Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

119 $ נשמע לי סבבה לגמרי, מחירים זולים דווקא מרתיעים אותי.. (לא שיש לי ענין לשלם סתם, אבל מוצר זול בדרך כלל בא על חשבון משהו)

 

השאלה היא מה יש ברמה גבוהה יותר, אני בא מתחום הצילום המקצועי ובאמת קריטי עבורי לקבל איכות גבוהה מאוד, אני רוצה לעצור את הוידאו באמצע צילום לילה ולראות בבירור מס׳ רישוי וכד׳

נניח שאמתח את התקציב גבוה יותר, יש משהו איכותי ממש או שהכל סביב אותו דבר?

 

תודה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה את הסרטונים של ה0805 וה0806. האיכות בסדר בשביל מצלמה לרכב. אל תצפה לאיכות של מצלמה ביתית (בפלאפון כנראה שהאיכות תהיה גבוהה יותר מהמצלמות לרכב) אבל זה מספיק בשביל לראות מספרים בטווח סביר

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
תראה את הסרטונים של ה0805 וה0806. האיכות בסדר בשביל מצלמה לרכב. אל תצפה לאיכות של מצלמה ביתית (בפלאפון כנראה שהאיכות תהיה גבוהה יותר מהמצלמות לרכב) אבל זה מספיק בשביל לראות מספרים בטווח סביר

 

 

ראיתי ביוטיוב סרטונים מה805 וה806, לא התרשמתי לטובה מהאיכות, מופעל שם חידוד מלאכותי מוגזם לגמרי שמקנה תחושה מזוייפת של חדות גבוהה, אני רוצה איכות גבוהה יותר.

פורסם
ביחס להבדל של 0806 עם קודמתה 0805, זה ממש לא שווה לשלם כפול על הדגם החדש.

שים לב לנתונים של שתיהן.

חוץ משני חריצים לכרטיס זיכרון (בינינו, מי כבר שם כרטיס של 128GB ועוד שניים?!) היתרון היחיד שאני רואה, חוץ מעיצוב חדש והאפשרות ל-CPL (שאפשר גם לאלתר ל-0805), הוא חיישן של 5 מגה פיסקל במקום 4.

ממש אבל ממש לא שווה את המחיר הכפול.

הייתי ממליץ על 0805 במקום.

 

119 $ נשמע לי סבבה לגמרי, מחירים זולים דווקא מרתיעים אותי.. (לא שיש לי ענין לשלם סתם, אבל מוצר זול בדרך כלל בא על חשבון משהו)

השאלה היא מה יש ברמה גבוהה יותר, אני בא מתחום הצילום המקצועי ובאמת קריטי עבורי לקבל איכות גבוהה מאוד, אני רוצה לעצור את הוידאו באמצע צילום לילה ולראות בבירור מס׳ רישוי וכד׳

נניח שאמתח את התקציב גבוה יותר, יש משהו איכותי ממש או שהכל סביב אותו דבר?

תודה

 

אני מסביר לך שלא תמצא הבדל באיכות הצילום שמצדיק את המחיר הכפול.

אבל אתה, בעקשנות לא בריאה, רוצה לשלם עבור מוצר יקר כדי להרגיש שהוא איכותי.

שתיהן עובדות על אותו דגם של מעבד "אמברלה", השוני היחיד הוא חיישן של 5MP במקום 4MP, אתה לא רואה שום הבדל!

לדעתי ל0806 יש אפילו חסרון ב field of view שהוא 135 מעלות שזה כבר מתחיל להיות fish eye effect.

120 מעלות זה מעולה.

אני מזכיר לך משהו שכבר ציינו פה, האיכות ביוטיוב היא לא כמו האיכות של קבצי הצילום, הקידוד ביוטיוב הורס מעט.

השוואה בניהן, כולל צילום בכביש כמובן:

 

וגליון נתונים של סדרת 080X: מצא את ההבדלים ותחליט אם היקר משמעו איכותי יותר.

0805 עולה 65 דולר, 0806 עולה 119 דולר.

427066.jpg

 

ממש אהבתי את הרזולוציה של 2560X1080, זה מאפשר לתת את כל ביצועי העיבוד על מרכז הצילום ולא על השמיים או על הדשבורד.

 

 

הסיבה היחידה שאני לא רוכש את ה-0805:

אני ממתין למצלמות אחרות (קטנות גם כן בסגנון ה-080X או המוביוס) שיאפשרו צילום איכותי של 1080p60fps או יותר פריימים בשנייה אפילו.

פורסם

אפשר המלצה למצלמה טובה עד בערך 150 ש"ח?

חשובה לי שתדלק עם הרכב, שתקליט באופן קבוע, שהזיכרון יהיה כמה שיותר גדול, והכי חשוב, איכות ההסרטה והאמינות (שלא תתקע בדיוק כשצריך אותה).

לא חשובים לי פונקציות שונות ומשונות.

פורסם

אני צריך המלצה למצלמת רוורס למשאית מרצדס ספרינטר. עדיפות למצלמה גם ללילה.

כרגע קימת מצלמה אבל בגלל שהיא לא עבדה 3 שנים ניכנס לה מים והיא מראה מטושטש. המתקין אמר שזה ישתפר אחרי כמה ימים

פורסם

^

פחות רלוונטי לשרשור לדעתי.

 

אפשר המלצה למצלמה טובה עד בערך 150 ש"ח?

חשובה לי שתדלק עם הרכב, שתקליט באופן קבוע, שהזיכרון יהיה כמה שיותר גדול, והכי חשוב, איכות ההסרטה והאמינות (שלא תתקע בדיוק כשצריך אותה).

לא חשובים לי פונקציות שונות ומשונות.

לפי מה שהגדרת, האפשרות הכי טובה עבורך זאת ה g1wc (קישור).

אני מצרף

שצילמתי - מדובר בצילומים בגרסת התוכנה לפני ששידרגתי,

לאחר השדרוג הצילומים אפילו טובים יותר לדעתי (אם לא אתעצל, אעלה בקרוב סרטון חדש

כדי שתוכלו להתרשם איך היא מצלמת עם הקושחה החדשה, כמו גם איך היא שורדת אחרי כמה

חודשים של 24/7 בשמש הישראלית).

 

* הזיכרון תלוי בכרטיס אותו תקנה, למיטב זכרוני במצלמה זאת ניתן להשתמש בכרטיס עד לנפח

של 32GB.

פורסם

לפי מה שהגדרת, האפשרות הכי טובה עבורך זאת ה g1wc (קישור).

אני מצרף

שצילמתי - מדובר בצילומים בגרסת התוכנה לפני ששידרגתי,

לאחר השדרוג הצילומים אפילו טובים יותר לדעתי (אם לא אתעצל, אעלה בקרוב סרטון חדש

כדי שתוכלו להתרשם איך היא מצלמת עם הקושחה החדשה, כמו גם איך היא שורדת אחרי כמה

חודשים של 24/7 בשמש הישראלית).

 

תודה רבה!!

צילומים מעולים גם במה שהעלית, וזה מספיק לי בהחלט.

האתר שהבאת הוא אמין ומוכר לך? כי אם לא במיוחד, אז יש באיביי גם ב-95 ש"ח?!

פורסם

האתר אמין (אני וחברים נוספים קנינו ממנו לא פעם), מה גם שאתה קונה

בעזרת פייפאל (כך שהכסף שלך מבוטח). אגב, אני פתחתי את המצלמה הזאת

ווידאתי שאכן יש שם קבל ולא מדובר בזיוף.

 

באיביי ב 95 ש"ח? אשמח לקבל קישור.

פורסם

א. אין צורך לצטט הודעה מעליך.

ב. הקישור שהבאת הוא לגרסא עם סוללה ולא עם קבל (במזג האוויר הישראלי,

מאוד מומלץ לבחור במצלמה עם קבל - סוללות הליטיום אינן שורדות לרוב).

ג. בקישור שצירפת מדובר בזיוף של ה g1w (בעוד שהגרסא עם הקבל נקראת g1wc),

שים לב בפירוט המוצר מהי הרזולוציה המקסימלית של המצלמה.

פורסם

אם שתיהן היו עולות אותו סכום - הייתי בוחר ב a118c.

עם זאת, יש ביניהן הפרש של כמעט 20$ ואיכות הצילום דומה.

אם צורת המצלמה והנסתרות שלה משחקים אצלך תפקיד מספיק

חשוב בשביל לשלם יותר, תבחר בה. אם לא, אתה יכול לבחור ב g1wc.

 

אני מזכיר, אם כבר אתה בוחר ב a118c (קישור) מגירבסט, לא לשכוח להזין

את קוד הקופון שמוריד את המחיר מ 75$ ל 60$ (קוד GBA118C).

 

ב g1wc אין טעם להזין את הקופון שפרסמתי בעבר, המחיר כעת נמוך יותר והקופון

רק יעלה את המחיר.

פורסם (נערך)

שאלה לי אליך מר M1011409:

1. איך ידעת שהמצלמה בלינק שלו מזויפת? אשמח להשכיל

2. אם אני רוכש כיום מצלמה חדשה g1wc האם אני מקבלה כבר עם העדכון קושחה שעשית?

3. איך אני יכול לוודא זאת לפני ההזמנה?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...