Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם סאנדיסק וגם סמסונג בסדר (יש גם קינגסטון,קרושיאל,ועוד חברות)

דווקא בזה לא חייב מחו"ל,יש בארץ לא מעט מבצעים בקרביץ\באג וחבריהם,שווה בדיקה

לגבי עמידות - אפשר באמת ללכת על ה HIGH משהו שפרומר כתב,ואפשר כרטיס זול יותר ובמקביל פעם בחודשיים לחבר למחשב לראות שהכל תקין

בשאיפה שאף אחד מאיתנו לא יצטרך לחלץ מידע מהכרטיס בגלל מקרה כלשהו חס ושלום..

  • אהבתי 2

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, Guyziv כתב:

קישור להזמנת Z50 PRO ?

חפש Z50 PRO בעליאקספרס

מהמוכר ddpai Global Store

אותו מחיר לקדמי ולקדמי+אחורי

אל תשכח לאסוף קופון של 4$ או 7$ אם יש לך 

לי לא מופיע ה 7$ אולי כי השתמשתי כבר

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

איך המצלמה הזאת נחשבת?Screenshot_20260203_121448_SamsungInternet.thumb.jpg.f208c54b5ed34ffbb3ecd5ff7cdfc66e.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 19 שעות, yulianx כתב:

איך המצלמה הזאת נחשבת?Screenshot_20260203_121448_SamsungInternet.thumb.jpg.f208c54b5ed34ffbb3ecd5ff7cdfc66e.jpg

לא להיט ומחיר מופקע בערך פי 10 (בלי להגזים). 

יש לך ddpai או ויאופו נהדרות בכלום כסף בקבוצות הטלגרם עם קופונים. בכל הורירציות שתרצה (קדמית/אחורית/פנימית, ביחד או לחוד). 

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, yulianx כתב:

איך המצלמה הזאת נחשבת?Screenshot_20260203_121448_SamsungInternet.thumb.jpg.f208c54b5ed34ffbb3ecd5ff7cdfc66e.jpg

אני מניח שזו המצלמה שמנסים (או אולי כבר עשו) להתקין לך ברכב ואתה אמור לאשר להם התקנה (אמנם אמרו לך ״בחינם״) . 

אם כך, כמו שאני מבין לא יזכו אותך במחיר המצלמה (אמרו לך יותר מ 2000 שקל אם אני לא טועה) , תשאיר ואם לא תהיה מרוצה תמיד תוכל לשדרג.

 

השמות שמומצאים כאן למצלמות סיניות בסיסיות, לא ממש מאפשרים לדעת מה נכון או לא במפרט שלהן, האם העדשה היא זכוכית או פלסטיק/פולימר שקוף, איזה חיישן מותקן ומה הביצועים שלו בפועל (תחום דינמי למשל) ושאר תכונות (צילום באור/חשכה) . לכן רק שימוש על פני זמן קצר ייתן לך תשובה האם להשאיר או להחליף בהמשך.

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 22 שעות, yulianx כתב:

איך המצלמה הזאת נחשבת?Screenshot_20260203_121448_SamsungInternet.thumb.jpg.f208c54b5ed34ffbb3ecd5ff7cdfc66e.jpg

 

את ה-PROOF הזה דוחפים כבר כמה שנים כ"מתנה", כנראה רוב היבואנים; כשרכשנו את ה-CX5 ממאזדה לפני כשנתיים וקצת, גם כן הציעו אותה במחיר 1400 ש"ח, רק לקדמית. אמרתי תודה רבה, והזמנתי + התקנתי Viofo קדמית ואחורית ב(הרבה) פחות:

 

  • אהבתי 1
פורסם

אכן זאת המצלמה, יש לי אותה גם בקליאו שהגיעה חלק מההתקנה, דווקא בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פה זה דגם שונה, אצלי זה ישן יותר פשוט אותה חברה.

וסתם עניין אותי לדעת מה הרמה שלה לעומת שאר המצלמות שעולות כמה מאות, כי המחיר פה חריג מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הבנתי אם ה Z4K PROOF הזו מכילה סוללה או קבל. אם זה סוללה, זה כמובן בכלל פחות עדיף ממשהו כמו DDPAI Z50 שיש לו קבל.

 

אני מניח שהמחיר 2,200 ש"ח הוא מחיר ראשוני והוא נותן עליו הנחות. אני מאמין שאם מישהו מתלבט ולא בטוח לגבי זה והמוכר קולט את זה, הוא מציע התקנה חינם ותמיכה חינם בווטסאפ וכדומה.

 

יש מצב שהוא גם נותן איזה כרטיס 128GB שמתאים לתנאים קשים.

 

שילמתי על שלי סביב ה 65$ בעליאקספרס וזה נשמע לי הזוי לקנות מצלמה בארץ ב 2,200 גם אם יש לה קבל (במקרה הזה לא בטוח)

פורסם

המצלמה מגיעה בקניית רכב חדש.

תמיד קניתי מצלמות של שיאומי באיזה 250 שקל והיה בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, yulianx כתב:

המצלמה מגיעה בקניית רכב חדש.

תמיד קניתי מצלמות של שיאומי באיזה 250 שקל והיה בסדר.

אם אין לה קבל, יש מצב שהיא תלך לעולמה תוך כשנתיים

מאמין שתעדכן על כך

פורסם

יש לי dvr שאני רוצה לקבל ממנו תמונה של המצלמות למסך tv שמותקן אצלי על הקיר

 

ה dvr מרוחק מאוד מהtv ואין אפשרות להשחיל hdmi / כבל לרשת עם hd cat לtv בכדי לקבל תמונה של המצלמות

 

האם קיימת אפשרות אל-חוטית להתקין אביזר בצד של ה dvr ובצד של ה tv שיתקשרו ויציגו מסך של המצלמות ?

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...