Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-z40 נשברה לי אחרי שנה וחצי של שימוש. והרכב חונה בחניון תת קרקעי, לא בשמש. למישהו יש המלצה למצלמה אחרת? מעוניין רק בקדמית. ראיתי שמוכרים z60 תמורת 290 שח. יש למישהו המלצה למשהו טוב יותר? בנוסף, המלצה לכרטיס זכרון טוב למצלמה.

 

תודה רבה מראש!

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצלמה טובה מאוד,צילומים ברורים ביום ובלילה עם הרבה פיצ'רים (התראה קולית, צפיה מרחוק, ועוד).

פורסם
לפני 6 שעות, Coresh כתב:

למישהו יש נסיון עם ddpai Z90 Master או 70mai T800?

שתיהן בקונפיגורציית 3 מצלמות של קדמית, אחורי ופנימית. 

נסיון אין, מה שתפס לי את העין:

ב DDPAI יש מעבר לכרטיס זכרון חיצוני שאתה מכניס גם כרטיס eMMC פנימי של 128GB ככה שזה יתרון ענק

בשנתיים יצא לי להוציא את ה micro SD שיש לי ב DDPAI Z50 רק פעמיים וזה היה בשביל להעלאות לפורום דברים, לרוב אתה תוריד סרטון מהאפליקציה אם תצטרך,

זה בעצם חוסך לך את ה micro SD , למרות שיש שם תמיכה עד 512GB בכרטיס.

פורסם
לפני 3 שעות, גולדן191 כתב:

eMMC פנימי של 128GB ככה שזה יתרון ענק

 

באתר הרשמי של ddpi כתוב 64GB זיכרון פנימי, איפה ראית שזה 128GB? גם כתוב שזה רק לגיבוי במקרה וכרטיס הזיכרון נכשל, אז לא נראה לי שאפשר לוותר על כרטיס הזיכרון.

Screenshot_2026-05-30-00-06-16-248_com.brave.browser-edit.thumb.jpg.fdc994279ba6d3418e5ea3798e951f0b.jpg

 

עוד יתרון ל Z90 Master זה אפשרות ל-60fps ברזולוציה של 3k המצלמה הקדמית במקום 30fps ב 4K. בנוסף רזולוציה של 3k במצלמה הפנימית לעומת 1080 ב 70mai T800. 

ה Z90 Master מגיעה גם עם פילטר CPL לעדשה. 

חסרון קטן בעיניי ל ddpai זה שצריך להתקין עוד מצלמה פנימית בנוסף לראשית, בעוד שב-T800 הפנימית היא בתוך המצלמה הראשית, אז יש רק מצלמה אחת על השמשה הקדמית ולא שתיים כמו ב ddpai. 

בנוסף ל 70mai יש זויות צפייה גדולות יותר בכל המצלמות. 

אני כבר הרבה שנים עם מצלמה של 70mai, נראה לי שאנסה את ה Z90 Master ב Sale הבא ב Aliexpress שמתחיל ב 1 ליוני. 

 

פורסם
לפני 39 דקות, Coresh כתב:

באתר הרשמי של ddpi כתוב 64GB זיכרון פנימי, איפה ראית שזה 128GB? גם כתוב שזה רק לגיבוי במקרה וכרטיס הזיכרון נכשל, אז לא נראה לי שאפשר לוותר על כרטיס הזיכרון.

נפלתי על מקור מקולקל כנראה. זה באמת 64GB.

לא שזה אמור לשנות לך כי אתה תחזיק איפשהו בטח איזה 128GB לגיבוי שעמיד לשמש, הכרטיס שלי שעמיד לשמש הגיע מאמזון לפני שנתיים ועובד חלק לגמרי.

למקרה ו.. יידפק הכרטיס.

הרכב חונה רק בחוץ ואין בעיות, הכרטיס השני שהזמנתי משמש ל DOK, נמצא על מתאם USB ועובד גם כן חלק לגמרי כבר שנתיים. SanDisk High Endurance שניהם.

פורסם
לפני 14 שעות, Coresh כתב:

באתר הרשמי של ddpi כתוב 64GB זיכרון פנימי, איפה ראית שזה 128GB?

אז מסתבר שיש שתי גרסאות - אחת עם 64GB שנמכרת ב Aliexpress ואחת עם 128GB שנמכרת ב Amazon US למשל, כנראה שמשם גוגל הציג לך את הגרסה עם ה 128GB.

  • מעניין 1
פורסם

היה לי כרטיס 512GB סאנדיסק הפסיקה המצלמה להקליט עם הכרטיס למרות שאמר שמקליט.

החלפתי כרטיס וזה הקליט אבל אפליקציה של Viofo נראה לי נדפקה.

 

לעוד מישהו ככה קרה עם המצלמה?

פורסם
לפני 3 שעות, Liquidator כתב:

היה לי כרטיס 512GB סאנדיסק הפסיקה המצלמה להקליט עם הכרטיס למרות שאמר שמקליט.

החלפתי כרטיס וזה הקליט אבל אפליקציה של Viofo נראה לי נדפקה.

 

לעוד מישהו ככה קרה עם המצלמה?

אם הכרטיס עדיין תקין, אם תוכל לבדוק אותו.. נניח יש לי מתאם USB חיצוני להכניס כרטיסים ולהשתמש בהם כ DOK במידת הצורך למשל, והמצלמה הפסיקה,

וגם יש בעיה עם האפליקציה.. ואם אתה מוחק ומוריד שוב את האפליקציה יש בעיות..

אז אולי היא בדרך לשלביה האחרונים לפני מותה.. לא יודע. מוזר.

פורסם
לפני 40 דקות, גולדן191 כתב:

אם הכרטיס עדיין תקין, אם תוכל לבדוק אותו.. נניח יש לי מתאם USB חיצוני להכניס כרטיסים ולהשתמש בהם כ DOK במידת הצורך למשל, והמצלמה הפסיקה,

וגם יש בעיה עם האפליקציה.. ואם אתה מוחק ומוריד שוב את האפליקציה יש בעיות..

אז אולי היא בדרך לשלביה האחרונים לפני מותה.. לא יודע. מוזר.

בדקתי משום מה לא הקליט לי סרטונים על הכרטיס באותו יום למרות שהמצלמה אמרה הקלטה החלה.

פורסם (נערך)
בתאריך 29.5.2026 בשעה 13:54, Coresh כתב:

למישהו יש נסיון עם ddpai Z90 Master או 70mai T800?

שתיהן בקונפיגורציית 3 מצלמות של קדמית, אחורי ופנימית. 

 

יש את הZ90 עכשיו במבצע באליאקספרס

3 מצלמות + קיט חניה + חיבור לצפייה מרחוק + כרטיס 128GB ויש את הקופון ILSS5 שמוריד עוד 65 שקלים יוצא כמעט 1200 ש"ח.

 

https://s.click.aliexpress.com/e/_c43KMXtT (ק.ש.)

עריכה אחרונה על ידי itamar_by
פורסם
בתאריך 30.5.2026 בשעה 00:17, Coresh כתב:

נראה לי שאנסה את ה Z90 Master ב Sale הבא ב Aliexpress שמתחיל ב 1 ליוני. 

 

כן אני יודע שיש מבצע עכשיו, תודה.

וזה המחיר בהנחה ולא ייעצר במכס.. 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...