Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני ניסיתי את הגרסאות החדשות בכל פעם שהן יצאו.

לא הייתה לי שום בעיה בשבועות\חודשים שהשתמשתי בכל גרסה וגרסה, כבר תקופה (יום אחרי שהגרסה יצאה) אני על הגרסה האחרונה, 2.37.

אני מציע קודם כל לפסול את גורם ההטענה כפי שציינתי קודם.

רצף הנורות שאמרת שאתה מקבל מרמז שהמצלמה מופעלת כרגיל, מתחילה להקליט אך מיד מפסיקה.

זה יכול להיות ממספר סיבות:

1. מטען לא תקין (או לא מספק מספיק זרם)

2. כרטיס זכרון לא תקין.

 

תצלם וידאו של רצף הנורות שאתה מקבל ברגע שאתה מדליק את המצלמה ידנית וגם עוד סרטון של ההפעלה ע"י מתח חיצוני (חיבור למטען).

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
אני ניסיתי את הגרסאות החדשות בכל פעם שהן יצאו.

לא הייתה לי שום בעיה בשבועות\חודשים שהשתמשתי בכל גרסה וגרסה, כבר תקופה (יום אחרי שהגרסה יצאה) אני על הגרסה האחרונה, 2.37.

אני מציע קודם כל לפסול את גורם ההטענה כפי שציינתי קודם.

רצף הנורות שאמרת שאתה מקבל מרמז שהמצלמה מופעלת כרגיל, מתחילה להקליט אך מיד מפסיקה.

זה יכול להיות ממספר סיבות:

1. מטען לא תקין (או לא מספק מספיק זרם)

2. כרטיס זכרון לא תקין.

 

תצלם וידאו של רצף הנורות שאתה מקבל ברגע שאתה מדליק את המצלמה ידנית וגם עוד סרטון של ההפעלה ע"י מתח חיצוני (חיבור למטען).

 

אני אנסה גם את מה שאמרת לי כמובן :-D.

רק לא ברור לי מה שאמרת בסוף, איך אני אמור להדליק את המצלמה ידנית כאשר יש לי קבל? כביכול המצלמה תמיד צריכה להיות מחוברת למקור מתח חיצוני בגלל זה לא?

פורסם

כשהקבל טעון, הוא יחזיק למשך מספר שניות. סתם בדיקה לראות אם יש הבדל בין הדלקה ידנית (לחיצה על הלחצן הרחוק ביותר מהעדשה) לבין קבלת מתח חיצוני, אולי יש בעיה בהגדרות.

 

בכל מקרה תנסה מטענים שונים (ואולי גם כרטיס זכרון מיצרן ידוע של CLASS 4-6 ומעלה).

 

נזכרתי במשהו, הטענת את הקבל בכלל?

ז"א לחבר את המצלמה למקור חשמל כמו USB במחשב או מטען, ולהשאיר אותו ככה מספר דקות

פורסם
שלום , אפשר קישור לאיביי, ממוכר מוכר ומצלמה מקורית g1wh תודה רבה.

תקנה מפה, חנות טובה ואמינה, המוצר מקורי:

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם (נערך)

לא סתם כתבתי: וכו'

G1W על שלל דגמיה, אבל G1W-C יותר מתאימה לשימוש ברכב חם כמובן נוכח המצאות קבל במקום סוללת ליתיום שעלולה להתנפח או חלילה להתלקח.

איני מחזיק במצלמות הנ"ל.

ישנם משתמשים פה שיש להם את המצלמות הללו, אתן להם לתת חוות דעת מניסיונם.

 

 

זה נשמע כמו מבצע טוב:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

תבדוק פה לגבי קופונים וכו' תעבור כמה דפים אחורה..

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

yoav911gt2 ו- Nissan Skyline GTR, יש לי מידע חדש.

ניסיתי להשתמש במוביוס כמצלמת מחשב ללא כרטיס SD, ולהפתעתי המצלמה עבדה טוב, היא העבירה את התמונה למחשב ללא בעיות.

שינמכתי את הגרסה ל-2.33, והלכתי לנסות להפעיל ברכב (עם SD כמובן), אבל ללא הצלחה, מה שקורא בפועל לאחר סיבוב הסוויץ' הוא (לפי הסדר):

 

1) נורת הלד הכחולה נדלקת לפרק זמן קצר.

2) לפעמים הנורה הצהובה מהבהבת (כמו שצריך להיות בעת הקלטה)

3) לבסוף המצלמה נתקעת עם נורה צהובה שנדלקת באופן רציף (לא מהבהבת).

 

שימו לב שלפעמים שלב 2 לא מתקיים בכלל, ובמקרים כאלה המצלמה עוברת מ-1 ל-3 מיידית.

 

נותר לי למצוא מקור מתח נוסף, אני מאמין שאסדר מטען אחר בקרוב ואעדכן.

ואולי גם אנסה כרטיס זכרון אחר.

 

לסיכום, בגלל שהמצלמה עבדה כמצלמת מחשב ללא בעיות, אז כנראה שאין בעיה עם החומרה של המצלמה עצמה לא?

 

נזכרתי במשהו, הטענת את הקבל בכלל?

ז"א לחבר את המצלמה למקור חשמל כמו USB במחשב או מטען, ולהשאיר אותו ככה מספר דקות

 

כן

פורסם
לא סתם כתבתי: וכו'

G1W על שלל דגמיה, אבל G1W-C יותר מתאימה לשימוש ברכב חם כמובן נוכח המצאות קבל במקום סוללת ליתיום שעלולה להתנפח או חלילה להתלקח.

איני מחזיק במצלמות הנ"ל.

ישנם משתמשים פה שיש להם את המצלמות הללו, אתן להם לתת חוות דעת מניסיונם.

 

 

זה נשמע כמו מבצע טוב:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

תבדוק פה לגבי קופונים וכו' תעבור כמה דפים אחורה..

אז אין לך מושג לגבי איך להמנע מזיופים?

גרסאות הC\CB באמת נשמעות טוב יותר. בלי סוללה.

 

יש לך נסיון אמין עם GEARSBEST?

 

אגב, כמה באמת נפוצה פריצה לרכב כדי לגנוב מצלמת דרך?

באמת צריך להוריד אותה מהחלון אחרי כל נסיעה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...