Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הקדמית קלה מאד להתקנה, בגדול כל המצלמות הקדמיות מאד קלות בקטע הזה. 

בשביל האחורית צריך קצת להתאמץ... אם רוצים להעביר את הכבלים יפה דרך הפלסטיקה ברכב. 

לגבי הנסיעות לילה, בימינו הטכנולוגיה כבר מצויינת ואיכות טובה כמעט בכל הדגמים. 

 

  • אהבתי 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב שלא הגזמת......

כדי להתקין את האחורית אצלי (זוכר שבשירשור של הארגז דיברתי על "לקחת כמה דברים לאוטו"? זה היה הצורך המקורי שלי), הייתי צריך לפרק הרבה מהפלסטיקה של הרכב (כל הצד הימני) כדי להריץ תחתיו את הכבל. זה ממש לא "יום עבודה לכתפיים", אבל זה לא הכי סימפטי בעולם. 

זה כן מצריך חנייה טובה, עם מקום לפתוח את הדלתות כדי לקבל מקסימום גישה. 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ממש לא מסובך להתקין מצלמה אחורית, את רוב הכבילה דוחפים בלי לפרק כלום, החלק המאתגר הוא העברת הכבל דרך הצינורית המקורית לדלת האחורית, גם לא סיפור.

גג שעה למי שלא מיומן להתקנה מלאה וחצי שעה גג לבנאדם מיומן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 2 דקות, סולל הדרך כתב:

את רוב הכבילה דוחפים בלי לפרק כלום

אצלי ברכב זו לא הייתה אופציה כל כך. אולי יש רכבים שבהם זה אחרת? אני פשוט לא יודע... 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, wzo4 כתב:

חשוב לי שהמצלמה לא תפעל כשרכב לא מונע, מחשש שהמצבר יכול להגמר, האם הן מופעלות רק בהנעה?

זה תלוי לאן אתה מחבר את המתח. כעיקרון זה נתון לבחירתך. 

תחבר ל+ קבוע יעבוד רצוף

תחבר ל+ מצב אביזרים יעבוד רק עם רכב מונע.

שקע מצית תלוי בדגם הרכב, יש כאלה שנותנים חשמל גם כשהרכב כבוי.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

ברוב המצלמות ממה שאני מכיר, הקיט לחיבור ישירות לחשמל הרכב הוא אופציונאלי- מאחר ופות"ש שאל על התקנה עצמית פשוטה..., אני יוצא מנקודת הנחה שהוא התכוון לחיבור USB פשוט מהמצית (שהוא הדיפולט) ולא התייחסתי לעניין בעצמי כלל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, ברווז כתב:

טוב שלא הגזמת......

כדי להתקין את האחורית אצלי (זוכר שבשירשור של הארגז דיברתי על "לקחת כמה דברים לאוטו"? זה היה הצורך המקורי שלי), הייתי צריך לפרק הרבה מהפלסטיקה של הרכב (כל הצד הימני) כדי להריץ תחתיו את הכבל. זה ממש לא "יום עבודה לכתפיים", אבל זה לא הכי סימפטי בעולם. 

זה כן מצריך חנייה טובה, עם מקום לפתוח את הדלתות כדי לקבל מקסימום גישה. 

להתקין מצלמת רכב בפעם הראשונה וגם כשרוצים שהכבל לא יבלוט בכלל באף מקום זה לא משימה קלה לפעם ראשונה, אבל זה לא ברמה של להחליף רצועת אביזרים למשל ששם קמתי תפוס יותר אחרי. מניח שאם היה ליפט ולא ג'ק ובוקים הסיפור היה נראה אחרת. אבל מזה הייתי תפוס יומיים.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

בתכלס עד כמה חשובה מצלמה אחורית? מניח בשביל להוכיח שמישהו נכנס מאחורה? משהו אחר?
האם אפשר להתחיל עם קדמית ולהוסיף אח"כ אחורית? או שמומלץ לרכוש כבר קדמית ואחורית יחד?
כמה עולה התקנה של אחורית אם מסתבכים?

תודה שוב לכולם

פורסם

עדיף לקנות כבר מצלמה עם מצלמה אחורית.

 

להתקין באופן חובבני מצלמה אחורית אני בטוח שתצליח. זה פשוט למשוך מעט את הגומי שמעל הדלתות ולדחוף שם את החוט שרץ 

זה ברמה של כל אחד יכול.

 

התקנה מקצועית יותר תעלה לדעתי מאות בודדות אבל זה יכלול הסתרה של החוטים ובדרך כלל חיבור ישיר של המצלמה לפיוז יעודי.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

התקנתי לא מזמן המצלמה לרכב של אישתי, אמנם מתחברת למצת ולא למצבר, אך העבודה לקחה לי 20 דקות גג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 14 שעות, wzo4 כתב:

בתכלס עד כמה חשובה מצלמה אחורית? מניח בשביל להוכיח שמישהו נכנס מאחורה? משהו אחר?

בעברי, קרה לי מקרה מעניין שבגללו החלטתי לקנות מצלמה אחורית.

יוצא בצומת לא מרומזרת, כשבדיוק מגיעה בכביש הראשי ניידת משטרה, במהירות די משוגעת, בנתיב האמצעי מתוך 2. 

הפרעתי לשוטרים לטוס אז הם החליטו לתת לי קנס, מילות השוטר- "רק שיכאב לך בכיס, בלי נקודות". 

מילה של שוטר מול מילה שלי, לא היה לי סיכוי בלי הוכחות.

מצלמה אחורית לעומת זאת הייתה מונעת את כל הסיפור ההזוי הזה (וחוסכת לי 500 ש"ח קנס ארור שנולד בחטא. לא שלי החטא. [שורה של קללות ציוריות וססגוניות בשפה זרה])

לפני 14 שעות, wzo4 כתב:

האם אפשר להתחיל עם קדמית ולהוסיף אח"כ אחורית? או שמומלץ לרכוש כבר קדמית ואחורית יחד?

אני לא יודע. לרוב, הן נמכרות כסט. אני חושב שלקדמית צריכה להיות לכל הפחות הכנה לאחורית- עדיף כבר לרכוש כסט וזהו זה.

לפני 14 שעות, wzo4 כתב:

כמה עולה התקנה של אחורית אם מסתבכים?

השאלה היא כמה יעלה התקנה של שתי המצלמות, בכנות. אם אתה חושש, קח התקנה וגמור עם זה. לא אמור להיות סיפור יקר במיוחד לדעתי. ברר במוסך שלך או שאל חנויות אביזרי רכב באזורך.

  • מעניין 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

התקנתי לא מזמן המצלמה לרכב של אישתי, אמנם מתחברת למצת ולא למצבר, אך העבודה לקחה לי 20 דקות גג.

אם מדובר בשקע מצית, איזו "התקנה" זאת? עושה את זה בחצי דקה כשאני ניגש לנהוג ברכב לא שלי.

 

לפני 14 שעות, wzo4 כתב:

האם אפשר להתחיל עם קדמית ולהוסיף אח"כ אחורית?

במצלמות של 70mai שיש לי ברכבים ניתן לרכוש את האחורית בנפרד.

הוספתי את האחוריות בשלב יותר מאוחר.

אכן ההשחלה של הכבל של האחורית היא יותר עבודה, מצד שני כבר אין צורך לדאוג לחשמל כי היא מושכת מהמצלמה הקדמית את כל מה שהיא צריכה.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 19 דקות, amosbmw כתב:

אם מדובר בשקע מצית, איזו "התקנה" זאת? עושה את זה בחצי דקה כשאני ניגש לנהוג ברכב לא שלי.

 

במצלמות של 70mai שיש לי ברכבים ניתן לרכוש את האחורית בנפרד.

הוספתי את האחוריות בשלב יותר מאוחר.

אכן ההשחלה של הכבל של האחורית היא יותר עבודה, מצד שני כבר אין צורך לדאוג לחשמל כי היא מושכת מהמצלמה הקדמית את כל מה שהיא צריכה.

 

חצי דקה לשני מצלמות כולל  לסדר כבלים? כול הכבוד. אני שולח לך מדליה.

עיקר הזמן זה לסדר את הכבלים כדי שלא יבלטו במיוחד מקדימה בגלל שקע מצת.

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, amosbmw כתב:

אם מדובר בשקע מצית, איזו "התקנה" זאת? עושה את זה בחצי דקה כשאני ניגש לנהוג ברכב לא שלי.

ההתקנה זה לדאוג שלא רואים את הכבלים בכלל.. ולהתקין במקום טוב על המראה, לא גבוה מדי לא נמוך מדי שלא יציק בעין.. להתקין את הקדמית לא בעיה, ומשם ב DDPAI יש כבל שהולך למצלמה האחורית שזה קצת מעצבן להתקין..

עריכה אחרונה על ידי גולדן191

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...