Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מקווה ביחד איתך, וממליץ לך לפרק אותה לבדיקה כשתגיע.

כפי שראינו עם באנגגוד, זה שמוצר אחד הוא מקורי וטוב (g1wh),

זה לא מחייב בהכרח שמוצר אחר הוא גם כזה (כמו עם ה g1wc המזוייפת).

אני לא יודע אם כדאי לפרק מהבחינה של במידה ואתקל בבעיות ואצטרך לשלוח את המצלמה חזרה אליהם, שלא יגידו לי "רואים שפירקת ולכן אין לך אחריות".

לפרק בשביל לראות שיש קבל זה דיי מיותר. העניין הוא לפרק את הלוח כולו ולראות מאחוריו אם באמת יש מעבד של NOVATEK (זה שאמור להגיע בדגם המקורי) וחיישן תמונה כפי שמצויין.

אני באמת מתלבט מה לעשות.

קודם אני אראה כמה אתפעל מאיכות הצילום.

כי הזיופים מגיעים עם איכות צילום זוועתית יחסית למקור.

כמה יצא לך בשקלים?

 

בחרתי לשלם גם תוספת ביטוח (1.88$). יצא לי 179 שקל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יפה.תודה. תעדכן כשיגיע

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
אני לא יודע אם כדאי לפרק מהבחינה של במידה ואתקל בבעיות ואצטרך לשלוח את המצלמה חזרה אליהם, שלא יגידו לי "רואים שפירקת ולכן אין לך אחריות".

לפרק בשביל לראות שיש קבל זה דיי מיותר. העניין הוא לפרק את הלוח כולו ולראות מאחוריו אם באמת יש מעבד של NOVATEK (זה שאמור להגיע בדגם המקורי) וחיישן תמונה כפי שמצויין.

אני באמת מתלבט מה לעשות.

קודם אני אראה כמה אתפעל מאיכות הצילום.

כי הזיופים מגיעים עם איכות צילום זוועתית יחסית למקור.

 

 

בחרתי לשלם גם תוספת ביטוח (1.88$). יצא לי 179 שקל.

לי באנגוד שלחו בפעם השניה g1w רגילה, כך שעל סמך האיכות לא תזהה בהכרח

שקיבלת (או לא) את מה שהזמנת.

אני מציע לך לפתוח ולוודא ראשית לגבי הקבל. אם תרצה, תפתח 4 ברגים לאחר מכן,

והלוח יהיה בחוץ לצורך בדיקות נוספות (צ'יפ וכו').

 

מה הפואנטה לשלם על ביטוח? במה זה עוזר לך?

כלומר, גם אם לא שילמת עבור ביטוח והמוצר אבד, תקבל את הכסף שלך

חזרה דרך שירות אדיב של החנות או בעזרת פייפאל. כנ"ל אם המוצר הגיע פגום.

אם כן, אשמח להבין מה התועלת של הביטוח הנוסף.

פורסם
יפה.תודה. תעדכן כשיגיע

בהחלט

לי באנגוד שלחו בפעם השניה g1w רגילה, כך שעל סמך האיכות לא תזהה בהכרח

שקיבלת (או לא) את מה שהזמנת.

אני מציע לך לפתוח ולוודא ראשית לגבי הקבל. אם תרצה, תפתח 4 ברגים לאחר מכן,

והלוח יהיה בחוץ לצורך בדיקות נוספות (צ'יפ וכו').

 

מה הפואנטה לשלם על ביטוח? במה זה עוזר לך?

כלומר, גם אם לא שילמת עבור ביטוח והמוצר אבד, תקבל את הכסף שלך

חזרה דרך שירות אדיב של החנות או בעזרת פייפאל. כנ"ל אם המוצר הגיע פגום.

אם כן, אשמח להבין מה התועלת של הביטוח הנוסף.

 

אין לי שמץ למה הביטוח אם להגיד את האמת..

לא פעם ולא פעמיים קיבלתי החזרים מPAYPAL על מוצרים שלא הגיעו. אני מכיר את התהליך הייטב.

בכל זאת, העדפתי באותו רגע לשלם עוד 1.88$ ולהיות בראש שקט שהמצלמה תגיע ולא יעשו לי דאווינים של "חבל שלא שילמת ביטוח". כי למרות שאת הכסף אני אצליח לקבל חזרה, יקח לי הרבה יותר זמן לקבל את המוצר במידה והוא לא יגיע באותה הזמנה שעשיתי.. אז 1.88$ לא נשמע כזה נורא.. נוותר על קולה בשק"ם :)

 

לגבי פתיחת המצלמה, ידוע לך על מדבקות אחריות או כל מיני "מנגנונים" אחרים שאמורים להיות על או בתוך המצלמה, כך שבמידה ואני פותח אותה רואים שפתחתי?

פורסם

למיטב זיכרוני, הם מדביקים את המדבקה במסגרת החיצונית של המצלמה,

כך שבפועל לא צריך בכלל להוריד אותה בשביל לפתוח את המצלמה.

אם הם שמו מדבקה על הברגים, תוכל להוריד בעדינות בעזרת סכין יפנית/מברג.

 

בכל מקרה, הדבר החשוב עבורך לבדיקה, לדעתי, זהו הקבל.

את השאר תוכל לנסות לזהות ע"י איכות הצילום (בעיקר בלילה).

 

אני מציע לוותר להבא על תשלום דמי הביטוח - כי לפי מה שאתה מספר, הם לא מוסיפים

דבר מלבד כמה שקלים רווח לחנות.

פורסם

אם אני מבין נכון, זה לא שומר על המצלמה מפגעי החום אלא שומר על הסביבה (הרכב)

במידה והסוללה מתחילה לבעור?

בכל מקרה, נראה כדבר מעניין, בעיקר לאור מחירו הנמוך.

פורסם

הבנת נכון.

המצלמה יכולה להישרף כתוצאה מכשל בסוללה, בטעינתה, מכה שקיבלה וכו'

אבל בכל מקרה תוכל לנסות להציל את הרכב משריפה.

בכלל, אם אתם מטעינים מוצר עם סוללת ליתיום והוא יכול להיכנס לשקית הזו, תטעינו כאשר המוצר סגור בשקית כולל הסקוצ'ים.

להזכיר, רוב השריפות מתרחשות בעקבות: טעינה, קבלת מכה, חום סביבתי גבוה.

פורסם

האם אתם בדרך כלל משאירים את המוביוס ברכב באופן קבוע (גם בחום)?

האם החלפתם את הסוללה בקבל כבר מהתחלת השימוש בה כ-DASH CAM ?

 

המוביוס שלי מצלמת כל הזמן, גם כשהאוטו כבוי. יוצא לה לבלות באוטו בטמפרטורות של 40+ לא מעט.

התקנתי בה קבל מהיום הראשון. אחרי חצי שנה שימוש - אפס תקלות.

 

אגב, את המצלמה וכרטיס הזיכרון קניתי בארץ באתר yeshgo. בכרטיס הזיכרון התגלתה בעיה. הכרטיס הוחלף מיד. השירות והמענה היו מעולים.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

נראה שזה אמור לצמצם סיכוי שהרכב לא יבער ויתלקח כולו בנוסף לשמירה על הסוללה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)
נראה שזה אמור לצמצם סיכוי שהרכב לא יבער ויתלקח כולו בנוסף לשמירה על הסוללה

רפי, לא קראת?

 

אם אני מבין נכון, זה לא שומר על המצלמה מפגעי החום אלא שומר על הסביבה (הרכב)

במידה והסוללה מתחילה לבעור?

בכל מקרה, נראה כדבר מעניין, בעיקר לאור מחירו הנמוך.

 

הבנת נכון.

המצלמה יכולה להישרף כתוצאה מכשל בסוללה, בטעינתה, מכה שקיבלה וכו'

אבל בכל מקרה תוכל לנסות להציל את הרכב משריפה.

בכלל, אם אתם מטעינים מוצר עם סוללת ליתיום והוא יכול להיכנס לשקית הזו, תטעינו כאשר המוצר סגור בשקית כולל הסקוצ'ים.

להזכיר, רוב השריפות מתרחשות בעקבות: טעינה, קבלת מכה, חום סביבתי גבוה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

חחח צודק!!! לא שמתי לב

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לא יאמן!

 

אתמול בערב המצלמה תיעדה אירוע שאני חייב מאוד מאוד את ההקלטה שלו.

 

הבעיה שהסרטון הזה ספציפית לא עובד, פשוט לא עובד רושם שיש בעיה בCODES משהו, ולא נפתח בשום תוכנה.

הסרטון הזה ספציפית, חשבון לציין שהמצלמה צלמה כרגיל, לא כובתה ולא כלום, הסרטון הבא כבר עובד רגיל. (המצלמה ד'א לא עברה איזה זעזוע כלשהו).

 

יש למישהו רעיון איך לחלץ את הסרטון הלא-תקין?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...