Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי גם כמה שנים מועטות, 3-4. אצל אחותי כבר 6 שנים 119 עובדת מעולה. 

אני עכשיו עברתי לddpai מקווה לעדכן בעוד הרבה שנים שמחזיקות. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי צילום בחניה חשוב לעשות ניתוק מצלמה בוולט כמה שיותר גבוה
ב DDPAI לדוגמה יש 12.4, 12, 11.8 - אז לעשות 12.4

כל מה שפחות מזה יגמור למצבר את הצורה, מניסיון, ועם לא רכב אחד ועם מצברים חדשים.

 

לגבי ה- DDPAI בינתיים מחזיקות אצלי יפה, היה לי רכב שהיה תופס חום בצורה בלתי נתפסת זה ברמה שבקיץ הייתי צריך לפתוח דלתות לפני שכף רגלי יכלה לדרוך בפנים, וגם אז, היה רותח. המצלמה החזיקה שנה וקצת לפני שהפלסטיק החל להתעוות מהחום, אבל עדיין תפקדה 😅

  • מעניין 1

עומר :-)

פורסם

לאן נעלם המומחה בתחום @FiS  ?

אני לפני בחירת יורשת ראויה MAI 70 הותיקה. מחפש דו כיוונית (קדמית +אחורית) בתקציב סביר כולל קיט להתקנה קבועה.

מוצע לי Nippon NIP 710 , מפרט מצורף :


image.thumb.png.962df6896d48e9093368d77cb821c040.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, zaf כתב:

מוצע לי Nippon NIP 710 , מפרט מצורף :

לפי חיפוש תמונה הפוך זה נראה כמו NavGear MDV-3000 (וגם זה אולי מותג מדבקה). אולי זה יקל עליך לחפש ביקורות בחו"ל. 

 

אני בטוח שמתקינים למיניהם ישכנעו אותך שזה מותג פרטי של ניפון שעבר מודיפיקציות מיוחדות ושאר סופרלטיבים. אישית, לא קונה את זה (את האמירה. המוצר אולי בסדר, לא יודע. ובטח נמכר בפחות בחו"ל). 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

לפי סרטונים שהפניתי אליהם, וגם צפיה באלה שהורדו ממצלמה כזו של חבר, נראה שהאיכות טובה.

https://drive.google.com/drive/folders/1wP6mrmSbAhq3GgpZ4xPnmzm_C0TnbAUa

 

השאלה אם לא עדיף שם מוכר יותר כמו viofo או ddpai?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

לאן נעלם המומחה בתחום @FiS  ?

אני לפני בחירת יורשת ראויה MAI 70 הותיקה. מחפש דו כיוונית (קדמית +אחורית) בתקציב סביר כולל קיט להתקנה קבועה.

מוצע לי Nippon NIP 710 , מפרט מצורף :


image.thumb.png.962df6896d48e9093368d77cb821c040.png

לפי המפרט והמחיר יש מציאות יותר טובות.

הייתי ממליץ לך לבדוק על DDPAI Z60 PRO, תישאר עם עודף גם אחרי תשלום להתקנה.

עומר :-)

פורסם
לפני 5 שעות, meir_gi כתב:

ברשותי DDPAI Z40 כבר מעל 4 שנים ומחזיקה מעמד יפה מאוד

כנ"ל.

 

Z40 בת כמעט 4 - ללא בעיות שהן, בטח ללא עיוותים שהם מהשמש.

 

Mini5 X2 בנות 4 בדיוק - אותו דבר. 0 תקלות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קניתי z50 pro במבצע שהיה לתחילת שנה בחנות הרשמית באליאקספרס, ואחרי שגמרתי להתלהב מהמחיר האטרקטיבי ראיתי שה cmos זה גלקסי ולא סוני starvis 2 .

המצלמה כבר בנקודת האיסוף, אקח אותה מחר. ככה שאין להתחרט 🙄 

מכיוון שאני לא מתכנן להשתמש בצילומים על מנת ללכוד/לדווח עבירות תנועה ולזהות לוחיות רישוי ממרחק, מה אני מפסיד?

אם תוכלו לתת חוות דעת מניסיון.

אגב , לאן נעלם @FiS ומאגר הידע העצום שלו. 

אגב, קניתי ללא כרטיס זיכרון. מה מומלץ סאנדיסק או סמסונג ? הכרטיס שלהם שממותג ddpai עולה כמו סמסונג בחנות הרישמית.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 17 דקות, zaf כתב:

קניתי z50 pro במבצע שהיה לתחילת שנה בחנות הרשמית באליאקספרס, ואחרי שגמרתי להתלהב מהמחיר האטרקטיבי ראיתי שה cmos זה גלקסי ולא סוני starvis 2 .

המצלמה כבר בנקודת האיסוף, אקח אותה מחר. ככה שאין להתחרט 🙄 

מכיוון שאני לא מתכנן להשתמש בצילומים על מנת ללכוד/לדווח עבירות תנועה ולזהות לוחיות רישוי ממרחק, מה אני מפסיד?

אם תוכלו לתת חוות דעת מניסיון.

אגב , לאן נעלם @FiS ומאגר הידע העצום שלו. 

אגב, קניתי ללא כרטיס זיכרון. מה מומלץ סאנדיסק או סמסונג ? הכרטיס שלהם שממותג ddpai עולה כמו סמסונג בחנות הרישמית.

אכן לא STARVIS 2.
ה Z50 PRO מצלמת מעולה. לוחיות רישוי זה בעיקר למקרי פגע-וברח והיא אמורה לתפוס את זה.

המצלמה טובה יותר ממה שיש לרוב האנשים בארץ זה בטוח.

אני לא יודע איזו קנית, כי יש את הפרו הישנה והפרו החדשה, אני עם הפרו הישנה ב 3 מכוניות ועובד סבבה לגמרי בינתיים, למעט רכב אחד שהיה לי שתפס חום בצורה בלתי רגילה והפלסטיק של המצלמה התעוות והיא עדיין המשיכה לעבוד.

 

לגבי כרטיס זיכרון סאנדיסק זו לא האופציה הראשונה שהייתי הולך עליה אבל בסוף כולם דומים.

חייב כרטיס HIGH ENDURANCE שמתאים לצילום במצלמת דרך.

מטבע המצלמות האלו, הם כותבות ומוחקות מידע (צילומים) באופן בלתי פוסק ולולאתי וצריך כרטיס שיודע להתמודד עם זה בלי שיהרס.

רצוי 128 ג'יגה לפחות. לדעתי אין צורך ביותר מ- 256 ג'יגה.

  • אהבתי 1

עומר :-)

פורסם

קניתי את הדגם העדכני. המחיר אפילו ירד (היה 310) 

image.thumb.png.b42cbda2f15d2347f4e0d103aa139ffe.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...