Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תובנות מעניינות.

כשהווייז פועל במסך, בדקתי את המהירות. המהירות זהה הן במצלמה והן בווייז. 

 

לדעתי אומנם לא מכוייל אבל ככל הנראה מספיק מדויק שלא נצטרך. 

לפני 32 דקות, zaf כתב:

כן כי יהיה שעון מדויק תמיד. ולא כי אם לא תכבה את הצגת המהירות בסרטון

נדמה לי שאוטומטית המצלמה מטביעה את המהירות בסרטון, ולדעתי זה טוב. 

 

ושעון המצלמה יכול לא לדייק. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 19.12.2025 בשעה 13:22, samg כתב:

להבנתי, רק הA139PRO לא כולל מסך מובנה. השאלה אם הוא קנייה בטוחה או שיש אלטרנטיבות ברמה הזו של המצלמות..?

מצטט את עצמי. זה רק לי נראה מיותר המסך המובנה במצלמת דרך? לא מבין מה ההיגיון. כאשר גם ככה היא מחוברת לנייד. יש עוד המלצות לכאלה ללא צג? נאמר לי,  שלאורך זמן, המצלמות של viofo לא מגלות אמינות גבוהה ולא עמידות בשמש הישראלית. מישהו?

 

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם
לפני 2 דקות, samg כתב:

נאמר לי,  שלאורך זמן, המצלמות של viofo לא מגלות אמינות גבוהה ולא עמידות בשמש הישראלית. מישהו?

מבלי לפתוח עין, 7 שנים זה אורך זמן מספיק? הוחלף רק כרטיס זיכרון.

מחוברת קבוע אבל לא מופעל ניטור חניה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 דקות, zaf כתב:

מבלי לפתוח עין, 7 שנים זה אורך זמן מספיק? הוחלף רק כרטיס זיכרון.

מחוברת קבוע אבל לא מופעל ניטור חניה.

 

אצלי גם מחובר לתיבת הפיוזים ובפתיחת ניטור חנייה המצבר איבד כמה חודשי חיים.

עוד שאלה, למתקין מקצועי באיזור חיפה יש המלצות?

פורסם
לפני 8 דקות, samg כתב:

בפתיחת ניטור חנייה המצבר איבד כמה חודשי חיים.

וכי למה ציפית? צרכן חשמל קבוע, אמנם זרם נמוך אבל באופן קבוע, סופו שירוקן מצבר העיקר אם הרכב נוסע יחסית מעט.

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני כשעה, samg כתב:

נאמר לי,  שלאורך זמן, המצלמות של viofo לא מגלות אמינות גבוהה ולא עמידות בשמש הישראלית. מישהו?

אם מישהו מדבר על מצלמות, מבלי להזכיר האם מדובר בקבל או בסוללה, הדיון לא רלוונטי.

השאלה היא האם VIOFO עם קבל מחזיק מעמד, לא האם VIOFO עם סוללה. עם סוללה, יכול למות גם אחרי שנתיים (קרה לטכנאי בחברה שעבדתי בה)

קונים מצלמה עם קבל ויש מצב שתחזיק הרבה שנים. אמנם יש לי DDPAI Z50 רק שנה וחצי, אבל להבנתי יש כאלה עם Z40 שמחזיקות כמה שנים טובות.

פורסם

viofo A119 ודומותיה, 129/139 פועלות על קבל. 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

שלום למומחים,
סליחה אם לא שייך לפורום הזה.
כבר 4 שנים מרוצה מאוד מה 70MAI הפשוטה שיש לי בלי לפתוח עין.
לאחרונה (או יותר נכון מהרגע שמדברים על לעלות דוח ל10 אלף) עלה הרצון לצלם יחד עם החוץ גם את פנים הרכב, שיהיה תיעוד לכל מקרה (איך אחרת אפשר להוכיח כן או לא היית בטלפון מילה נגד מילה בבית משפט זה תמיד פשרה)
יש המלצות למצלמה דו כיוונית שמצלמת את הקדימה וגם את פנים הרכב יחד סימולטנית?
אם אגזים , יש משהו בכלל שהוא שילוש קדוש? שמצלם גם קדימה גם אחורה וגם את פנים הרכב?

מה אתם חושבים על לקנות משהו פשוט של 70MAI שמיועד כסט קדימה ואחורה, ולהשתמש באחורה כפנים הרכב? ולהעביר את המצלמה שלי פשוט אחורה. פרקטי או תסבוכת?

תודה רבה!!!
 

פורסם
לפני 3 שעות, ProMeR כתב:

 

יש שרשור לזה בדיוק

תצפה ב2-3 העמודים האחרונים וכנראה שתקבל תשובה

 

חוץ מזה שלא ציינת תקציב או דרישות

היי תודה רבה אבדוק בשרשור.

דרישות לא גבוהות לא חייב איכות מטורפת העיקר שיהיה סביר ויתחבר לאפליקציה בטלפון עדיפות ל 70MAI אבל לפי מה שראיתי אין להם דבר כזה.

תקציב בין 400 ל 650 

פורסם

בעקבות העלאת תקרת הפטור ממס האם נוצרו הזדמנויות חדשות בטווח של עד 150 דולר?
למי שמעוניין לנצל את מלוא התקציב, נראה שבמחירים הללו ניתן כיום להשיג שתי מצלמות ואף יותר? ואולי אפילו פתרון הכולל צפייה מרחוק?

פורסם
לפני 2 דקות, פאר האורה כתב:

בעקבות העלאת תקרת הפטור ממס האם נוצרו הזדמנויות חדשות בטווח של עד 150 דולר?
למי שמעוניין לנצל את מלוא התקציב, נראה שבמחירים הללו ניתן כיום להשיג שתי מצלמות ואף יותר? ואולי אפילו פתרון הכולל צפייה מרחוק?

כן, אתה יכול לקנות 2 מצלמות של DDPAI Z40 ולהיות מתחת ל 150$

למרות שכנראה עדיף לך אחת של Z50

בתאריך 22.12.2025 בשעה 19:17, aka77 כתב:

אצלי החזיק 4 שנים, לא מחובר למצבר.

לדעתי זה מכובד. אבל אפשר יותר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...