Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לא חיברתי שום דבר קבוע כרגע, הכל היה באוויר לבדיקה.

האם יכול להיות שזה קורה בגלל שהמצלמה היא חסרת סוללה (התנפחה וזרקתי אותה)?

הסוללה חסרה, ז"א שיכול להיות שאין את אותו חלק שסוגר לך מעגל מסוים.

אי אפשר לעזור לך ככה על רגל אחת עם חלקים חסרים ומצלמות לא תקינות.

תחבר את ה-118 שיש לך, ותבדוק אם הכל תקין.

אני ממליץ לבדוק עם מולטי-מטר כמה בדיוק וולט הממיר הזה מוציא, שלא יהרוס לך את המצלמה.

לפני כמה הודעות שאלתי אותך לעיר מגורייך (ללא מענה), אולי אוכל לעזור לך עם הבדיקה נוכח חוסר באביזרים מצידך.

 

כן, קניתי שואב אבק ב 60 ש"ח מחצי חינם - לא מדובר בעוצמה חזקה (ורחוקה מאוד מעוצמה של

שואב ביתי), אך היא מספיקה לי בשביל לשאוב את הרכב. היום בדיוק הראיתי לחבר (שהוא גם חבר

פורום במקרה) איך השואב עובד, הוא החליט לרכוש כזה גם כן.

אני מציע לך להעדיף לקנות אותו בחנות (בחצי חינם למשל) - גם תקבל מחיר טוב, וגם

תוכל לראות האם הוא מתאים לך (איכות הבנייה שלו נמוכה, אך הוא "מספק את הסחורה").

אני מצרף לינק (להתרשמות בלבד, לא מכיר את החנות) לאתר שמוכר את השואב הזה:

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=5491

נראה עוצמתי לפחות.

מה שיש לי זרוק בבית, אפילו לא שווה את צריכת הדלק המזערית מהמשקל שלו בתא המטען.

תוכל לברר אם כתוב לך שם איפשהו מה ההספק שלו?

אם תוכל לכתוב לי את האמפר לשעה או את הוואט, זה יעזור לי מאוד.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הסוללה חסרה, ז"א שיכול להיות שאין את אותו חלק שסוגר לך מעגל מסוים.

אי אפשר לעזור לך ככה על רגל אחת עם חלקים חסרים ומצלמות לא תקינות.

תחבר את ה-118 שיש לך, ותבדוק אם הכל תקין.

אני ממליץ לבדוק עם מולטי-מטר כמה בדיוק וולט הממיר הזה מוציא, שלא יהרוס לך את המצלמה.

לפני כמה הודעות שאלתי אותך לעיר מגורייך (ללא מענה), אולי אוכל לעזור לך עם הבדיקה נוכח חוסר באביזרים מצידך.

אכן שכחתי לכתוב אני מעפולה.

 

המצלמה תקינה, אני משתמש בה מ-2012 פשוט ללא סוללה ועם כבל USB מצת מקורי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
מה שתקבל עם מצלמת רכב זה כבל שמתחבר למצת, אם תרצה משהו אחר תצטרך לקנות בנפרד.

אני קניתי את מפצל השקעים הבא, היה לי כזה גם בעבר והחזיק מעמד כשלוש שנים (עד שחיברתי דרכו את

שואב האבק): http://www.ebay.com/itm/-/281267466600?roken=cUgayN&soutkn=XXCvTU

תודה אבל אין לי מקום לכזה דבר ברכב.

חשבתי לקחת את זה- http://www.ebay.com/itm/2-Socket-Adapter-Splitter-Dual-USB-Port-Charger-DC-12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-/221535454176?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item33948ac3e0&vxp=mtr

רק לא הבנתי את הסיפור של ה12/24V

אני יכול לחבר את המצלמה לשקע של 24V או שהיא תשרף?

 

יש גם את זה - http://www.ebay.com/itm/Dual-2-Socket-Splitter-Car-Auto-Cigarette-Lighter-90-Rotating-Charger-Adapter-/252029723466?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aae24634a אבל הזוית שלו לא תתאים ברכב שלי

 

יש הערות\ הארות\ התנגדויות אחרונות ל0805 או שמחר אני מזמין אותה? :)

 

שוב תודה לכולם! :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

^

גם בקרוסאובר נתקלתי בבעיה של מקום עם המפצל של ה 3, לכן קניתי את זה:

http://www.ebay.com/itm/-/161374713637?roken=cUgayN&soutkn=MEU2w6

בינתיים אצלי כחודש, עובד ללא כל בעיה.

 

אני חושב ש 0805 קצת מפספסת במקרה שלך. חלק ניכר מהפואנטה שלה זה שהיא נסתרת

ולא בולטת ומושכת פורצים/וואנדליסטים וכו' (בדומה ל a118c).

אם אתה מתכנן להוריד אותה מהשמשה בסיום כל נסיעה, לא בטוח, לטעמי, שזאת הבחירה הנכונה.

אני חושב שה g1wc תשרת אותך לא פחות טוב, מה גם שתוכל להשאיר אותה על השמשה כשתרצה.

כשתחשוש מפורצים, פשוט תוריד אותה כפי שתכננת להוריד את ה 0805. אם תוספת ה GPS אינה קריטית

עבורך, כניראה שהתוספת במחיר אינה שווה את ההבדל (לפחות לדעתי).

נכון שהאיכות תהיה קצת פחות טובה, אך גם המחיר נמוך באופן משמעותי (ועומד כעת על פחות מ 40$).

יצא לי לעבור קצת על צילומי יום ולילה שיצאו מהמצלמה (שיושבת באופן קבוע על השמשה), והאיכות בהחלט

מספקת מבחינתי (וכך גם הזווית, למרות שמדובר ב"ג'יפון").

 

נראה עוצמתי לפחות.

מה שיש לי זרוק בבית, אפילו לא שווה את צריכת הדלק המזערית מהמשקל שלו בתא המטען.

תוכל לברר אם כתוב לך שם איפשהו מה ההספק שלו?

אם תוכל לכתוב לי את האמפר לשעה או את הוואט, זה יעזור לי מאוד.

בכיף, אנסה לזכור לבדוק ולרשום לעצמי בצד את הנתונים כשאהיה ברכב.

פורסם

לגבי הG1WC - רואים מספרים בסדר? בלילה לא מסתנוורת? בקרוסאובר אתה מצליח לראות את המכסה מנוע מקצה לקצה?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

^

כן, בד"כ רואים מספר בסדר.

בלילה היא עשויה להסתנוור, בדומה לשאר המצלמות.

לדעתי, רואים מקצה לקצה, אני מצרף כמה צילומי מסך, בהם תוכל להתרשם בעצמך.

אלו צילומים לאחר עידכון הגירסא. שים לב (באחת התמונות) שבתאורה חלשה ובתנועה

היא תתקשה להציג מספרים של רכבים בצדדים (למען האמת, כמו רוב המצלמות - רק שבכל

ה"פרסומות" מראים את הצילומים האידאליים).

1.jpg2.jpg3.jpg

 

יש גם כמה

(מלפני העידכון), אם עוד לא יצא לך לראות.
פורסם

ראיתי את הסרטונים אבל לא זוכר אם שיניתי את ההגדרה שלהם לHD או לא (באפשרויות של יוטיוב)

מהתמונות האמת נראה בסדר.

 

וסתם שאלה שכנראה רלוונטית לרוב המצלמות- כדי לראות את המספרים יותר טוב במהירויות גבוהות, לא עדיף להגדיר את האיכות ל720P@60Hz במקום 1080@30?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

^

לא ניסיתי, כך שאני לא רוצה לבלבל אותך.

אם תוכל לכתוב לי את האמפר לשעה או את הוואט, זה יעזור לי מאוד.

כפי שהבטחתי, ניסיתי לבדוק - לצערי לא מצאתי נתונים אלו לא על האריזה ולא על השואב עצמו.

בדקתי בחושך, אנסה לבדוק שוב בשעות היום ובמידה ואמצא נתונים, אעדכן.

פורסם

זה מסביר הרבה

השואב שיש לי הוא אולי 50W (כשפועל על 12V משמע רק 4 אמפר) והוא חלש מאוד,

הוא יכול לאסוף פירורים פה ושם אבל הוא לא באמת שואב את האבק ברכב (לא מאפשר את קיום שמו!).

אתה מדבר פה על הספק כפול מהשואב הזבל שאצלי.

זה גם יכול להסביר את שרפת הפיוז של מפצל השקעים שלך.

פורסם

לאחרונה קניתי את השואב האלחוטי של דייסון והוא מדהים גם לאוטו וגם לבית, מחזיק 15 דקות (או 6 ב-MAX) והשאיבה שלו חזקה מאוד, אבק, שיערות מהריפוד, פאנלים וכו...

http://www.dyson.co.il/he-IL/dyson-vacuums/cordless-vacuums.aspx

 

הדגם הכי פשוט DC34 (ללא המוט) עולה 900 אשח מעודפים.

פורסם

לא קשור למצלמות, אבל יש כרגע מבצע בוואלה שופס על שואב קטן, ראיתי שבזאפ הוא עולה 450.

עריכה: לא התנסיתי במוצר ואין לי מושג האם השואב טוב או בזבוז כסף. רק שם את זה כאן במידה ומישהו אולי מעוניין.

פורסם
ראיתי את הסרטונים אבל לא זוכר אם שיניתי את ההגדרה שלהם לHD או לא (באפשרויות של יוטיוב)

מהתמונות האמת נראה בסדר.

 

וסתם שאלה שכנראה רלוונטית לרוב המצלמות- כדי לראות את המספרים יותר טוב במהירויות גבוהות, לא עדיף להגדיר את האיכות ל720P@60Hz במקום 1080@30?

 

חבר'ה, עם כל הכבוד לשואבי אבק, אני מזמין את זה- http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_67201.html?vip=28813&utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

עם הקוד הזה- promoproGB , keryetGB

והמפצל הזה - http://www.ebay.com/itm/2-Socket-Adapter-Splitter-Dual-USB-Port-Charger-DC-12V-24V-Car-Cigarette-Lighter-/221535454176?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item33948ac3e0&vxp=mtr&rmvSB=true

כרטיס זיכרון אני כבר אקנה בבאג או משהו כזה כשהמצלמה תגיע

 

יש אישור סופי? :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...