Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, mcshmupi כתב:

מנצל ביקור קרובים בארצות הברית:

מה ההמלצה למלצמה טובה, קדמית ואחורית שניתן להזמין באמאזון?

המצלמה עם הדרוג הטוב ביותר היא:
https://a.co/d/089Y5OeC

DDPAI Z60 PRO

 

אישית לא מכיר VFM יותר טוב מזה היום

  • רעיון טוב! 1

עומר :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם קונה Z50 PRO  ומחבר את המצלמות בחיבור ישיר, האם יש סכנה שצילום 24/7 יגמור את המצבר?  נצא מנקוד הנחה שהרכב נוסע כול יום לפחות חצי שנה .

פורסם

דעתכם על Garmin mini 3?

 

אני לא רוצה לפרק חצי דאשבורד בשביל לחבר את המצלמה למצבר ומחפש מצלמה קטנה שאני יכול לחבר פשוט למצת/usb type C. 

 

פורסם (נערך)

אהבתי מאד שאין לה מסך והיא קומפקטית.

אבל אתה צריך לעשות שיעורי בית לגבי שלושה דברים:
-האם באמת יש לה Supercapacitor ולא סוללה רגילה - אחרת בארץ זה ימות לך מהר, אם אתה חונה בשמש.

-האם FHD באמת מספיק או שצריך 4K כמו שיש ב DDPAI.

-האם אתה מוכן לקנות את ה Renewed שיש באמזון או ללכת לאתר הרשמי, לרכוש, לשלוח ל Redboxparcel ואז גם לשלם מע"מ, או שאתה פשוט תהיה בארה"ב מתישהו בקרוב?

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 36 דקות, איתי200 כתב:

אם קונה Z50 PRO  ומחבר את המצלמות בחיבור ישיר, האם יש סכנה שצילום 24/7 יגמור את המצבר?  נצא מנקוד הנחה שהרכב נוסע כול יום לפחות חצי שנה .

בוודאי שיגמור את המצבר.

יש הבדל בין צילום רגיל 24/7 לצילום בזמן חניה שעובד על TIME LAPSE בצריכת חשמל מינימלית עם מודול שיודע לנתק את המצלמה כשמזהה שהמצבר מגיע לרף מסויים.

 

המצבר נגמר גם בצילום חניה עם מודול שמגדירים סף מתח נמוך.

נגיד יש 12.4 וולט, 12 וולט או 11.8 וולט

רצוי להגדיר שתתנתק ב- 12.4

 

כי ב 11.8 הרכב מתישהו כבר לא יניע.

וזה מגיע לשם די מהר אגב לפעמים גם אפילו אחרי יום (בצילום חניה - לא ישיר).

  • אהבתי 1

עומר :-)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, גולדן191 כתב:

אהבתי מאד שאין לה מסך והיא קומפקטית.

אבל אתה צריך לעשות שיעורי בית לגבי שלושה דברים:
-האם באמת יש לה Supercapacitor ולא סוללה רגילה - אחרת בארץ זה ימות לך מהר, אם אתה חונה בשמש.

-האם FHD באמת מספיק או שצריך 4K כמו שיש ב DDPAI.

-האם אתה מוכן לקנות את ה Renewed שיש באמזון או ללכת לאתר הרשמי, לרכוש, לשלוח ל Redboxparcel ואז גם לשלם מע"מ, או שאתה פשוט תהיה בארה"ב מתישהו בקרוב?

 

 

סליחה, לא ציינתי שאני גר בטורונטו

המצלמה הזאת פשוט בהנחה כרגע בבסט ביי, והיא נראת מאוד קטנה כך שהיא לא תבלוט יותר מידי. 

 

ואכן למצלמה יש Supercapacitor

עריכה אחרונה על ידי Stangg
פורסם (נערך)

שאלה שאלתית.. וואלה לא יודע מה להגיד לך, אולי בתנאים קשים FHD לא מספיק כדי לקלוט את לוחית הרישוי ברורה מספיק? ועדיף 4K?

למרות שזה אדיר שהיא קטנה ושאין מסך.

תחכה לעוד תשובות פה, אבל בגדול, נדלקתי על זה שהיא קטנה ושאין מסך, למרות שאת שלי מיקמתי סבבה ככה שהיא לא מפריעה לי בכלל.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני כשעה, גולדן191 כתב:

שאלה שאלתית.. וואלה לא יודע מה להגיד לך, אולי בתנאים קשים FHD לא מספיק כדי לקלוט את לוחית הרישוי ברורה מספיק? ועדיף 4K?

למרות שזה אדיר שהיא קטנה ושאין מסך.

תחכה לעוד תשובות פה, אבל בגדול, נדלקתי על זה שהיא קטנה ושאין מסך, למרות שאת שלי מיקמתי סבבה ככה שהיא לא מפריעה לי בכלל.

 

האיזור של השמשה אצלי ברכב (גולף 26׳) דיי מוגבל. 

יהיה מאתגר למקם אותה כדי שהיא לא תפריע לי. 

לפי האינטרנט אומרים שאיכות הצילום סבבה גם בתנאים מאתגרים

פורסם
לפני 9 שעות, גולדן191 כתב:

השאלה תוך כמה ימים? 5 או 2?

הוא נוהג כל יום חצי שעה

החישוב שלך נכון על הנייר.
4W זה בערך 8Ah ביום, אבל אי אפשר להשתמש בכל קיבולת המצבר ועדיין לצפות שהרכב יניע.

אנשים מסתכלים רק על המתח, אבל שוכחים שמצבר גם מאבד קיבולת עם הזמן, ופריקות חוזרות פוגעות בו.

בהתחלה אולי המצלמה תעבוד יום-יומיים והרכב יניע, אבל אחרי תקופה המצבר נחלש ואז אותו שימוש בדיוק יכול להשאיר אותך בלי התנעה.

מצלמות דרך הן צרכן לא קטן בזמן חניה, במיוחד בצילום רציף 24/7.

חצי שעה נסיעה ביום גם לא בהכרח מחזירה את מה שנצרך, במיוחד בנסיעות קצרות/עירוניות עם מזגן, אורות וצרכנים נוספים.

 

מניסיון, גם עם HardWire Kit וצילום במצב Timelapse, כשהגדרתי ניתוק נמוך כמו 11.8V, המצלמה בהתחלה הייתה עובדת יום ומשהו עד יומיים, ואז זה היה מתחיל לרדת, כשבסוף הייתה מתנתקת אחרי כמה שעות עד יום והרכב כבר לא היה מניע.

 

לא כל שכן צילום רגיל 24/7 בחיבור ישיר בלי ניתוק מתח שיהיה כמובן הרבה יותר אגרסיבי למצבר.

 

תוסיף לכל זה גם חום בקיץ - מצלמות דרך יעבדו כשהרכב נוסע, ממוזג, ונעים בפנים.

בזמן חניה שהטמפ' בפנים גבוהה? היא תתנתק.

צילום בחניה דורש ממנה "פחות מאמץ".

 

בלי קשר יש פתרונות למצלמות בלי לרוקן מצבר: Battery Pack.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עומר :-)

פורסם
לפני 8 שעות, Stangg כתב:

 

 

סליחה, לא ציינתי שאני גר בטורונטו

המצלמה הזאת פשוט בהנחה כרגע בבסט ביי, והיא נראת מאוד קטנה כך שהיא לא תבלוט יותר מידי. 

 

ואכן למצלמה יש Supercapacitor

גם המצלמות של ddpai ניתנות לחיבור לשקע מצת. לי יש מיני2x של דדפאי והיא קטנה, באירוץ טובה ועם קבל. 

 

לגבי חניה, בדדפאי ניתן להגדיר שהמצלמה מצלמת עד 24 שעות בtimelapse ואז נכבית. גם מקל על המצבר. 

חייב לציין שלמרות כל ההגנות, אצלי המצברים מתים תמיד כמה חודשים לפני 3 שנים עם מצלמות שמצלמות בחניה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

החסרונות של DDPAI הם שיש מסך ולכן המצלמה גדולה יותר,

החסרון השני זה שאם אתה רוצה להוריד קטע וידאו זה לוקח זמן כמה דקות ואתה חייב שהמסך ישאר על האפליקציה, לפחות באנדרואיד ועם DDPAI Z50

אולי זה שאין מסך עשו ככה שהוידאו טס ואתה לא חייב להישאר באפליקציה עם מסך דלוק כדי להוריד, לא יודע.

 

כמובן שברגע האמת אם תצטרך אתה פשוט מוציא את ה microSD ועולה הביתה להוריד מה שצריך, אבל לפעמים בא לך לקחת וידאו סתם לכיף כדי לראות איזה קטע מסוים לא כ"כ חשוב (אוטו מעניין למשל) ואתה פשוט מוריד וזה לוקח זמן.

 

DDPAI Z50 אדירה אבל לא מושלמת. לא מכיר DDPAI PRO כלשהו.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...