Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצלמות עם חיבור סלולרי מציעות בדרך כלל אגירה בשרת ״ענן״ , מה שדורש כמה דברים:

הקמת מערך שמירה/ שימוש בשרות קיים(אמזון או סיני מקביל) 

גביית דמי שימוש תקופתיים.

שמירה על קישור לנקודת קצה.

 

היצרן הזה מעדיף למכור מוצר וזהו. 

ככל הנראה הם לא רואים שום ערך מוסף לעצמם שיוסיף לרווח שלהם בזה שיקימו סביבה כזו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 10.12.2024 בשעה 21:57, דניאל. כתב:

אפשר לרכוש את המצלמה האחורית בנפרד.
מצרף קישור
זה מגיע גם עם הכבל, תתחיל בהחלפת המצלמה בלבד ואם זה לא יפתר תבדוק אולי הכבל פגום.

 הזמנתי הגיע היום, היה צריך להחליף רק את המצלמה דקה בדיוק, ובא לציון גואל.

תודה @דניאל.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

הרכבתי Z50 יחד עם הקיט הזה

נראה שהמצלמה פועלת גם ללא חיבור של חוט הACC. זה גורם לכך שהיא פועלת קבוע, ולא נכבת אחרי כיבוי של האוטו. בנוסף, אני בכלל לא רואה באפליקציה הגדרות שקשורות לparking mode. הקיט דפוק?

 

עריכה:

ניתקתי את חוט הACC וחיברתי רק את הזרם הקבוע לפיוז של המצית (שנדלק רק אחרי סוויץ'), והמצלמה נדלקת. איך לעזאזל זה אפשרי? מה עשיתי לא טוב?

עריכה אחרונה על ידי puhs

מתכון ל קפה נוטלה

פורסם

שאלה:
אני מחפש מצלמה ניידת, בעיקר לרכבים שכורים או זמניים, כזו שאני נכנס לרכב, תולה, מחבר למצת - ונוסע.
החברה שיש לי איתה את הנסיון הכי טוב היא VIOFO אבל לא ראיתי שיש להם משהו כזה.
שני דגמים שנראים טוב הם ה DDPAI E3 או ה 70MAI S500.
האם מישהו ניסה/ מכיר/ ממליץ/ דיסממליץ או לחילופין - יודע על דגם אחר שיתן תמורה טובה למחיר ואיכות טובה (זיהוי לוחית במצב תאורה גרוע לדוגמא)?

פורסם

אהלן חברים, הזמנתי z50 בעקבות המלצות פה. איזה חיבור יש למצלמה? Type c? לא מצליח למצוא בשום מקום.

אני רוצה להזמין ערכת חיווט.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בתאריך 3.1.2025 בשעה 20:31, G-רפי כתב:

שאלה:
אני מחפש מצלמה ניידת, בעיקר לרכבים שכורים או זמניים, כזו שאני נכנס לרכב, תולה, מחבר למצת - ונוסע.
החברה שיש לי איתה את הנסיון הכי טוב היא VIOFO אבל לא ראיתי שיש להם משהו כזה.
שני דגמים שנראים טוב הם ה DDPAI E3 או ה 70MAI S500.
האם מישהו ניסה/ מכיר/ ממליץ/ דיסממליץ או לחילופין - יודע על דגם אחר שיתן תמורה טובה למחיר ואיכות טובה (זיהוי לוחית במצב תאורה גרוע לדוגמא)?

אתה יכול לרכוש את DDPAI Z50 שהיא מעולה, העניין הוא שהמצלמות דרך הטובות מתחברות בהדבקה לשמשה אז יש לך מתאם למצלמה הזאת בשקלים להדבקה בוואקום לשמשה (מצורפים קישורים).
כמובן שלבחור את הגרסה בלי הקיט לצילום במצב חנייה.
בהצלחה.

פורסם

מתלבט בין DDPAI Z50 שהיא נראה לי הכי סבבה בטווח מחיר של עד 100$ לבין להשקיע יותר וללכת על 70MAI A810 שבאה עם חיישן SATRVIS 2 ואמורה להיות (הרבה) יותר טובה בכל מה שקשור לצילום עצמו.
מה שמדאיג אותי זה שה-70MAI באה עם סוללה ולא עם קבל...
כמה זה קריטי לדעתכם? האם הסוללה באמת בעייתית או שזאת סתם אגדה אורבנית?

 

למי שיש ניסיון עם שתי המצלמות אשמח להמלצה, האם שווה באמת את התוספת בכסף.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אהלן חברים, התקנתי היום את הz50.

2 דברים שלא הצלחתי לפתור :

1. זמן הקלטה עומד על דקה לכל הקלטה, אין אפשרות ל5 או 10 דק?

2. חיברתי את המצלמה למצת שיש לו מתח קבוע כדי שיצלם גם בחניה, לא מפחד על המצבר כי הרכב חדש ואני נוסע כל יום והרבה.

אחרי שהרכב עומד זמן מה אני מגיע ומגלה שהמצלמה לא עובדת יותר ואז אני צריך לנתק אותה מהמצת ולהחזיר כדי שהיא תעבוד.

 

אשמח לקבל כיוון אם מישהו נתקל, אם זה ימשיך ואין לזה פתרון אני פשוט אעביר אותה להזנה שנכבת יחד עם הרכב.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, GABIUBOGI כתב:

1. זמן הקלטה עומד על דקה לכל הקלטה, אין אפשרות ל5 או 10 דק?

 

בשביל מה? גם ככה החיתוך הוא מהאפליקציה

לפני 33 דקות, GABIUBOGI כתב:

2. חיברתי את המצלמה למצת שיש לו מתח קבוע כדי שיצלם גם בחניה, לא מפחד על המצבר כי הרכב חדש ואני נוסע כל יום והרבה.

אחרי שהרכב עומד זמן מה אני מגיע ומגלה שהמצלמה לא עובדת יותר ואז אני צריך לנתק אותה מהמצת ולהחזיר כדי שהיא תעבוד.

אין לך זרם יציב מהמצת כנראה, הייתי משתמש במקומך בקיט התקנה של DDPAI.

עוד אופציה - תבדוק מה ההגדרות לגבי PARKING MODE, יש מצב שהמצלמה מזהה חוסר תנועה ונכבית במקום להיכנס לצילום טיים לאפס

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

שלום לכולם,

אני 4 שנים בערך עם DDPAI MINI 3 והייתי מאד מרוצה ממנה.

אני מחליף אוטו וצריך מצלמה חדשה. לא מעוניין להוציא המון, לא מעוניין במסך ותכלס מרוצה ממה שהיה לי.

מה האפשרויות העדכניות? ראיתי שהם כב לא מוכרים את MINI3, יש להם MINI PRO ויש את MINI 2X, יש העדפה ביניהן, הן טובות? יש אופציות טובות של חברות אחרות ?

פורסם (נערך)

יש את המצלמה של DDPAI N3 PRO שהיא אחלה ובמבצע עכשיו (כולל GPS ומצלמה אחורית ב210 ש"ח כך שאין מכס, והיא בלי מסך).
אם אתה לא צריך את הGPS אז זה יוצא בסביבות 190 ש"ח.
בהצלחה. (וכמובן לא לשכוח לרכוש כרטיס זיכרון יעודי למצלמות רכב, כמו זה המצלמה תומכת עד 512 GB, אבל 256 או 128 זה המון לדעתי).

עריכה אחרונה על ידי דניאל.
פורסם
בתאריך 6.2.2025 בשעה 09:37, דניאל. כתב:

יש את המצלמה של DDPAI N3 PRO שהיא אחלה ובמבצע עכשיו (כולל GPS ומצלמה אחורית ב210 ש"ח כך שאין מכס, והיא בלי מסך).
אם אתה לא צריך את הGPS אז זה יוצא בסביבות 190 ש"ח.
בהצלחה. (וכמובן לא לשכוח לרכוש כרטיס זיכרון יעודי למצלמות רכב, כמו זה המצלמה תומכת עד 512 GB, אבל 256 או 128 זה המון לדעתי).

אכן נראה טוב ודומה למה שהיה לי +מצלמה אחורית. הזמנתי, תודה!

  • רעיון טוב! 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעביר את המצלמה שלי מרכב שנמכר לרכב חדש, לא רוצה לחווט דרך קורה A אלא מעדיף דרך מתאם שייתחבר למקור המתח של המראה האחורית, ליד המצלמה. יש המלצה למקום שיהיה מוכן רק להתקין בלי למכור מצלמה, ומסוגל לעשות את עבודה ללא קיצורי דרך וחיפופים? (רצוי בת"א והמרכז, אבל אסע גם לירח בשביל עבודה מושלמת).

The older you get, the better you used to be

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...