Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

B40-Mounted-IN-Car-7.jpg

 

B40-Mounted-IN-Car-6.jpg

 

הA118 עדיפה על המוביוס בהרבה בתור מצלמת רכב, לא מבין למה להתעסק עם הפלאפון ואפליקציות בשביל לשנות הגדרות ולצפות בסרטונים.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה צודק, אם וכאשר יהיו למצלמה הזאת 60 פריימים לשנייה, זה יהיה ליתרון מאוד משמעותי מול האחרות

ויהפוך אותה לתחרותית כמצלמת רכב.

אומר לך למה שאלתי זאת - המוביוס, לראייתי, אינה יוצאת דופן לטובה ברמת המחיר שלה באף פרמטר למעט

המשקל (שחשוב בטיסנים, אך לא חשוב ברכב). במחירה ניתן לקנות מצלמת אקסטרים טובה יותר (אך כבדה משמעותית, כמו

השיאומי למשל), או מצלמות רכב לא פחות טובות כמו ה a118/c, המיני 0805 (אם מוותרים על קבל ומקבלים GPS)

ונוספות, שניתן להתקינן באופן נסתר ונוח יותר ובלי להזמין ולהרכיב חלקים בנפרד.

 

לי פשוט ניראה (ואין לי אף אחת מהן) שהמבנה של ה a118/c יחד עם הפלסטיק שבערכה יגרום

לה לא לבלוט, היא אמורה להיראות "טבעית" (בזכות הפלסטיק שיורד מהגג ומתחבר למצלמה), בדומה למובילאיי וכו'.

הבעיה עם מצלמות האקסטרים היא הגודל שלהם.

אמרתי קודם, חשוב לי שהגודל הפיזי יהיה קטן ככל שניתן ולא מבחינת משקל אלא הנפח שהמצלמה תופסת.

 

B40-Mounted-IN-Car-7.jpg

 

B40-Mounted-IN-Car-6.jpg

 

הA118 עדיפה על המוביוס בהרבה בתור מצלמת רכב, לא מבין למה להתעסק עם הפלאפון ואפליקציות בשביל לשנות הגדרות ולצפות בסרטונים.

אפשרויות התקנת מצלמת המוביוס ברכב או בכל מקום אחר, הן רבות יותר.

כולל אפשרויות נסתרות.

את הA118 אני דיי מחבב, אבל אפשרויות ההתקנה די מוגבלות, למרות שניתן להזיז את העדשה בציר האנכי.

שקלתי בעבר לרכוש אותה, אך אני מעדיף להמתין ליצרן המוביוס עם גרסה חדשה עם חיישן ומעבד טובים יותר.

פורסם

הבעיה הכי גדולה שלי עם ב-A118 לעומת המתחרות זה שזוית העדשה 170 מעלות, לעומת 120-140 באחרות.

זה אומר שבאותם ה-1920x1080 פיקסלים אתה צריך לכסות שטח הרבה יותר רחב, כלומר איכות התמונה תהיה נמוכה יותר - פחות פרטים, דהיינו יהיה קשה יותר לקרוא לוחיות רישוי. בפועל זה אומר שהכל נראה רחוק יותר.

שלא לדבר על ה-0805 0806 שיש להם אפשרות ל-2560x1080 שזה בכלל פצצה. ראיתי היום סרטון של ה-0806 ואפשר לקרוא את לוחית הרישוי של רכב שני נתיבים ימינה או שמאלה.

פורסם

^^ אפשר קישורים?

 

כל הפואנטה של מצלמה עם קבל זו העמידות הגבוהה יותר לשמש.

ברכב של הוריי התקנתי g1wc כי ידעתי שאין סיכוי שתהיה להם סבלנות

להתקין ולהוריד אותה בכל נסיעה.

ברכב שלי יש מצלמה עם סוללה, אני מתקין ומוריד את המצלמה בכל פעם. מכיוון שזה נמאס,

אני די סבור שהמצלמה הבאה תהיה עם קבל (סביר להניח שאחת מהשתיים מהציטוט).

 

כמובן שהשמש הישירה והחום אינם בריאים לאף מצלמה, אך המצלמות עם הסוללות יהיו רגישות

יותר לכך ברוב המקרים.

הקבל פותר את בעיית העמידות של הסוללה.

אבל מה עם החיישן של המצלה עצמה? לא נפגע?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

תראה, כפי שכתבתי קודם, אין ספק שלשום מוצר אלקטרוני שהייה בחום ובשמש ישירה לא עושים טוב.

מניסיוני האישי, לאור מזג האוויר בארץ, החלק הראשון שמתקלקל והופך את המצלמה ללא שמישה או

שמישה חלקית, זו הסוללה.

אצלי הפסיקה לעבוד ה g1w-h (תחילה הפסיקה לשמור את הקובץ האחרון, ובהמשך חדלה לעבוד) אחרי כחצי שנה,

כך גם אצל חברים נוספים.

במצלמות עם קבל, העמידות גבוהה יותר - אין זה אומר שבשום מצב המצלמה לא תתקלקל,

זה רק אומר ש"חיזקת" את החוליה החלשה של המצלמה (והתאמת אותה קצת יותר לתנאי האקלים בהם אתה נמצא).

ה g1w-c רק חודשים מועטים אצלנו לכן אני לא אומר חד משמעית, אך מחוות דעת של אחרים ניתן להתרשם

שהיא שורדת טוב יותר מאחיותיה בעלות הסוללה.

 

איכות הצילום של ה 0805/6 תהיה טובה יותר והיא אפילו מגיעה עם GPS (למי שרואה בזה יתרון), אך המחיר גם

המחיר גבוה יותר (של ה 0805 בקצת ושל ה 0805 בלא מעט).

מעניין אם יש דרך כלשהי לעשות לה החלפה לקבל.

אני לא נותן לך לינקים (ל 0805/6) כי לא בדקתי איפה הכי זול, אולי wooja עשה סקר שוק קטן ויוכל לרשום לך.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

אני לא מכיר את המצלמה הזו ספציפית, אבל ממליץ לך לדבר עם היבואן של ויקו, הוא נמצא פה בפורום ותראה בכמה המרקוס 4 נמכרת דרכו, אם ההבדל זניח הייתי מעדיף לרכוש אותו מהיבואן בארץ שיהיה אמא ואבא לכל דבר.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אוקיי ואם נשאיר את מקום הרכישה בצד, איך היא מבחינת נטונים טכניים? שווה את המחיר?

 

ואיך החברה הזאת באופן כללי? אני לא סתם שואל כי השוק מוצף בשלל דגמים ופירמות שונות.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

מבחינת נתונים טכניים אתה יכול לקנות מצלמות דומות בחצי מחיר, מבחינת אמינות ואיכות של המוצר זה כבר משתנה מיצרן ליצרן.

המותג של VICO הוא בין המותגים הכי אמינים ואיכותיים בשוק המצלמות.

פורסם

שלום לכולם , האם מישו מכיר ויכול להמליץ על מצלמת רכב עם סוללה מספיק חזקה שיכולה לעבוד 24 שעות הכוונה לפחות לילה שלם..

אני לא מתכוון למצלמת דרך כי יש לי אני פשוט רוצה להתקין מצלמה שתהיה מופעלת בלילה ותקליט לאורך כל הלילה..

אשמח מאוד להמלצות כאן מהארץ או אפילו מהאייבי מאוד יעזור לי

פורסם

שלום לכולם , האם מישו מכיר ויכול להמליץ על מצלמת רכב עם סוללה מספיק חזקה שיכולה לעבוד 24 שעות הכוונה לפחות לילה שלם..(שהאוטו לא מונע)

אני לא מתכוון למצלמת דרך כי יש לי אני פשוט רוצה להתקין מצלמה שתהיה מופעלת בלילה ותקליט לאורך כל הלילה..

אשמח מאוד להמלצות כאן מהארץ או אפילו מהאייבי מאוד יעזור לי

פורסם

אופציה נפוצה היא לקנות מטען נייד עם קיבול גבוה ולהשתמש בו להפעלת מצלמת הדרך, במקום המצבר.

העניין הוא שלא מומלץ שהמצלמה תעבוד במשך היום כשהרכב יושב בשמש, כי החום הרב יכול להרוס את המצלמה ואת הסוללה. היות ואתה מתכנן לצלם בלילה, אז אין סכנה.

בנוסף, תאלץ לצלם באיכות נמוכה כדי לחסוך מקום בכרטיס הזיכרון. לצלם לילה שלם זה לא מעט.

אם יש ברשותך מצלמה שיכולה להקליט על סמך תנועה בלבד, זה עדיף כדי שתוכל לצלם באיכות גבוהה, וגם יהיה לך קל יותר למצוא את מה שאתה מנסה לתפוס.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לי יש Blackvue DR650GW-2CH שעושה את זה בשבילי. תומך בכרטיסי זיכרון עד 64GB.

בנוסף יש לי מצלמת PTZ ממונעת שצופה על הרכב כל הזמן.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לצורך פרויקט קטן, אם קיים פה מישהו שלא מרוצה ממצלמת המוביוס ורוצה לשדרג\למכור:

אם היא במצב תקין (לא אכפת לי אם קיימות שריטות בפלסטיקה) אני מעוניין לרכוש במחיר סביר.

גם אם יש תקלה כלשהי במצלמה, יש על מה לדבר.

(הפרויקט מצריך 2 יחידות נוספות מעבר למה שיש לי כעת)

אז מי שמעוניין, נא ליצור איתי קשר בהודעה פרטית.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...