Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 11 דקות, om2 כתב:

קח בחשבון שתצטרך קו אינטרנט פעיל 24/7 בכל אחת מהמצלמות כדי שיהיה אפשרי לצפות בהן מרחוק 


כמובן, נלקח בחשבון.
 

לפני 7 דקות, tan tan כתב:

יש לddpai שני דגמים שמאפשרים צפייה מרחוק 

Z50 PRO

https://s.click.aliexpress.com/e/_oEME04y

 

Z60 PRO

https://s.click.aliexpress.com/e/_oCQv9aM

לא בדקתי בפועל אבל לפי איך שזה נראה מהאפליקציה שלהם נראה שאפשר להוסיף יותר מהמצלמה אחת

 


ראיתי אותם, יצרתי קשר עם המוכר והאפליקציה לא תומכת בניהול של יותר ממצלמה אחת.

פורסם

היי, 

על איזו מצלמה הייתם הולכים אם אתם צריכים דרישות לפי סדר החשיבות הבא, 

1. אמינות. 

2. איכות צילום (2K מספיק). 

3. שיהיה אפשר להעביר סרטונים אלחוטית. 

4. קטנה יחסית בגודל. 

לא קריטי אם תצלם כשהרכב כבוי, אך זה בונוס נחמד אם יש hardwire kit. 

ממש לא צריך צילום מאחורה או בפנים הרכב. רק מקדימה. 

מניח שאו הddpai או הviofo התורנית?

יש המלצה לדגם ספציפי? 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אאל"ט בקשר ל#3 אפשר להעביר אלחוטית בויופו אבל רק בדגם הכפול שלהם,אז זה כבר פוסל בשבילך כי אתה רוצה צילום רק מקדימה

ככה שנשארת עם הדידיפאי לדגמיהם

  • רעיון טוב! 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני אישית מכיר רק את הDDPAI ולדעתי זאת המצלמה שעונה לך על כל הדרישות.
אישית משתמש בדגם Z40 שהוא גם לא גדול אבל יש לך גם אופציה ללא מסך MOLA N3 PRO לדעתי אין אפשרות לרכוש ללא המצלמה האחורית אבל אתה לא חייב להתקין אותה.
את הכבל hardwire kit יש לרכוש בנפרד.

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתה לי הצלמה היה VIOFO לדעתי 129 או משהו כזה סהכ הייתה אחלה אבל מעצבן מאוד מאוד להוציא ממנה מידע דרך הוויפי הזה, עובד ממש גרוע.

בכל מקרה מחפש מחליפה רצוי עם אופציה לשני כיוונים(למרות שעוד לא עשיתי חיוט לאחורה- בהמשך יהיה.

מה ההמלצות הכיום? חשוב לי אמינות ונוחות עבודה מולה, איכות אני מניח שאין טעם להתמקד כי הכל איכותי מספיק(תקנו אותי אם אני טועה)

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

ההמלצות הגורפות הם DDPAI ו VIOFO
אם אתה לא רוצה את הVIOFO תנסה את DDPAI לדוגמא Z40 או Z50 שניהם עם מצלמה אחורית.
אני אישית עם ה40 והיא עושה אחלה עבודה כבר מעל שנה, האפליקציה עובדת מעולה, ומוריד סרטונים דרך WIFI בלי בעיה.

פורסם

היי חברים.

יש לי תקופה ארוכה viofo a139. הלחצנים על המצלמה לא מגיבים. מה יכולה להיות הסיבה? ניתקתי וחיברתי החשמל

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

בקרוב אמור לקבל DDPAI Z60 Pro, אעדכן כאן מה דעתי עליה אם יהיה עניין.

 

חיפשתי הרבה את הViofo A129 Plus Duo כי זאת חברה ומצלמה ספציפית עם מוניטין, וכי התמורה למחיר גבוהה, אבל בגלל חוסר מלאי במחיר סביר בארץ החלטתי ללכת על הDDPAI מעלי אקספרס (אחרי מכס מחיר אמור להיות זהה).

 

חשבתי על FineVu, הבנתי שזאת חברה קוריאנית איכותית והמצלמות שלהם נראות טוב אבל הן מגיעות עם חיווט ולא USB וללא מסך, שלא כזה קריטי אבל נחמד לדעת בוודאות שהמצלמה עובדת.

 

כמה נק' למה בחרתי דווקא בZ60 Pro מאחר והתחום של מצלמות הדרך הוא בלאגן גדול וקשה לעשות השוואות בשוק, מה חיפשתי:

1. חברה אמינה ומוכרת, כדי שהמצלמה לא תתפרק ביום אקראי או שתפסיק לפעול באמצע רגע קריטי.

2. רזולוציה של לפחות 1440p/2K טבעי (כלומר בלי Upscaling או טריקים שחברות עושות).

3. קבל ולא סוללה (רוב החברות נשללו כאן).

4. חיישן איכותי.

5. לפחות 30 FPS.

6. תמיכה של לפחות 256 ג'יגה.

 

בדגם הרגיל של הZ60 לא כתוב מה החיישן ולא כתוב כמה FPS (מסתבר 25) ויש פרטים מאוד כלליים שמסתכמים ב"מצלמת 4K טובה מאוד), בפרו יש פירוט וגם יש אפשרות ל3K עם 60FPS.

 

בנוסף בדגם הפרו והרגיל יש כמה פיצ'רים מאוד נחמדים:

1. אחסון פנימי של 32 גיגה שיכול לשמור תאונות אם הכרטיס כושל במצב חירום.

2. USB-C.

3. העברת קבצים אלחוטית מהירה ( לטענתם, נבדוק כשיגיע).

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

שלום לכולם

אני מחפש מצלמת דרך מומלצת לסקודה, כזו שמצלמת 24/7 עם אופציה לגישה גם מהטלפון בכל זמן?

קיבלתי המלצות על samsonix r866 אבל לא מכיר אותה ולא שמעתי עליה לעולם, אז אני אשמח לשמוע עוד חוות דעת.

עריכה אחרונה על ידי maor23
פורסם

\/  בדיוק בהודעה שמעליך יש את הדגם שאתה מחפש.

ה- Z60 PRO עם קישור לטלפון.

  • תמיכה ב-4g ניטור מרחוק עם תיבת ענן: (בחר באפשרות 4 גרם) באפשרותך להציג את מסך הניטור החי באמצעות מכשירים כגון טלפונים ניידים, הבטחת בטיחות ונוחות.
פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, vigi כתב:

\/  בדיוק בהודעה שמעליך יש את הדגם שאתה מחפש.

ה- Z60 PRO עם קישור לטלפון.

  • תמיכה ב-4g ניטור מרחוק עם תיבת ענן: (בחר באפשרות 4 גרם) באפשרותך להציג את מסך הניטור החי באמצעות מכשירים כגון טלפונים ניידים, הבטחת בטיחות ונוחות.

איך מתבצעת ההתקנה שלו? מחברים אותו למצבר? הוא לא יגמור לי את החיים של המצבר מהר?

צריך בשבילו סים? יש עליו מדריך?

עריכה אחרונה על ידי maor23
פורסם

ההתקנה כמו כל מצלמה

צריך סים

מחברים לתיבת פיוזים יותר נוח מלחבר למצבר

במצלמה מגדירים מתח מינימלי שאם המצבר מגיע אליו המצלמה מפסיקה להקליט ומכבה את עצמה

צריך בשביל זה את הקיט חנייה המקורי של ddpai 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...