Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Coresh כתב:


יש לי תגובה רשמית של DDPAI לגביי חיבור MINI2X כמצלמה אחורי ל - Z60 PRO - זה לא אפשרי:

 

Hello dear, thank you for your inquiry.

Unfortunately, our Z60 Pro's front camera and associated cables do not support connecting to two MINI2Xs.

The rear camera currently only supports 1080P resolution.

 

The Z60 Pro and MINI2X are connected via the πLink Cable, which currently only supports one MINI2X.

 

We don't know if we will upgrade the Z60 Pro's three-channel package in the future.

However, we will convey your request to our team and continue to improve our products.

Thank you again for your feedback!

 

 

התשובה הזו הזויה ונראה שנכתבה על ידי AI שלא ניתח נכון את השאלה.

1. אפשר לקנות את הz60 pro ובהחלט להשתמש בה כמצלמה אחורית. באפליקציה של המצלמה כאשר מחברים את הmini2x זה מאפשר בחירה של המיקום שלה, כולל השמשה האחורית.

2. החיבור בין המצלמות בכלל לא עם כבל πLink.. החיבור הוא אלחוטי.. היא רק צריכה מקור מתח.

3. מה שכן ככל הנראה לא אפשרי זה לחבר שתי מצלמות mini2x למצלמה ראשית, אין לי עוד אחת כדי לבדוק את זה. 

 

לגבי השאלה על חיבור עם 4G, הצפיה היא באיכות 1080 מרחוק, אך המצלמות מצלמות בהתאם לאיכות הצילום שהמצלמה מוגדרת ומאפשרת.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, Coresh כתב:


יש לי תגובה רשמית של DDPAI לגביי חיבור MINI2X כמצלמה אחורי ל - Z60 PRO - זה לא אפשרי:

 

Hello dear, thank you for your inquiry.

Unfortunately, our Z60 Pro's front camera and associated cables do not support connecting to two MINI2Xs.

The rear camera currently only supports 1080P resolution.

 

The Z60 Pro and MINI2X are connected via the πLink Cable, which currently only supports one MINI2X.

 

We don't know if we will upgrade the Z60 Pro's three-channel package in the future.

However, we will convey your request to our team and continue to improve our products.

Thank you again for your feedback!

 

 

אני ראיתי מישהו שהשתמש בMINI2X בתור אחורית, לדעתי הוא פשוט משך כבל אחורה מהחיבור של המצלמה הפנימית, ומיקם את האחורית כמצלמה פנימית.

 

השאלה אם ניתן להזמין כל אחת בנפרד ולהשתמש בחיבור הפנימי ולמקם כאחורית, ללא המצלמה האחורית...

פורסם

שלום, כמובן אני מכיר את כל הדיונים כאן על מצלמות דרך. בכל הרכבים שלי יש מצלמות מודבקות קבוע עם הזנה ואני נהנה מהן. התיעוד מתחיל עם ההנעה ואין צורך לחשוב על זה, הוא תמיד שם.

יש לי שאלה אחרת שלא ראיתי התייחסות אליה. כל פעם שאני נוהג ברכב שהוא לא שלי, מפריע לי שאין מצלמה. רכב של העבודה, רכב שכור, או סתם רכב של מישהו אחר.

מישהו יכול להמליץ על מצלמה קטנה כלשהיא, שניתן להדביק ולהוציא אותה מהר עם תושבת וקום. רצוי עם הזנה בUSB-C PD. תקציב $100.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

לא חיפשתי, לא יודע, אולי יש - אפליקציה לסמארטפון שתבצע את העבודה ויחד עם זרוע תקבל פתרון.

 

 

עריכה:

חיפוש שטחי - יש אפליקציות כאלו...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

אני התחלתי לבדוק מצלמות כאלה לתיעוד דברים מקצועיים, אבל תרם גיבשתי דעה.

הדברים שמצאתי חשובים לי

1. כפתור פיזי להתחלת צילום

2. צילום עם מיקרפון

3. אפשרות לסיבוב המצלמה 180 מעלות

4. אפשרות לקיבוע ע"י מגנט/תופסן/הברגה

5. צילום 4K וצילום בתאורה חלשה

אצלי השימוש יהיה בתוך כיס חולצה או על מצחיית כובע.

לי לא משנה FPS אבל ברכב מאמין שיהיה חשוב לקבל לפחות 30 FPS 

 

 

image.thumb.png.0828ff4cd3d8e5074b3267f90d5fbadd.png

פורסם
לפני 14 דקות, vigi כתב:

מוזר

באינטרנט יש סרטונים של  Z60 PRO עם 3 מצלמות- קדמית אחורית ופנימית.

 

השאלה איזה מצלמות. 

אני רוצה לחבר שתי MINI2X למצלמה הראשית Z60 PRO, וגם שעדיין תהיה תמיכה בצפיה מרחוק ע"י קיט ה 4G. 

לפי מה ש @עצלןכתב, אפשר לצפות מרחוק ב MINI2X, פשוט הרזולוציה תהיה מוגבלת ל 1080P. 

 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Coresh כתב:

 

השאלה איזה מצלמות. 

אני רוצה לחבר שתי MINI2X למצלמה הראשית Z60 PRO, וגם שעדיין תהיה תמיכה בצפיה מרחוק ע"י קיט ה 4G. 

לפי מה ש @עצלןכתב, אפשר לצפות מרחוק ב MINI2X, פשוט הרזולוציה תהיה מוגבלת ל 1080P. 

 

יכול להיות שלא הבנת אותי נכון, מה שאני אמרתי זה שראיתי אנשים שמתחו את המצלמה פנימית אחורה ומיקמו אותה כמצלמה אחורית, היא עדיין צילמה ב2K אבל אין לה את החיישן Starvis2.

 

Z60 והפרו מגיעות בערכות של יחיד, 2 ערוצים-קדמית ואחורית ו3 ערוצים - קדמית, אחורית ופנימית (MINI2X), למיטב ידיעתי אי אפשר לחבר 2 מצלמות של MINI2X אלא המצלמה האחורית הרגילה שמגיעה עם הערב ומצלמת MINI2X כפנימית.

 

לגבי לראות מרחוק אין לי מושג בזה.

עריכה אחרונה על ידי עצלן
פורסם (נערך)
בתאריך 30.7.2025 בשעה 07:06, ניקו פ. כתב:

הזמנתי את ddpai mini 2x דגם שיצא לא מזמן עם איכות 2k וערכת חיבור למצבר, 100 שקלים מעלי. 

מצד אחד תהיתי כמה כבר מצלמה במאה שקלים תהיה טובה באמת, מצד שני זה מוצר של ddpai פשוט בגרסה פשוט למי שלא צריך יותר מדי פונקציות. 

דווקא כרטיסי זיכרון high endurance בארץ יותר זולים, אז קניתי באייבורי ב-40/50 שקלים 128 ג"ב. 

אעדכן כשתגיע אם שווה את הכסף. 

מעדכן שמיני2איקס אחלה מצלמה. 

איכות 2k. אפליקציה נוחה. אפשר לחבר עם מצב חניה. מצלמת טוב ביום ובלילה. 

ב100 שקלים שהיא עלתה לי, ולמי שלא צריך יותר מדי פיצ׳רים מיוחדים, היא סוגרת פינה במחיר ללא תחרות. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

האם יש דגמים או מוצרים מומלצים במיוחד במבצע עכשיו באליאקספרס, במסגרת ימי המכירות?

1- מצלמה קדמית ואחורית, 2- שיהיה ניתן להתחבר אליה מרחוק באמצעות sim (אינטרנט) - לא תכונה שהיא חובה אם יש מצלמה איכותית יותר, בלי.

עריכה אחרונה על ידי פאר האורה
  • אהבתי 1
פורסם

אני רכשתי את ה  Z60 PRO עם 3 המצלמות (התקנתי קדמית ואחורית) + יחידת 4G לחיבור למצלמה מרחוק על ידי אפליקציה בטלפון. עובד טוב. 

המצלמות מחוברות ישירות לקופסת הפיוזים בעזרת הכבל היעודי  כך שהן מופעלות עם פתיחת הסוויץ' ומפסיקות לפעול עם כיבוי הסוויץ'.

אפשר לשנות נתונים גם במצלמה וגם בטלםון.

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 6.6.2025 בשעה 23:26, DareDevil כתב:

מחפש מצלמת 360 לרכב, שתצלם מסביב כל האוטו. כולל צילום במהלך החניה עם אופציה ל motion dedication 

גם מחפשת מצלמה/ות כאלו. שמתאים גם ללילה. 

עדיף גם עם motion detection ואם יש אפליקציה שאפשר לראות בנייד/לשמור בענן- מה טוב. 

וגם, מה האופציות למטענים ניידים? איזה נפח צריך כדי שמטען כזה יחזיק לכמה ימים??? זה מטענים ניידים רגילים או מיני מצבר? 

בתאריך 19.8.2025 בשעה 17:53, vigi כתב:

אני רכשתי את ה  Z60 PRO עם 3 המצלמות (התקנתי קדמית ואחורית) + יחידת 4G לחיבור למצלמה מרחוק על ידי אפליקציה בטלפון. עובד טוב. 

המצלמות מחוברות ישירות לקופסת הפיוזים בעזרת הכבל היעודי  כך שהן מופעלות עם פתיחת הסוויץ' ומפסיקות לפעול עם כיבוי הסוויץ'.

אפשר לשנות נתונים גם במצלמה וגם בטלםון.

האם אתה מוגבל במספר דקות צפייה ביום מהטלפון? האם ניתן לשמור סרטונים דרך הטלפון? להריץ סרטונים? 

תודה על השיתוף 🌸

פורסם

הקישור למוכר שממנו קניתי בזמנו 

 

https://he.aliexpress.com/item/1005008574409259.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.159.4b16586aA9f7Qt&gatewayAdapt=glo2isr

 

אני קניתי את האופציה המקסימלית.

 

לגבי זמן הצפיה בטלפון- לא צפיתי לאורך זמן. מידי פעם מפעיל את האפליקציה לכמה דקות וסוגר.

בתוך האפליקציה בטלפון יש אפשרות לראות סרטונים ואו תמונות שהמצלמה אספה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...