Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חצי דקה התכוונתי למצלמה קדמית בלבד בשימוש זמני עם שקע מצית.

אם כבר טרחת להשחיל כבלים, וגם להשחיל לאחורית למה לא חיברת לתיבת פיוזים?

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 38 דקות, amosbmw כתב:

וגם להשחיל לאחורית

 

האלו?!

זה רדיו...?

 

מוגש כשירות לציבור:

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

אם מדובר בשקע מצית, איזו "התקנה" זאת? עושה את זה בחצי דקה כשאני ניגש לנהוג ברכב לא שלי.

"רק השחלה זריזה" זה באמת כלום זמן. 

השחלה אלגנטית, זה כבר סיפור אחר. 

ברכבים שונים זה גם יכול להיות מסובך יותר או פחות (רכב ישן, פלסטיקים שלא רוצים לחזור למקום- למשל. יותר מדי כבלים אחרים שעוברים שם, למשל ומפריעים. ועוד אי אילו שטויות ועיזים).

ברכב שלי הייתה עוד בעייה שהחלטתי לפתור. בעבר היה מותקן אצלי מפצל לשקע המצית. הוא עשה לי ים של צרות - ספציפית, עם המצלמה. אפילו היה פה שרשור על זה. מוצר דרעק שנהרס לאורך זמן, זה הכל. 

הקטע, הוא הותקן ספציפית כדי להקל לי על החיים עם חוטיאדה של מצלמה בין היתר. 

אחרי שהעפתי אותו, הייתי צריך לעשות חור באיזה חלק כדי להעביר את חוט המצלמה כך שיהיה מוסתר לחלוטין. זה היה סיפור של לפרק לא מעט חלקים כדי להגיע לחלק האחד המסכן הזה, וגם אז לא יכלתי לשלוף אותו לגמרי החוצה והייתי צריך להחזיק אותו ביד, חצי במקומו, בזמן הקדיחה... לא כיף גדול ובהחלט לקח יותר מ"חצי דקה". זה מאחר ואין מעבר פתוח עבור החוט מאחורי הקונסולה וכל השיט הזה, שיכול להגיע עד לשקע המצית. הייתי צריך לייצר את המעבר הזה לשקע. 

אצלי ברכב יש תא קטן עם דלת, בתמונה, שמאחורי זה שקע המצית (וגם שקע USB שמתחבר ישירות למערכת). את החור עשיתי בגג של התא שמאחורי הדלת- אפשר להבין מהתמונה שלא היה קל להגיע אליו לפירוק ולקדיחה הזו. 

image.png.1c3a9a475298ba942a22ec836dd1cec4.png

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

בעברי, קרה לי מקרה מעניין שבגללו החלטתי לקנות מצלמה אחורית.

גם מצלמה דו כיוונית מספיקה במקרה הזה, לא? 

הנה אחת שקניתי, שגם מודדת את המהירות עם GPS פנימי שלה. 

מצלמת לא רע בכלל.  בינתיים בכמה חודשים שהיא אצלי, היא מצלמת ממש בסדר. 

 

רק מצריכה כרטיס זכרון איכותי לדעתי. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני שעה, amosbmw כתב:

חצי דקה התכוונתי למצלמה קדמית בלבד בשימוש זמני עם שקע מצית.

אם כבר טרחת להשחיל כבלים, וגם להשחיל לאחורית למה לא חיברת לתיבת פיוזים?

לא יודע איך לעשות זאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האם הZ50 טובה מספיק?:
1. לצילום לילה
2.לצילום לוחית רישוי מהמצלמה הקמדית והאחורית גם בלילה
3. לעמוד בחום הישראלי

ואם כן, האם זה המקום הנכון לקנות אותה? האם זה אכן העמוד הרשמי של DDPAI? האם כדאי לקנות את הכרטיס זכרון שהם מוכרים יחד איתה או לקנות בנפרד?
https://he.aliexpress.com/item/1005008473390703.html
תודה לכולם

פורסם
לפני 1 דקה, wzo4 כתב:

האם הZ50 טובה מספיק?:
1. לצילום לילה
2.לצילום לוחית רישוי מהמצלמה הקמדית והאחורית גם בלילה
3. לעמוד בחום הישראלי

ואם כן, האם זה המקום הנכון לקנות אותה? האם זה אכן העמוד הרשמי של DDPAI? האם כדאי לקנות את הכרטיס זכרון שהם מוכרים יחד איתה או לקנות בנפרד?
https://he.aliexpress.com/item/1005008473390703.html
תודה לכולם

1. זו לא Z50 אלא Z50 PRO אבל ה Z50 מעולה גם ללילה, גם לוחיות רישוי. עומדת בחום הישראלי בלי בעיה, יש לה קבל ולא סוללה.

להבנתי, היתרון הגדול פה זה שה WIFI יותר מהיר ולכן אם אתה מוריד סרטון דרך ה APP של DDPAI למכשיר, במקום שיקח לך כשתי דקות (מה שלוקח לי) יקח לך משמעותית פחות. כשמורידים סרטון חייבים להישאר עם מסך דלוק על האפליקציה. 

 

2. כן, זה המקום הנכון לרכוש, תמיד עדיף ב-AE לשלם עם פייפל ולא עם כ.א בכל מקרה. למרות שבפועל גם אם תהיה בעיה עם הכ.א, חברת הכ.א תזכה אותך אם יהיה צורך, אבל פייפל מרגיש לי יותר בטוח.

 

3. יש סיכוי נמוך שתצטרך לשלם מע"מ. רוב הסיכויים שלא, כי המוכרים מאומנים בלרשום 60$ על החבילה. אבל גם אם כן, זה שווה את זה.

 

4. אם אתה ממש מתנגד לשלם מע"מ, אתה יכול ללכת על DDPAI Z40 שיש ל @EliC25ואני מניח שזו אחלה מצלמה גם כן, אחרת הוא היה מחליף.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, גולדן191 כתב:

DDPAI Z40 שיש ל

גם היא עונה בחיוב על כל השאלות שלי? :)
רציתי האמת את הZ40 אבל אין אותה במלאי בddpai Official Store- יש לך קישור למקום מומלץ לקנות? לא רוצה ליפול על זיוף פשוט

תודה רבה על התשובה המפורטת!

עריכה אחרונה על ידי wzo4
פורסם
בתאריך 24.2.2026 בשעה 10:24, amosbmw כתב:

אם כבר טרחת להשחיל כבלים, וגם להשחיל לאחורית למה לא חיברת לתיבת פיוזים?

גם אני עשיתי שתי התקנות ל-DDPAI עם חיבור למצית ולא לתיבת הפיוזים - ממספר סיבות:

1. לא היה לי צורך לצילום בחניה.

2. יותר קל לחבר למצת (וגם לפרק אם רוצים להחליף רכב).

3. מעדיף לא להתעסק עם תיבת הפיוזים. אני יודע שבמכוניות שלי המצת לא עובד כאשר הרכב לא מונע וכך אני יודע שהמצלמה לא מושכת זרם מהמצבר בשום מצב.

4. ההשחלה טובה מספיק כך שלא רואים את הכבלים עוברים מאיזור ימין של המראה עד למצת.

5. עניין של 15 דקות בפעם הראשונה שעשיתי את זה, 10 דקות בפעם השניה...

פורסם

אחורית עוד לא ניסיתי.

המצלמה הראשונה שקניתי הגיעה בלי אחורית.

השניה הגיעה עם - אבל לא היה לי זמן להתעסק עם זה. סך הכל יש תרשימים שמראים איך להעביר את הכבל בפלסטיקה - לא נראה לי מסובך מדי, אולי עוד עבודה של 15 דקות.

 

פורסם
לפני 15 דקות, גור אדם כתב:

 לא נראה לי מסובך מדי, אולי עוד עבודה של 15 דקות.

 

זה לא מסובך- אבל זה מאד TIME CONSUMING. יותר קרוב לשעה, מאשר 15 דקות, כולל להחזיר הכל למקום. 

 

לפרק שוב ולהחזיר כמו שצריך... :lol:

 

מנחש שזה יהיה יותר סביב 45 דקות למי שכבר מיומן בפרוק הפלסטיקות. 

החלק היותר כיפי יהיה ההשחלה לדלת האחורית (למי שיש). אצלי הייתי צריך לפרק שרוול גומי ולהשחיל דרכו- לא מסובך מדי, אבל השרוול היה צפוף מאד עם ראש החיבור, לקח יותר זמן ממה שחשבתי. 

למי שאין דלת אחורית, היציאה תהיה מהפלסטיקה מעל דלת הנוסע ואפשר להעביר את הכבל בין הדיפון והגג (או להחביא אותו ככה, יותר מדויק לומר). לא יצא לי לנסות את זה בעצמי. ואחרי שהתרגלתי לרכב 5 דלתות אני לא רואה את עצמי חוזר אחורה לרכב 4 דלתות... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא הבנתי למה לפרק? לפי התרשים אם אני זוכר נכון - אתה משחיל את הכבל בפלסטיקה שהולכת על הגג ליד הדלתות. המקום המסובך היחיד הוא החיבור לדלת האחורית (דגם 5 דלתות).

ההשחלה עצמה נעשית ללא פירוק הפלסטיקה אלא עם חולץ כזה שדוחף את הכבל בחיבור הפלסטיק (כמו בתמונה הנ"ל):

image.png.2a69b793ffcf1426cea004d334698e77.png

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...