Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שבפוסט פה אפשר גם לדבר על כרטיסי זכרון micro SD נכון?

 

האם למישהו יצא לקנות נניח כרטיס זכרון שממותג על ידי DDPAI? 

אני יודע שהכרטיס הכי מומלץ הוא SanDisk High Endurance

 

האם יש למישהו נסיון עם כרטיסים אחרים שעבדו שנה+ בצורה תקינה?

 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי היה במצלמה הקודמת (z40) כרטיס samsung evo plus, שעבד בערך שנתיים עד שהפסיק לעבוד פתאום (ולקח לי זמן לקלוט את זה, כי המצלמה לא התריעה על כלום, פשוט הסרטונים לא נשמרו, ואני לא נכנס לאפליקציה כל הזמן). 

עברתי לsandisk high endurance, והוא בינתיים עובד כמה חודשים. 

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם (נערך)

אוקיי, תודה.

לצערי אתמול שברתי את הכרטיס של ה endurance, טעות שלי, לומדים.

לא הייתי צריך להתעסק בכלל עם הכרטיס, היה די ברור שהמצלמה "הלכה" (הקפיץ של ה micro sd הוציא את הכרטיס החוצה ולא רצה לקבל חזרה ולהינעל).

אבל חשבתי שאולי אם קצת אכופף אותו הוא יכנס חזרה, לא ידעתי שזה כל כך שביר.

 

בהזמנה של DDPAI Z50 PRO יש אפשרות לקבל כרטיס שלהם ב 10$, מניח שהם לא ישלחו זבל.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 5 דקות, גולדן191 כתב:

 מניח שהם לא ישלחו זבל.

when you ASSUME you make an ASS out of U and ME. אל תניח הנחות מראש... זו עצתי. 

כשרכשתי כרטיס זיכרון לא מזמן אחרי שגיליתי שהנבלה התפגר ולא הקליט נהג מונית שניסה להוריד אותי מהכביש, דיברתי  (גם) עם חבר הפורום ארז וולף, שיש לו חנות PCHOLIC בחיפה ואני מאד מעריך אותו ואת המקצועיות שלו. הסביר לי שיש כרטיסים יעודיים לזה - HEAVY DUTY, שעמידים קצת יותר מהרגילים. חפש אחד כזה מהפירמה החביבה עליך ושיש לך ניסיון טוב איתה, ועם הרבה ביקורות טובות, וסגור את הפינה. כך אני עשיתי. 

פלוס המלצה נוספת, עוד כרטיס אחד ורוטציה בינהם כדי לתת קצת מנוחה לכרטיס אחת לתקופה. זה אמור לעזור- אם כי לא רכשתי עדיין עוד אחד בעצמי. 

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

נכון, אבל למה ש DDPAI ישלחו כרטיס זבל? כדי שלא תקנה מהם עוד?

יש להם אינטרס שהכרטיס שהם שולחים יעמוד ב Heavy duty, נכון, זה גם לעמוד בחום גבוה יחסית וגם לעשות סייקלים של הקלטה ומחיקה כל פעם מחדש.

 

בעבר היה מחירים טובים וגם משלוח חינם ל SanDisk High Endurance אבל הפעם הדיל פה להוסיף 10$ ולקבל כרטיס זכרון של DDPAI (בטח קנו heavy duty ושמו את השם שלהם) קורץ לי

 

איזה כרטיס קנית בסוף? אין יותר מדי כרטיסים ייעודיים ל dashcam, אני לא מכיר אף אחד למעט high endurance

 

אני די בטוח ש DDPAI פשוט קנו סטוק עצום מאיזה חברה טובה ושמו את השם שלהם. אין להם אינטרס שיהיו לך בעיות, הם רוצים שתחזור לקנות עוד 2-4 שנים.

 

יש מצב שהעניין של הקפיץ ב micro sd זה גם אחריות שלי. הוצאתי פעם את הכרטיס והחזרתי, בלי שהייתי באמת צריך (סתם כדי להעלאות לפורום משהו)

אולי הקפיץ שם רגיש או משהו, או קטן מדי, כי כל המערכת קטנה - micro sd זה פיצי.

 

מה שאמורים לעשות זה להוריד את הסרטון מהאפליקציה

הקטע שה Z50 ממש איטי

 

הבנתי שה Z50 PRO מהיר יותר בהורדת קובץ

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

לא זוכר כבר...וממש אין לי עצבים לנסות להוציא אותו מהמצלמה (שזה למה אני כמעט לא מעלה סרטונים. זה צריך להיות משהו חריג, בכרטיס שהתפגר היו לי המון כאלו). אצבעות גדולות, כרטיס קטן, לא כיף חיים.

 

שמע, מה שאני אומר זה- תבדוק לפני שאתה מזמין. קרא ביקורות ודיעות על הכרטיס מאלו שרכשו אותו. אל תחליט על עיוור. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

הזמנתי Z50 Pro עם הכרטיס ב 10$ בעת ההזמנה

זה הכרטיס 

https://he.aliexpress.com/item/1005008566106041.html

 

אבדוק עם h2testw כשיגיע

אם הכרטיס לא ישרוד במצלמה, אעדכן

לא מצאתי ביקורת שלילית

 

מה הקשר אביון?

של מי השורה הזו בכלל?

image.png.55a1e0ed37f695000cd13017f4d6829e.png

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

אוי גולדן. 

למה אתה קורא את זה בעברית בכלל? אצלי אני מקפיד כל פעם לשנות את זה בחזרה לשפה שאני יכול גם להבין.

ההקשר: כפי הנראה תעופה (שינוע אווירי). מוזר לי קצת- אם אין סוללות ליתיום, למה שזה יהיה?

קשה לי להניח שבמקור נכתב POOR שזה המשמעות של אביון בעברית :lol: אבל גם זה יכול להיות.

אשמח ללינק למצלמה (או לצילומסך אחרי שתשנה את זה לאנגלית...הסתקרנתי בעצמי)

איך לשנות את השפה:

image.thumb.png.98f1f7b164fd96413610c7593ccf7a90.png

 

עריכה. 

שיניתי מאנגלית לעברית - המילה NONE מתורגמת משום מה לאביון. WTF. 

כך שגם הניחוש המקורי שלי לא נכון לחלוטין.

 

הדבר היחיד ההגיוני- שפת המקור היא סינית. משמע, המילה שמופיעה שם במקור היא סינית: 沒有任何.

זה מתורגם לפי גוגל ל"ללא כל", מה שיכול לעבור סטייה בתרגום ל"חסר כל" ומשם ל"אביון" הדרך קצרה.

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

בהזמנה של DDPAI Z50 PRO יש אפשרות לקבל כרטיס שלהם ב 10$, מניח שהם לא ישלחו זבל.

לא יודע מה הנפח שלו, אבל ב10$ הסיכוי שזה כרטיס שנועד לעמוד בהרבה מחזורים של כתיבה רציפה (כמו high endurance) - נמוך מאוד. 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 1 דקה, שחר 1 כתב:

לא יודע מה הנפח שלו, אבל ב10$ הסיכוי שזה כרטיס שנועד לעמוד בהרבה מחזורים של כתיבה רציפה (כמו high endurance) - נמוך מאוד. 

הם נותנים הטבה להבנתי. 

קנית מצלמה שלנו? קבל כרטיס 64 ג'יגה שלנו ככה שלא הרווחנו עליו דולר אחד, מחיר עלות. 

פורסם

או שכן או שלא, אתה לא יכול לדעת. בעיניי פחות סביר שזו הטבה ופחות סביר שמדובר בכרטיס איכותי במיוחד. 

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 3 שעות, שחר 1 כתב:

או שכן או שלא, אתה לא יכול לדעת. בעיניי פחות סביר שזו הטבה ופחות סביר שמדובר בכרטיס איכותי במיוחד. 

אעדכן כל כחצי שנה אם הכרטיס עדיין עובד במצלמה 

לפני 3 שעות, רכוב כעומד כתב:

גולדן 

רק לומר לך לא חייבים מצלמה חדשה קרה גם לי שהקפיץ לא נתפס, משחקים כמה פעמים לדחוף עד הסוף באיזה שהוא שלב זה נתפס

לא צלח לאחר הרבה ניסיונות 

מקבל את זה שיש פה הפסד כספי, קורה

קניתי את ה Z50 קדמית ואחורית במחיר ממש טוב לפני שנתיים וחודש

70$

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

יומיים אחרונים למבצע ב Aliexpress על ה ddpi Z90 Master.

הזמנתי את ערכת ה 3 מצלמות - קדמית, פנימית ואחורית הכי מורחבת שכוללת גם מודול סלולרי 4G וערכת חניה שמתחברת לפיוזים + כרטיס זיכרון 128G מתנה + פילטר CPL מקוטב - ב-$262 עם קופונים, משלוח חינם. 

קופונים לקחתי מכאן: 

https://zuzu.deals/184244/aliexpresscoupons/

וגם מהאתר הרשמי של ddpai + יש קופון של $1-$2 לדעתי שתקף ל 60 שניות :

 

I just found this on AliExpress: 

DDPAI 4K+4K New Z90 Master Dual 4K Front Rear Dual HDR for Sony Car Dash Cam ADAS Parking 5GHz WiFi Camera DVR Video Recorder

https://a.aliexpress.com/_c4ay7LNn

 

ראויה לציון תמיכת הצ'ט של ddpai ב Aliexpress. תגובה כמעט מיידית של נציג אנושי, וכשאזל הקיט הנ"ל שרכשתי מהמלאי, פניתי אליהם והם הוסיפו עוד מצלמות כמעט מיד למלאי.

הם גם סיפקו הסברים טכניים בהודעות ארוכות ומפורטות על שאלות ששאלתי.

בתור רכישה ראשונה של מצלמת ddpai, התרשמתי מהשירות שלהם מאוד לטובה עד כה. 

עריכה אחרונה על ידי Coresh
פורסם
לפני 37 דקות, Coresh כתב:

ראויה לציון תמיכת הצ'ט של ddpai ב Aliexpress. תגובה כמעט מיידית של נציג אנושי, וכשאזל הקיט הנ"ל שרכשתי מהמלאי, פניתי אליהם והם הוסיפו עוד מצלמות כמעט מיד למלאי.

לפעמים עדיף טוב מאד ממושלם.

אני שואל שאלה, בא לי ה chatbot. מעדיף שלא היה בא.

 

השירות שלהם כל כך טוב שהם מתעניינים למה ה Z50 הפסיקה לקלוט לי את הכרטיס אחרי שנתיים. יש מצב שעשיתי טעות שזרקתי את המצלמה לפח והם היו מתקנים לי או שאני חי בסרט? 😅

 

בכל מקרה.. שירות באמת מעולה. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...