Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תשובות עבור מר' rafi_vk ;-) :

1. כמה סיבות, הבולטת ביניהן:

Video Resolution:VGA640x390 Hd1280x720(720p 25~30f/s)

השילוב בין זה למחיר הנמוך + חוסר בפרטים הטכניים (עדשה, צ'יפ, פורמט פלט הצילום mov/avi וכו') +

רוב המזויפות (מסיבה לא ברורה) כחולות.

2. אני בספק, אך יתכן ותקבל גרסא בלי הבעיה עם הקובץ האחרון. כך או כך, החלפת הקושחה היא עניין של

שתי דקות ברוטו, כך שלא הייתי הופך את זה לשיקול (לפחות עבורי).

3. אתה יכול לשאול אותם בצ'אט שלהם.

 

2 +3. אני מוסיף קישור לשרשור ב dashcamtalk בו עלה הדיון לגבי הקושחה החדשה:

קישור. בנוסף גם קישור ישיר להורדת הקובץ, למי שמתעצל לחפש שם: קישור

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמנתי את הG1WC לפני יומיים. אני אצתרך גם לעדכן קושחה?

 

ולכמה זמן אמור להספיק כרטיס של 16GB? כרטיס של 32 יקר. אם אין צורך אז חבל לי על הכסף.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

כמה עולה לך 16 גיגה?

 

כרטיס מצויין של 32 עולה 80 ש"ח ב-KSP.

 

עריכה:

 

IMG_0653[1].jpg

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אם שתיהן היו עולות אותו סכום - הייתי בוחר ב a118c.

עם זאת, יש ביניהן הפרש של כמעט 20$ ואיכות הצילום דומה.

אם צורת המצלמה והנסתרות שלה משחקים אצלך תפקיד מספיק

חשוב בשביל לשלם יותר, תבחר בה. אם לא, אתה יכול לבחור ב g1wc.

 

אני מזכיר, אם כבר אתה בוחר ב a118c (קישור) מגירבסט, לא לשכוח להזין

את קוד הקופון שמוריד את המחיר מ 75$ ל 60$ (קוד GBA118C).

 

ב g1wc אין טעם להזין את הקופון שפרסמתי בעבר, המחיר כעת נמוך יותר והקופון

רק יעלה את המחיר.

מישהו פה כתב שקיבל אותה אחרי כמה ימים, איך אני עושה את זה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

במהלך ההזמנה תבחר באפשרות של משלוח מהיר,

רק תבדוק מה העלות של זה (זה עשוי לעלות לא מעט).

 

הזמנתי את הG1WC לפני יומיים. אני אצתרך גם לעדכן קושחה?

 

ולכמה זמן אמור להספיק כרטיס של 16GB? כרטיס של 32 יקר. אם אין צורך אז חבל לי על הכסף.

יתכן שכן. אם אכן תצטרך, אל תבהל מזה - זה פשוט ומהיר.

16gb אמורים להספיק לך לחלוטין בשביל שימוש ממוצע.

שים לב שאתה קונה קלאס 6 ומעלה, עדיף לקנות קלאס 10.

פורסם (נערך)

יש בכלל הבדל בין G1W ל G1WH פרט לזוית הצילום? אני שואל כי יש לי G1WH והזמנתי עכשיו G1WC. הזמנתצי אותה בגלל עניין הקבל, השאלה אם יש הבדלים פרט לזוית הצילום ולזה. אם כבר נראה לי שעדיפה זוית צילום צרה יותר מכיוון שהעיוות בצדדים מקשה מאוד על זיהוי לוחיות רישוי בצידי התמונה.

 

עריכה:

 

שאלה נוספת: מישהו יודע מה נתוני הקבל שיושב ב G1W-C? אני שוקל לבצע רטרופיט ל-H כשאקבל את המצלמה החדשה.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
כמה עולה לך 16 גיגה?

 

כרטיס מצויין של 32 עולה 80 ש"ח ב-KSP.

 

עריכה:

 

16 ג'יגה עולה כמעט חצי.

זה כוס וחצי בירה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
16 ג'יגה עולה כמעט חצי.

זה כוס וחצי בירה.

 

 

ממליץ בחום על הכרטיס שצוין למעלה בנפח של 32 ג'יגה

16 ג'יגה זה קצת עבור FHD

 

יש לי את זה ואני מאוד מרוצה קבצי וידאו מצוינים עשיתי עדכון לקושחה לי יש G1WH

פורסם
אני מסביר לך שלא תמצא הבדל באיכות הצילום שמצדיק את המחיר הכפול.

אבל אתה, בעקשנות לא בריאה, רוצה לשלם עבור מוצר יקר כדי להרגיש שהוא איכותי.

שתיהן עובדות על אותו דגם של מעבד "אמברלה", השוני היחיד הוא חיישן של 5MP במקום 4MP, אתה לא רואה שום הבדל!

לדעתי ל0806 יש אפילו חסרון ב field of view שהוא 135 מעלות שזה כבר מתחיל להיות fish eye effect.

120 מעלות זה מעולה.

אני מזכיר לך משהו שכבר ציינו פה, האיכות ביוטיוב היא לא כמו האיכות של קבצי הצילום, הקידוד ביוטיוב הורס מעט.

השוואה בניהן, כולל צילום בכביש כמובן:

...

וגליון נתונים של סדרת 080X: מצא את ההבדלים ותחליט אם היקר משמעו איכותי יותר.

...

 

0805 עולה 65 דולר, 0806 עולה 119 דולר

 

ממש אהבתי את הרזולוציה של 2560X1080, זה מאפשר לתת את כל ביצועי העיבוד על מרכז הצילום ולא על השמיים או על הדשבורד.

 

 

הסיבה היחידה שאני לא רוכש את ה-0805:

אני ממתין למצלמות אחרות (קטנות גם כן בסגנון ה-080X או המוביוס) שיאפשרו צילום איכותי של 1080p60fps או יותר פריימים בשנייה אפילו.

 

 

תודה לך

אגב אני רואה בסרטון בעיה שדווקא 806 לוחיות הרישוי נראות פחות ברור בגלל הרגישות הגבוהה יותר לאור, דווקא התצוגה החשוכה יותר של ה805 מדגישה טוב יותר את לוחיות הרישוי

 

קיימת מצלמה איכותית יותר או שזו המצלמה האיכותית ביותר כרגע?

פורסם (נערך)

עדכון:

 

הקבל שהזמנתי למוביוס הגיע, והחלפתי אותו עם הסוללה.

לצערי המוביוס עדיין לא מצלמת, כשאני מחבר אותה לרכב, נדלקת הנורה הכחולה לשתי שניות, אחר כך נורה צהובה לשנייה וזהו, לאחר מכן או שהמצלמה נכבת או שנשארת נורה ירוקה חלשה.

 

אלה הדברים שניסיתי לעשות עד עכשיו:

*עשיתי פורמט לכרטיס ה-SD דרך התוכנה של מוביוס (SANDISK 32GB CLASS 4).

*ניסיתי עוד כרטיס SD ישן שהיה לי (2GB)

*התקנתי מחדש את גרסה 2.37 למצלמה

* ניסיתי 3 כבלים שונים.

* ניסיתי שני מתאמי USB לרכב (השניים כאלה)

 

אלה הגדרות המצלמה עכשיו:

תמונה 1

תמונה 2

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

תודה.

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם
תודה לך

אגב אני רואה בסרטון בעיה שדווקא 806 לוחיות הרישוי נראות פחות ברור בגלל הרגישות הגבוהה יותר לאור, דווקא התצוגה החשוכה יותר של ה805 מדגישה טוב יותר את לוחיות הרישוי

 

קיימת מצלמה איכותית יותר או שזו המצלמה האיכותית ביותר כרגע?

אתה יכול לשנות בהגדרות את האיזון והחשיפה בשני הדגמים, עדיין, ממליץ על 0805.

איכותיות יותר יש, אבל לשלם כמה מאות דולרים עבור איכות, אתה מוכר?

 

LowNSlow,

איך אתה מספק את המתח למצלמה? אמרת 3 כבלים, אבל המטען הוא אותו מטען USB שאליו אתה מחבר את הכבלים?

אם כן, תנסה להחליף לגמרי את מנגנון הטעינה, משמע מתאם חדש ותנסה איתו מספר כבלים.

פורסם
האם מישהו נתקל בבעיה?

קניתי בעקבות ההמלצות בשירשור את ה-

g1w-c מ-gearbest. עבדה שבוע בצורה תקינה (למרות שאני לא הכי מרוצה מהאיכות - קשה עד בלתי אפשרי לזהות מס׳ רכבים שרחוקים יותר ממס׳ מטרים או בנתיב המקביל - אבל זה נושא אחר...) - המצלמה שמרה את כל הקבצים באופן תקין, גם את האחרונים וכו׳



 

לפני יומיים, פתאום, ראיתי כשהנעתי את הרכב שהמצלמה לא עוברת את מסך ה-Welcome אלא תקועה בו. לאחר מכן בדקתי את הוידאו וזה מה שצולם (תמונה מתוך):

[ATTACH=CONFIG]431198[/ATTACH]

 

מאז, היא עדיין תקועה על מסך ה-

Welcome ולא מקליטה כלום. ניסיתי ללחוץ כמה פעמים על כפתור הריסט בצד המצלמה, גם כאשר היא מחוברת למקור מתח וגם כשלא. ניסיתי לחבר אותה למקור מתח בבית (מתאם usb 2A), עם כרטיס זיכרון, בלי כרטיס וכלום, נאדה. תקועה.. לא מגיבה לשום לחיצה.



 

מישהו נתקל בבעיה דומה? יש למישהו עוד הצעה לפני פניה לחברה?

 

דיברתי עם החבר׳ה ב-

gearbest. הציעו לי ישר מס׳ אפשרויות:



1. שישלחו לי מוצר חדש

2. קבלת זיכוי בחנות

3. זיכוי באשראי.

ביקשתי שישלחו שוב את המצלמה.

(אפילו לא ביקשו שאשלח להם את התקולה)

 

אז למי שבהתלבטות לגבי gearbest שידע שני דברים:

1. יש מצב שהמצלמה תתקלקל - אבל זה נכון לכל מקום.

2. השירות שלהם טוב ומהיר - וזה לא מוצאים בכל מקום.

 

ממליץ!

Ford Fiesta 1.6L 2015

פורסם

 

LowNSlow,

איך אתה מספק את המתח למצלמה? אמרת 3 כבלים, אבל המטען הוא אותו מטען USB שאליו אתה מחבר את הכבלים?

אם כן, תנסה להחליף לגמרי את מנגנון הטעינה, משמע מתאם חדש ותנסה איתו מספר כבלים.

 

את המתח אני מספק בעזרת מתאם של חברת GRIFFIN (לפי הנתונים הפלט 5V 1A)

יש לי שני מתאמים כאלה, ואת שניהם ניסיתי עם קומבנציות של כבלים שונים.

יש צורך בכל זאת לנסות עוד מתאם?

פורסם

כן, תנסה עם מטענים אחרים.

אולי תנסה גם עם מטען שמספק 2 אמפר למרות שהדרישות הן אמפר אחד.

תנסה מספר מטענים, כאלה בסגנון מה שהראת וגם כאלה שמובנים מראש כמטעני GPS ומצלמות כמו בתמונה:

charger.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...