Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 3.2.2026 בשעה 12:20, yulianx כתב:

איך המצלמה הזאת נחשבת?Screenshot_20260203_121448_SamsungInternet.thumb.jpg.f208c54b5ed34ffbb3ecd5ff7cdfc66e.jpg

בהרבה פחות יש לך מצלמות TOP TIER

כמו VIOFO A329S שתצלם לך ב 4K על 60FPS, אין דברים כאלה.

3 מצלמות (קדמית, אחורית, פנימית) עם קיט התקנה יעלה לך נכון לרגע זה פחות מ- 1,400 שח באליאקספרס.
אם יהיו מיסים, עניין של מזל.

גם אם עדיין כנראה תצא ברווח...

עומר :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 53 דקות, HEBO כתב:

יש לי dvr שאני רוצה לקבל ממנו תמונה של המצלמות למסך tv שמותקן אצלי על הקיר

 

ה dvr מרוחק מאוד מהtv ואין אפשרות להשחיל hdmi / כבל לרשת עם hd cat לtv בכדי לקבל תמונה של המצלמות

 

האם קיימת אפשרות אל-חוטית להתקין אביזר בצד של ה dvr ובצד של ה tv שיתקשרו ויציגו מסך של המצלמות ?

 

תודה

תשובה פשוטה, כן.

האם זה טוב? לדעתי לא כי אתה לא רוצה שמישהו ידע את מיקום המצלמות ומה הן מצלמות.

האם מדובר במצלמת רשת או מצלמה רגילה עם חיבור קואקס?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 8 דקות, ProMeR כתב:

בהרבה פחות יש לך מצלמות TOP TIER

כמו VIOFO A329S שתצלם לך ב 4K על 60FPS, אין דברים כאלה.

3 מצלמות (קדמית, אחורית, פנימית) עם קיט התקנה יעלה לך נכון לרגע זה פחות מ- 1,400 שח באליאקספרס.
אם יהיו מיסים, עניין של מזל.

גם אם עדיין כנראה תצא ברווח...

המצלמה הגיעה עם הרכב, אחרת בחיים לא הייתי מוציא כזה סכום על מצלמה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, yulianx כתב:

המצלמה הגיעה עם הרכב, אחרת בחיים לא הייתי מוציא כזה סכום על מצלמה.

היא בסדר היא תעשה את העבודה מכיר כמה עם זה

תעקוב לאורך זמן ותראה אם האיכות לטעמך

עומר :-)

פורסם
לפני כשעה, DareDevil כתב:

תשובה פשוטה, כן.

האם זה טוב? לדעתי לא כי אתה לא רוצה שמישהו ידע את מיקום המצלמות ומה הן מצלמות.

האם מדובר במצלמת רשת או מצלמה רגילה עם חיבור קואקס?

 

4 מצלמות bnc ו4 ip

כל אחד מכשיר הקלטה נפרד

 

שני מסכי tv

 

אבל בין המכשירי הקלטה לtv אין תשתית

 

המצלמות בגינה / לרחוב

ואני רוצה לראות כל הזמן תנועה על מסך שאני יעדתי להן

 

האם אפשרי ?

אם כן , איך?

 

 

פורסם
לפני 43 דקות, HEBO כתב:

4 מצלמות bnc ו4 ip

כל אחד מכשיר הקלטה נפרד

 

שני מסכי tv

 

אבל בין המכשירי הקלטה לtv אין תשתית

 

המצלמות בגינה / לרחוב

ואני רוצה לראות כל הזמן תנועה על מסך שאני יעדתי להן

 

האם אפשרי ?

אם כן , איך?

 

 

אפשר להעביר את הפיד של המצלמות דרך המכשיר הקלטה אם יש line out. 

בעיקרון יש לך 2 אופציות שאני מכיר - לבצע המרה מBNC לIP או ההפך ומשם לשרשר כבל שיתחבר לטלויזיות (כאמור תצטרך כנראה להשים ממיר ליד הטלויזיה על מנת לפענח את האות). 

מה אני ממליץ? להמיר את האות מBNC לIP ומשם לשרשר כבל ישר לטלויזיות.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 7 שעות, DareDevil כתב:

אפשר להעביר את הפיד של המצלמות דרך המכשיר הקלטה אם יש line out. 

בעיקרון יש לך 2 אופציות שאני מכיר - לבצע המרה מBNC לIP או ההפך ומשם לשרשר כבל שיתחבר לטלויזיות (כאמור תצטרך כנראה להשים ממיר ליד הטלויזיה על מנת לפענח את האות). 

מה אני ממליץ? להמיר את האות מBNC לIP ומשם לשרשר כבל ישר לטלויזיות.

 

אני צריך פיתרון אל חוטי

 

אין לי אפשרות להעביר תשתית/כבל רשת בין מכשיר ההקלטה ל tv

 

יש פיתרון?

פורסם
לפני 16 שעות, HEBO כתב:

יש לי dvr שאני רוצה לקבל ממנו תמונה של המצלמות למסך tv שמותקן אצלי על הקיר

 

ה dvr מרוחק מאוד מהtv ואין אפשרות להשחיל hdmi / כבל לרשת עם hd cat לtv בכדי לקבל תמונה של המצלמות

 

האם קיימת אפשרות אל-חוטית להתקין אביזר בצד של ה dvr ובצד של ה tv שיתקשרו ויציגו מסך של המצלמות ?

 

תודה

אם יש לך יציאת hdmi מהמכשיר אז יש ממירים לאלחוטי.

https://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html?scenario=c_ppc_item_bridge&productId=1005005753659216&_immersiveMode=true&withMainCard=true&src=google&aff_platform=true&isdl=yhttps://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html?scenario=c_ppc_item_bridge&productId=1005005753659216&_immersiveMode=true&withMainCard=true&src=google&aff_platform=true&isdl=y&src=google&albch=shopping&acnt=272-267-0231&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&gclsrc=aw.ds&&albagn=888888&&ds_e_adid=740337195588&ds_e_matchtype=search&ds_e_device=c&ds_e_network=g&ds_e_product_group_id=296303633664&ds_e_product_id=he1005005753659216&ds_e_product_merchant_id=566248287&ds_e_product_country=IL&ds_e_product_language=iw&ds_e_product_channel=online&ds_e_product_store_id=&ds_url_v=2&albcp=22367044726&albag=175489853663&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&gad_source=1&gad_campaignid=22367044726&gbraid=0AAAAAoukdWNy8n3fR4WW6mIFIN31gNuCx&gclid=Cj0KCQiA7rDMBhCjARIsAGDBuECt_4W1CMve3I8CYnGZAPtBeRsDtPwX8JZ4CmtGaSVPh2Jmr3aWiIcaAlX7EALw_wcB

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

חפש ממיר hdmi ל ווי פיי . כל המוצרים טובים.

גם עלי אקספרס, גם ב ivory.

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=117347&srsltid=AfmBOopqioe-dg0Hz7-X_K2G1XrxHRJyoLZGVtDtoSTYGc13OCMHPrd5SFI

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אשמח להמלצה על מצלמת רכב פשוטה וטובה לפיקנטו שאפשר להתקין לבד בקלות, תודה

עריכה אחרונה על ידי wzo4
פורסם (נערך)

DDPAI כלשהי

לי יש Z50

יש פה בפורום חבר'ה עם Z40 ועם Z50

בעליאקספרס יש לך Z40 סביב 70$ 

ו Z50 PRO סביב 90$ (אחורית וקדמית)

 

היתרון הגדול של המצלמות האלה שאין להן סוללה אלא קבל ולכן זה לא משנה גם אם יהיה 55 מעלות בחוץ, והרכב יחנה שעות, לא בצל.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 דקות, גולדן191 כתב:

היתרון הגדול של המצלמות האלה שאין להן סוללה אלא קבל ולכן זה לא משנה גם אם יהיה 55 מעלות בחוץ, והרכב יחנה שעות, לא בצל.

חשוב לי שהמצלמה לא תפעל כשרכב לא מונע, מחשש שהמצבר יכול להגמר, האם הן מופעלות רק בהנעה?

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, גולדן191 כתב:

כן, רק בהנעה. לא קניתי את המתאם הזה שאפשר לחבר למצבר.

הz50 קלה להתקנה עצמאית גם לבור בנושא? ואיך היא בנסיעת לילה? תודה שוב!

עריכה אחרונה על ידי wzo4

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...