Jump to content

MARSIT

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Citroën C4 Cactus 1.6 Blue HDI

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הציעו לי לפנות לייצרן לקבלת אישור...
  2. שלום כן פנינו לשירות הלקוחות לובינסקי, שם אמרו שאין להם שום מידע על אחריות החלקים ונפנפו אותנו למוסך. במוסך מצאו תירוץ שהרכב לא טופל בזמן אלא היו איחורים בקילומטרז' לכן אין מה לדבר על האחריות. לפי הספר הטיפול צריך לעשות כל 15,000ק"מ או כל שנה. אכן עשינו טיפולים כל שנה(או פחות) אבל לא בטווח של קילומטרז המדוייק: 1 - 17,800 ק"מ 2 - 35,000 ק"מ 3 - 48,500 ק"מ 4 - 67,500 ק"מ 5 - 83,700 ק"מ 6 - 99,800 ק"מ כמו כן למרות שביקשנו לשים תזכורת במחשב של הרכב או בספר טיפולים לא תמיד המכונאי עשה זאת. אין להם שום צעד בזה והגעה בזמן היא הייתה תלויה רק בנו. האם זה אמור למנוע מאיתנו החלפת מיכל אוריה באחריות? זה בגלל משפיע על מיכל? הם לא מתכוונים לפנות לייצרן עם איחורים כאלה.
  3. היי זו צילום של מיכל FAP. סימנתי בחץ אדום מקום הסדק ממנו דלף החומר.
  4. לא נסענו בשטח אבל לא שוללת פגיעה ברך עירונית לא טובה. עדיין המקום/תכנון של החלק די בעייתי אם מכה קטנה יכולה להרוס אותו. אעלה תמונה איפה הוא נסדק
  5. כן זה היה מיכל שונה מאוריאה והוא כן היה עם סדק באיזה רגלית, היו קטמים מתחתיו בחניה. טענו שאיכשהו פגענו בו בנסיעה בכביש משובש. לא הסכימו לכסות
  6. היי תודה, בהלט אפנה לשירות הלקוחות. עד שלא קראתי דיון זה לא ידענו שיש אופציה שהיבואן השתתף בהחלפה כשאוטו לא באחראיות. וגם אם מחליפים לחלק מקורי יש רק שנה אחראיות. עשינו טיפול אחד מוסך במרכזי פלמחים ואחרי חודש המיכל של תוסף דלק התחיל לנזול. לא נדע אם זה קשור או צירוף מקרים. שילמנו על החלפה 2,300 למרות שאוטו היה באחראיות פחות מ-3 שנים. הוויה לא נעימה. המיקום פחות נגיש אז חזרני לביטרן.
  7. שלום חברים. אנחנו בעלי קקטוס דיזל BlueHDi "מעושרים" שנקנה בלובינסקי ב-10.2016. לפני שבוע שילמנו כ- 6000 ש"ח על החלפת מיכל אוריאה. זה כבר פעם שניה שמחליפים לנו את המיכל. תהיתי האם עכשיו כל שנתיים נצטרך להיפרד מאלפי שקלים כדי להמשיך ליהנות מהרכב? אני חיפשתי מידע בנושא ולמזלי מצאתי את השרשור הזה, קראתי כל 29 דפים ועכשיו אנו מבינים קצת יותר אבל עדיין צריכים את עזרתכם. זו רשימת אירועים (לדעתי רלוונטיים לסיפור): 26.10.2018 - החלפה ראשונה של מיכל אוריאה במסגרת אחראיות האוטו היה בן שנתיים (עשה 45,000 ק"מ) 29.04.2021 - טיפול 90,000 במסגרתו נעשה מילוי אוריאה 28.05.2021 - נכנסנו למוסך בעקבות עשן לבן מאגזוז והתראת מנוע+SERVICE (מסנן FAP), בוצע רג'נורישן למסנן חלקיקים (אם תחזור תקלה - נידרש להחליף מסנן חלקיקים) 06.06.2021 - נדלקו סימני מנוע+UREA+SERVICE אחרי בדיקה במוסך נאמר לנו שצריך להחליף מיכל אוריאה הכל על חשבונינו בלי שום הנחות וכך מיהרנו להסכים כי פחדנו אם נמשיך לנסוע נעשה נזק למנוע. כל זה נעשה במרכז שירות ביטרן ראשל"צ. גם שאר הטיפולים היו במוסך ביטרן (מלבד ביקור במרכז שירות לובינסקי שורק - טיפול ב-2019 ובצמוד אחרי חודש החלפת מיכל תוסף דלק (התחיל לטפטף נוזל חום שומני), דרך אגב למרות אחראיות בתוקף שילמנו על חלק+עבודה בטענה שזה באשמתינו כי פגענו וסדקנו את המיכל). מבקשים דעתכם לגבי: - האם ייתכן שטיפולים ועבודות במוסכים בסמוך אחד לשני קשורים איכשו או גרמו לתקלות במיכלים? - יש טעם לדרוש ולהילחם עם היבואן ו/או מוסך ביטרן ע"מ לקבל החזר כלשהו (בטענה שהקקטוס פחות מ-5 שנים, נסע כ- 100000ק"מ וכל העבודות נעשו במורשה)? - אנו חושבים שביטרן יקרים בצורה לא סבירה (אם תרצו אעלה את החשבוניות כאן) בנוסף ספק אם מקבלים תמורה הוגנת בהתאם למחירים. - נשמח להמלצות על מוסך אמין באיזור המרכז והשפלה. רב תודות לפותח הדיון SAVE וכל המגיבים על שיתוף ניסיונכם על רכבים די נדירים.
×
×
  • תוכן חדש...