Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ליאב,

בגדול ההבדלים בין G1wh ל G1w-c וכמו כן בדגם השני זה קבל לעומת סוללה. כפי שקראת כאן, C פירושו Capacitor(קבל בעברית).

לעניות דעתי עדיפה לך מצלמה בעלת קבל ולא סוללה היות ובאקלים החם כמו אצלנו בקיץ הסוללה עלולה להתנפח, להתפוצץ, לצאת מכלל שימוש וכד'.

לגבי GPS - אני לא מומחה אבל לא הייתי שם את הפיצ'ר הזה בראש מעייני.

הוצאת מצלמה בכל פעם - זאת שאלה שתלויה בעוד פרמטרים: בגדול, לא מומלץ להשאיר רכיבים אלקטרונים רגישים בתוך רכב כשהוא לוהט. נושא נוסף זה הצנעת המצלמה מפני פריצה לרכב בנושא הזה הדגם של A118-C קטנה יותר מהדגם השני עליו דיברתי לעיל.

בגדול - אפשר להשאירה קבוע ואפשר גם לפרקה. זה גם שאלה של נוחות, בטיחות ושקט נפשי.

בהצלחה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

  1. A118\A118C ודומיהם
  2. G1WC\G1WH ודומיהם
  3. מוביוס?

 

אז ככה:

  • מה ההבדל בין ה- G1WC ל- G1WH? בגירסת ה c יש קבל ולא סוללה.
  • האם עדיפה מצלמה עם סוללה builtin או קבל? הסוללות אינן עמידות לרוב לחום ששורר ברכבים לאור האקלים בארץ, לכן אמליץ לך לבחור במצלמה בעלת קבל ולא סוללה.
    • אשמח לדעת מה הסיבות לכאן או לכאן? היתרון של הסוללה הוא יכולת לצפות בקטע גם כאשר המצלמה איננה מחוברת לשקע - אני לא מוצא בכך יעילות גדולה שבגללה אבחר במצלמה עם סוללה (שתחדל לעבוד אחרי כחצי שנה במקרים רבים).

     

    [*]האם תכונת של GPS היא באמת נצרכת ועזרה למישהו או שזה משהו nice2have? נחמד שיהיה, לא חובה.

    [*]האם אחת מהמצלמות לעיל לא מכילה תאריך/שעה? לכולן יש זאת.

    [*]האם יש מצלמות שניתן להשאיר ברכב ולא להוציא כל פעם? אני פשוט לא רואה את עצמי זוכר להוציא את זה כל פעם... אני משאיר את ה g1wc באופן קבוע ברכב, לא חווה עם כך שום בעיה. בינתיים החלק היחיד שמתחיל להתקשות לעמוד בחום זו הזרוע - אבל אותה ניתן לקנות בכמה שקלים.

    [*]מה לגבי הדגם הזה שמישהו העלה לפני כמה פוסטים: http://www.aliexpress.com/store/product/2-7-Car-Dvr-novatek-G30-Dvrs-170-Degree-Wide-Angle-Full-HD-1080P-Car-Camera/511414_32255331668.html?spm=5261.7049941.1998509440.1059.uuSq3D&sdom=101.303.364.0_32255331668 לא מכיר ולכן לא אוכל להמליץ/לא להמליץ.

    [*]האם כדאי להזמין מצלמה גם לשמשה האחורית? אם כן, האם כדאי מצלמות dual lens או שזה מיותר ולא באמת נוח לשימוש? לא יצא לי להיתקל במצלמות כפולות איכותיות, לכן אמליץ לך לקנות שתי מצלמות נפרדות.

 

תודה מראש לכל העוזרים,

ליאב

תשובתי באדום.

אם אתה בעיניין של שתי מצלמות, תוכל לבחור ב g1wc (קישור, כרגע ב 41.9$) עבור הקדימה וב a118c (קישור, כרגע ב 65$)

עבור האחורה (שם תהיה חשובה יותר הזווית הרחבה).

 

במקומך לא הייתי "רץ" מיד לקנות שתי מצלמות, אלא מתחיל ממצלמה קידמית ובהמשך מוסיף אחורית לפי מידת הרצון והצורך.

פורסם

מצלמות הדשבורד הטובות בעולם , http://www.vicovation.com

מלאי זמין במחירי יבוא מהיבואן הרשמי במחירים מיוחדים לחברי הפורום.

vico.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אחרי שבועיים-שלושה עם הSJ4000 מאוד מאוכזב.

50% מהצילומים לא עובדים, הלכו לי 2 צילומים מאוד חשובים שלא נשמרו (תאונה ועוד ארוע משטרתי חשוב שתועד).

 

האיכות טובה אבל לא שווה כלום כשהיא לא מתפקדת טוב כמצלמת דרך.

 

מחפש מצלמה עד 300 ש"ח עם זווית ראיה טובה ואיכות טובה ביום ובלילה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אני עם המיני 0805 מאוד מרוצה. איכות מעולה ובכלל לא מאכזבת!

עובדת כבר חצי שנה על האוטו שלי וקולטת הכל!

שם סואיץ והיא נכנסת לפעולה.

תבדוק אולי בSJ400 את הכרטיס שלך. אני לא מתפשר פחות ממקורי רק בגלל הקטעים האלה!

פורסם
שלום ליאב,

בגדול ההבדלים בין G1wh ל G1w-c וכמו כן בדגם השני זה קבל לעומת סוללה. כפי שקראת כאן, C פירושו Capacitor(קבל בעברית).

לעניות דעתי עדיפה לך מצלמה בעלת קבל ולא סוללה היות ובאקלים החם כמו אצלנו בקיץ הסוללה עלולה להתנפח, להתפוצץ, לצאת מכלל שימוש וכד'.

לגבי GPS - אני לא מומחה אבל לא הייתי שם את הפיצ'ר הזה בראש מעייני.

הוצאת מצלמה בכל פעם - זאת שאלה שתלויה בעוד פרמטרים: בגדול, לא מומלץ להשאיר רכיבים אלקטרונים רגישים בתוך רכב כשהוא לוהט. נושא נוסף זה הצנעת המצלמה מפני פריצה לרכב בנושא הזה הדגם של A118-C קטנה יותר מהדגם השני עליו דיברתי לעיל.

בגדול - אפשר להשאירה קבוע ואפשר גם לפרקה. זה גם שאלה של נוחות, בטיחות ושקט נפשי.

בהצלחה

 

תשובתי באדום.

אם אתה בעיניין של שתי מצלמות, תוכל לבחור ב g1wc (קישור, כרגע ב 41.9$) עבור הקדימה וב a118c (קישור, כרגע ב 65$)

עבור האחורה (שם תהיה חשובה יותר הזווית הרחבה).

 

במקומך לא הייתי "רץ" מיד לקנות שתי מצלמות, אלא מתחיל ממצלמה קידמית ובהמשך מוסיף אחורית לפי מידת הרצון והצורך.

 

 

דבר ראשון, רוב תודות על העזרה.

ראיתי שיש מצלמה נוספת - mini 0805. מקריאה באתר, בחוות דעת וביקורות פה באתר ובאתר dashcamtalk, ראיתי שהיא אפילו טובה יותר מה- A118C. אם אני מבין נכון, החיסרון העיקרי (יחיד) שלה זה שהיא לא באה עם קבל. השאלה היא עד כמה באמת הנושא של סוללה מסוכן? למישהו קרה מקרה של סוללה שהתפוצצה עקב החום הרב?

בכל אופן, מבחינת מחיר ראיתי שהיא עולה אותו דבר כמו ה- A118C (ב- gearbest), ואני מתלבט אם לקנות אותה או את ה- A118C (שלמיטב הבנתי טובה יותר מה- G1WC, אך אמנם יקרה ממנה ב- 20 דולר).

  • האם מומלץ לקנות את ה- mini 0805 או לקנות את ה- A118C?
  • האם כן קיים גרסא ל- mini עם קבל?
  • אם אני בסוף הולך על ה- mini, האם חייב יהיה להסיר אותה בכל פעם?
    • אם כן, האם ההסרה שלה נוחה ופשוטה?

     

    [*]האם מישהו ראה מחיר זול יותר מ- 65 דולר לאחת משתי המצלמות שציינתי (mini,A118C)? כמובן ממקום אמין.

 

שוב, תודה מראש לכל העוזרים,

ליאב

פורסם

המיני לא מגיעה עם קבל, מבחינתי זה דיל ברייקר (למרות האיכות הטובה יותר) כשמדובר

במצלמה שתיהיה בשימוש בישראל.

מצלמה עם סוללה עדיף להסיר בסוף כל נסיעה ולאחסן מחוץ לרכב. ה g1wh שהייתה

לי התפגרה אחרי כחצי שנה למרות שהורדתי אותה בכל נסיעה ואיחסנתי אותה בקופסת

משקפיים בדלת הרכב. החום ששורר ברכב בקיץ הישראלי עשוי להיות קטלני עבור מצלמות אלו.

מבחינת בטיחות, טרם שמעתי על מצלמות שהתפוצצו או התלקחו - היא פשוט תפסיק לתפקד.

תחילה תהיה בעיה עם שמירת הקובץ האחרון, אח"כ עם זיכרון התאריך ולבסוף המצלמה תשבוק לחלוטין.

 

מבחינת מחירים - אינני מכיר מחירים טובים יותר ממקור אמין ובדוק מאשר בלינקים שצירפתי בהודעה הקודמת.

פורסם

תודה.

האם יש כאן למישהו את ה- mini 0805 יותר מחצי שנה (:)) והוא יכול לחוות דעה האם היא התפגרה או שלא? כמו כן, האם הוא מסיר אותה בסוף כל נסיעה או משאיר ברכב?

פורסם

ליאב גם אני נדלקתי על המצלמה הזאת כי היא קטנה ומוצנעת. אבל היות שענין הקבל היה די משמעותי בשבילי העדפתי את a118-c

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
אני עם המיני 0805 מאוד מרוצה. איכות מעולה ובכלל לא מאכזבת!

עובדת כבר חצי שנה על האוטו שלי וקולטת הכל!

שם סואיץ והיא נכנסת לפעולה.

תבדוק אולי בSJ400 את הכרטיס שלך. אני לא מתפשר פחות ממקורי רק בגלל הקטעים האלה!

 

 

האמת שהכל התחיל מאז שהחלפתי כרטיס, איך לא חשבתי על זה?

 

אעדכן בהמשך השבוע, תודה רבה!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

מקווה בשבילך שזה רק כרטיס ותו לא.

אגב איזה כרטיס מומלץ? מעדיף לקנות כאן בארץ ולא להזמין באיביי

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

בשום אופן לא באיביי.. שם זה ים של זיופים וחבר של אכל אותה בענק בגלל זה שאבד לו חומר חשוב

אני קניתי באיבורי (לא חייב לקנות שם אבל הם היו די זולים) קניתי סאנדיסק 32 גיגה CLASS 10 לא להתפשר!! זה הפרש של כ12 שקל

אני בצלם באיכות מייטבית במצלמה ואני מאוד מאוד מרוצה

התקנתי אותה בקלילות והיא נמצאת ברכב שהוא מאוד חם ונמצא כמעט כל היום בשמש וממש חם!

עובדת בלי למצמץ אפילו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...