Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי החוויה דווקא טובה עם הקיט obd.. משתמש בו ב4 רכבים שונים.

באוטו 3 מותקנת z50

בדולפין מותקנת N5 mini 

בmg4 מותקנת גם כן z50

בשברולט סוניק z40.

 

כולם כרגע מחוברים לקיט obd ואין לי בעיות של שיהוי או זיהוי לא נכון של סטטוס מונע \ כבוי בכלל.

באיזה רכב מדובר?

לדעתי הגורם הוא אחד מאלו:

1. השקע ברכב שלך מתנהג קצת שונה ולא עובד טוב עם הקיט.

2. יש התקנה מקומית כלשהי שמושכת מתח מהקו שהולך לשקע ואולי משפיעה על המתח לקיט.

3. קיט תקול.

  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך אני מגיע אליך 0527851825

לפני שעתיים, dalet11 כתב:

אצלי החוויה דווקא טובה עם הקיט obd.. משתמש בו ב4 רכבים שונים.

באוטו 3 מותקנת z50

בדולפין מותקנת N5 mini 

בmg4 מותקנת גם כן z50

בשברולט סוניק z40.

 

כולם כרגע מחוברים לקיט obd ואין לי בעיות של שיהוי או זיהוי לא נכון של סטטוס מונע \ כבוי בכלל.

באיזה רכב מדובר?

לדעתי הגורם הוא אחד מאלו:

1. השקע ברכב שלך מתנהג קצת שונה ולא עובד טוב עם הקיט.

2. יש התקנה מקומית כלשהי שמושכת מתח מהקו שהולך לשקע ואולי משפיעה על המתח לקיט.

3. קיט תקול.

 

איך אני מגיע אליך יש לי בעיית טורבו אני חושב

0527851825

פורסם

מצלמה אחת טובה שכוללת שלוש מצלמות תעלה יקר

אתה יכול לפצל ולקנות את הz40 ועוד מצלמה יותר זולה עם עדשה אחת 

https://he.aliexpress.com/item/1005005046929389.html

https://he.aliexpress.com/item/1005007902057194.html

המחיר של הz40 יחסית נמוך ועם עוד קופונים זה בכלל יכול לצאת משתלם

תוסיף עלות של כרטיסי זיכרון ואתה עם חריגה קטנה מהתקציב

https://ksp.co.il/mob/item/62242

 

הזמנתי לפני תקופה כרטיס מksp ומצלמה מעלי הכרטיס הגיע שבוע אחרי המצלמה

  • מעניין 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 3.7.2025 בשעה 21:13, Tom_22 כתב:

תראה אם יוזב Uzeb מתעסקים עם התקנות או יודעים לשלוח אותך למישהו בסביבה מיידית. 

בדקתי איתם, לא עושים התקנות פרטיות למצלמות שלא שלהם.

 

  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 3.7.2025 בשעה 21:13, Tom_22 כתב:

תראה אם יוזב Uzeb מתעסקים עם התקנות או יודעים לשלוח אותך למישהו בסביבה מיידית. 

אגב מצאתי מתקין שהציע 350 להתקנה.

לדעתכם יקר?

פורסם (נערך)

היום יצא לי לראות ניידת משטרה חוצה צומת באדום ללא סירנה, שזה מסוכן אגב כי נהגים שחוצים בירוק לא יכולים לדעת שרכב ביטחון עובר באדום אם הוא לא מפעיל צ'קלקה.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם (נערך)

הזמנתי את ddpai mini 2x דגם שיצא לא מזמן עם איכות 2k וערכת חיבור למצבר, 100 שקלים מעלי. 

מצד אחד תהיתי כמה כבר מצלמה במאה שקלים תהיה טובה באמת, מצד שני זה מוצר של ddpai פשוט בגרסה פשוט למי שלא צריך יותר מדי פונקציות. 

דווקא כרטיסי זיכרון high endurance בארץ יותר זולים, אז קניתי באייבורי ב-40/50 שקלים 128 ג"ב. 

אעדכן כשתגיע אם שווה את הכסף. 

 

ברכב של אשתי יש z50 pro עם אחורית, כרגע הקיט obd2 כן עובד ברוב הזמן, אבל עדיין בחלק מן הנסיעות - או לפעמים באמצע נסיעה אחרי שהמצלמה עובדת רגיל מההנעה -  הוא פשוט נכנס למצב חניה.

לפעמים ל-5 דקות לפעמים לחצי שעה. לפעמים חוזר ולפעמים נשאר במצב חניה עד ההנעה הבאה. מוזר מאוד. תוהה אם המצבר אולי בסוף חייו?

קודיאק 2020. 

קיוויתי להימנע מהחיווט למצבר, אבל נראה שלא תהיה ברירה אלא אם אעלה על התקלה. בעקבות מה שכתב dalet11 אני תוהה אם מערכת הקונקט-איט שגם ככה רציתי להסיר היא זו שיושבת על אותו מתח כמו השקע, אני אבדוק את זה גם. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

מישהו יכול לסכם לי את ה1150 דפים האלה ולהגיד לי איזה מצלמות כדאי לקנות ומאיפה בבקשה?
אני חושב שהבעיה העיקרית היא שיש לי רכב היברידי, לא יודע מה יקרה אם אשתה את כל הסוללה

עריכה אחרונה על ידי YogiBear2k
פורסם

היי חברים,

המצלמה הותיקה שהותקנה דרך היבואן (גיל קאר) ,ברכב של בני, מסמנת שהיא רוצה לפרוש, ככל הנראה עייפה מהחום והשנים. הוחלט להחליפה ובהזדמנות זו להתקין מצלמת 2 ערוצים , קדמית ואחורית שתחובר קבוע למקור מתח. אין צורך ב gps(מן הסתם ישמש רק להפללה עצמית 😜).  

המצלמה שהומלצה היא מבית היבואן ניפון מדגם שהם מכנים dvr 710 , שנאמר עליה שהחישן הוא סוני , אבל לא יודע איזה דגם/יכולות , אבל בסרטון שקיבלתי היא מצלמת יום ולילה מצויין, לוחיות זיהוי ברורות ותמונה יציבה וחדה גם בלילה. 

image.png.1af1320771cd18e42b54cf1bdfb74a87.png

 

מישהו מכיר? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 23 שעות, YogiBear2k כתב:

מישהו יכול לסכם לי את ה1150 דפים האלה ולהגיד לי איזה מצלמות כדאי לקנות ומאיפה בבקשה?
אני חושב שהבעיה העיקרית היא שיש לי רכב היברידי, לא יודע מה יקרה אם אשתה את כל הסוללה

אמל"ק - VIOFO או DDPAI
דגם ספציפי / תוספות - לפי הצרכים והשימוש שלך.

פורסם
בתאריך 1.8.2025 בשעה 22:43, G-רפי כתב:

אמל"ק - VIOFO או DDPAI
דגם ספציפי / תוספות - לפי הצרכים והשימוש שלך.

קדמית + אחורית
יש לי רכב היברידי (קיה נירו היברידי חדש), לא יודע אם זה אמור להשפיע
אני ארצה שאם הרכב לא מותנע אבל הרכב קיבל מכה כלשהי שהוא יצלם.
אין לי מושג איך זה עובד מבחינת תקשורת לטלפון / מחשב
תקציב של עד 700 שקל
אני ארצה להתקין עם מתקין מקצועי, אבל לזה יהיה תקציב נפרד

פורסם
בתאריך 2.8.2025 בשעה 16:06, YogiBear2k כתב:

קדמית + אחורית
יש לי רכב היברידי (קיה נירו היברידי חדש), לא יודע אם זה אמור להשפיע
אני ארצה שאם הרכב לא מותנע אבל הרכב קיבל מכה כלשהי שהוא יצלם.
אין לי מושג איך זה עובד מבחינת תקשורת לטלפון / מחשב
תקציב של עד 700 שקל
אני ארצה להתקין עם מתקין מקצועי, אבל לזה יהיה תקציב נפרד

אם אתה הולך על ה VIOFO (קצת יותר יקר, קצת יותר איכותי) - קדמית + אחורית עם מצב חניה - ה A129 תתאים.

אם אתה הולך על ה DDPAI - ה Z40 אמורה לתת לך את המענה הזה.

ההתקנה והשחלת הכבלים לא אמורים להיות מסובכים (לשתי המצלמות יש אופציה להוסיף קיט חניה למצבר ושתיהם מגיעות עם מתקן השחלת כבלים), אני אישית הסתבכתי רק עם החיבור לקופסת הפיוזים (גם אמור להיות פשוט, אבל לי יש 2 ידיים שמאליות).

ממליץ להוסיף גם עדשת CPL (יש לVIOFO, לא יודע לגבי ה DDPAI) - העדשה מאפשרת צילום גם בתנאי ראות קשים וגם בנסיעה מול השמש (מונע סנוור של העדשה).

לא יודע לומר לך לגבי רכב היברידי, לא נראה לי שזה שונה בהרבה מרכב מונע ICE.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 22.6.2025 בשעה 16:15, Coresh כתב:

חשבתי על אופציה אחרת - במקום אחת MINI2X + אחת 1080 - לקנות שתי מצלמות MINI2X. האם אפשרי לחבר שתי מצלמות MINI2K  למצלמה הראשית? למרות שגם אם כן, הבנתי שרק המצלמה של 1080 תומכת בחיבור מרחוק ב-4G, שזו עוד נקודה מוזרה.. לא ברור למה.


יש לי תגובה רשמית של DDPAI לגביי חיבור MINI2X כמצלמה אחורי ל - Z60 PRO - זה לא אפשרי:

 

Hello dear, thank you for your inquiry.

Unfortunately, our Z60 Pro's front camera and associated cables do not support connecting to two MINI2Xs.

The rear camera currently only supports 1080P resolution.

 

The Z60 Pro and MINI2X are connected via the πLink Cable, which currently only supports one MINI2X.

 

We don't know if we will upgrade the Z60 Pro's three-channel package in the future.

However, we will convey your request to our team and continue to improve our products.

Thank you again for your feedback!

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...