שתחזיק שנתיים בהתקנה קבועה, אין לי בעיה להשקיע עוד 200 ש"ח, רק שתעשה את העבודה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...