Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, פאר האורה כתב:

@גולדן191 Z50 PRO או Z50 בלי PRO? קדמית בלבד או יחידות משולבות? לאיזו תצורה אתה מתכוון

Z50 קדמית ואחורית, התקנתי במאי 2024 

לפי חיפוש בעליאקספרס כרגע, אין להשיג יותר

יש או Z60 או Z40 או Z50 PRO, לא התנסיתי עם הדגמים האלה

יש מצב שעדיף לחכות לבלאק פריידיי ולקנות Z60

 

עריכה: ה Z60 יקר.

עדיף Z40 או Z50 PRO כנראה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
בתאריך 15.11.2025 בשעה 18:58, natco כתב:

תודה רבה על התשובה. בדיוק מזה חששתי.

היה לי קטעים כאלה עם גאג'טים בעבר (למשל- כרוםקאסט של גוגל, עובד רק עם הראש המקורי שלו, אבל היו לי עוד).

פשוט החליפיים אשכרה מצהירים ש"תואם לddpai z40"...

 

אזמין קיטים מקוריים ופיגיבקים בנפרד ואשקיע אתמהרבע שעה בלהכין אותם.

 

אגב- ערך הנתיך לא משנה, יש מספיק סלוטים פנויים לחלוטין בלוחות של הספייסטאר והספארק. גם לפני וגם אחרי סוויץ'.

(למשל, זה של החלונות חשמל האחוריים בספארק, שאצלי הם עם ידית מהאייטיז😆)

 

יש להם קיט ייעודי שמתחבר לשקע obd (ומגיע גם עם ערכת גיבוי לפיוז בוקס). לי זה עשה בעיות כנראה בגלל מגעים, ולכן חיברתי לפיוז בוקס, אבל היו פה חברי פורום שזה עובד להם נהדר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ראיתי את המוצר הזה...
אני לא אוהב שמוצרים סיניים מחוברים לשקע דיאגנוסטיקה באופן קבוע.
יש שם יותר מידי דברים רגישים. 

אין בזה שום צורך. זה לא מקבל משם שום נתונים, ורק מושך מתח.

 

אגב- המצלמות כבר אצלי, תוך שבוע וקצת מיום ההזמנה. עם שליח עד הבית, כמו בקניה מאמזון.

משהו טוב קורה לעליאקספרס לאחרונה בעניין הזה.

עוד לא הספקתי אפילו להזמין קיטים לחניה...

(אבל התקבלה ההחלטה לקנות מקוריים)

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, Coresh כתב:

Z90 Master - מצלמה חדשה של ddpai, לדעתי נראית מרשימה. 

מישהו מכיר, ניסה? 

 

https://www.ddpai.com/dash-cams/z90-series/

מצלמה קדמית מצלמת 4K ב 30FPS

לעומת זאת, יש את ה VIOFO A329 שמצלמת מקדימה 4K ב 60FPS

 

לשתיהם תג מחיר דומה

 

הייתי מעדיף את ה VIOFO באופן אישי, אבל אין לי ניסיון לא עם זו ולא עם זו - רק לפי מפרט יבש

 

אם לא רוצים להשקיע הרבה, ה- DDPAI Z60 PRO מצוינת.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם
לפני 3 שעות, ProMeR כתב:

אם לא רוצים להשקיע הרבה, ה- DDPAI Z60 PRO מצוינת


כן שקלתי אותה בעבר, אבל עם מצלמה אחורית של 1080P  - ויתרתי

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Coresh כתב:

Z90 Master - מצלמה חדשה של ddpai, לדעתי נראית מרשימה. 

מישהו מכיר, ניסה? 

 

https://www.ddpai.com/dash-cams/z90-series/

תג מחיר כפול אל מול הZ60 Pro, בתמורה אתה מקבל מצלמה אחורית של 4K (או 2K אם אתה לוקח את גרסת הפרו ולא את המאסטר) אחסון פנימי 128 במקום 32, מצב אינפרה אדום לתא נוסעים, מצלמה אחורית של 4K ו20MB/s לעומת 13MB/s בהעברת קבצים.

 

עריכה אחרונה על ידי עצלן
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בעקבות רכישת רכב חדש. מעוניין לקנות מצלמת דרך קדימה אחורה חדשה.

ברכב הנוכחי, מותקנת מצלמה כפולה של VIOFO A139 עם קיט לבית הפיוזים, קרוב ל3.5 שנים.

אשמח להמלצה למצלמה איכותית באותו הרכב כמו הנוכחית בעד 800 ש"ח.

לא מעוניין במצלמות עם מסך מובנה.

 

פורסם

מה רע בדור החדש של viofo? 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, samg כתב:

בעקבות רכישת רכב חדש. מעוניין לקנות מצלמת דרך קדימה אחורה חדשה.

ברכב הנוכחי, מותקנת מצלמה כפולה של VIOFO A139 עם קיט לבית הפיוזים, קרוב ל3.5 שנים.

אשמח להמלצה למצלמה איכותית באותו הרכב כמו הנוכחית בעד 800 ש"ח.

לא מעוניין במצלמות עם מסך מובנה.

תתחדש על האוטו. סע בדרכים טובות ובטוחות.

 

לו אני במקומך,

אני הייתי ממתין לכניסה של הפטור ממעמ ומזמין משהו ב-150$ מאמאזון. 

 

לדעתי חשוב שיהיה GPS במצלמה, כך שהסרטון כולל את מהירות הנהיגה שלך. וכמובן קיבולת כרטיס זכרון גבוהה שנתמכת.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

GPS במצלמה, כך שהסרטון כולל את מהירות הנהיגה שלך

כן ולא.

כן כי יהיה שעון מדויק תמיד. ולא כי אם לא תכבה את הצגת המהירות בסרטון, זה עשוי להיות הפללה עצמית 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, zaf כתב:

זה עשוי להיות הפללה עצמית 😉

אבל אף אחד לא מכייל את המצלמות האלה, בלי כיול אם כתוב שנסעת 130 קמ"ש אתה יכול להגיד שזה היה 110 קמ"ש וזה חוקי.. לא?

בלי כיול כל אחד יכול לטעון מה שבא לו

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

המדידה היא חישוב מתוך אותות הgps , אין לזה כיול. 

לא תוכל לטעון שהמדידה על בסיס אותות הזמן של הלווינים אינה מדויקת. 

 

אתה לא רוצה  להגיע למשפט עם טענה כזו. 

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...