Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
החלטתי להזמין G1W-C נוספת, לרכב אחר.

הזמנתי מ jingjiniao20070922, המחיר היה אז 63 דולר אוסטרלי, עכשיו משום מה עלה ל 67 ועוד 3 משלוח.

בכל מקרה, זאת הייתה קניה חוזרת והוא הסכים ל 60 דולר אוסטרלי (165 שקל) כשהעסקה דרך פייפאל בלבד (בלי איביי).

 

נשלח עם EPACKET,הגיע לאחר 14 יום בדיוק, המצלמה מקורית, ואני מרוצה.

ותצלום של החבילה עם ההוראות המביכות לדואר ישראל:

[ATTACH=CONFIG]434469[/ATTACH]

 

עריכה: לגבי כיבוי מסך -

יש פונקציה שנקראת SCREEN SAVER, היא מכבה את המסך לאחר כמה דקות. אני בחרתי באפשרות של 5 דקות.

 

קנית את הכחולה או את השחורה? לא יודע מה ההבדל ביניהם (חוץ מהמחיר ומהצבע).

משום מה הכחולה יקרה יותר ב-7-8 דולר (עולה איזה 48$ בערך,והשחורה עולה 41-42$).

 

ותודה ! (לגבי הSCREEN SAVER,די עוזר דווקא שהמסך מכובה).

בית"ר נורדיה ירושלים !

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא אמור להיות הבדל בין השחורה לכחולה, אבל מוקדם יותר בשרשור הזה טענו שאחוז הזיופים בקרב הכחולות גבוה יותר, כך שאם אתה לא ממש רוצה מצלמה כחולה, עדיף לוותר (גם בגלל נושא המחיר).

 

אני קיבלתי היום את המצלמה (שחורה) מגירבסט, ונראה שהיא מקורית (קבצים בפורמט MOV, מצלמת Full HD ב 30FPS).

עלתה 42 דולר.

 

גירבסט זה אחד המקומות שמומלצים ע"י dash cam talk, והם בדרך כלל עולים על זיופים מהר מאוד. כל המידע נמצא כאן, כולל מקומות מומלצים לקניה ואזהרות לגבי זיופים.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לא אמור להיות הבדל בין השחורה לכחולה, אבל מוקדם יותר בשרשור הזה טענו שאחוז הזיופים בקרב הכחולות גבוה יותר, כך שאם אתה לא ממש רוצה מצלמה כחולה, עדיף לוותר (גם בגלל נושא המחיר).

 

אני קיבלתי היום את המצלמה (שחורה) מגירבסט, ונראה שהיא מקורית (קבצים בפורמט MOV, מצלמת Full HD ב 30FPS).

עלתה 42 דולר.

 

גירבסט זה אחד המקומות שמומלצים ע"י dash cam talk, והם בדרך כלל עולים על זיופים מהר מאוד. כל המידע נמצא כאן, כולל מקומות מומלצים לקניה ואזהרות לגבי זיופים.

 

האמת היא שאפילו לא שקלתי לקנות את הכחולה (אלא אם כן הייתי מבין שהיא יותר טובה ושווה את המחיר).

אני אקנה את השחורה,לא חשבתי אפילו לחפש באיביי,ראיתי פה שרשמו על גירבסט והמחיר אצלם נראה טוב,ככה שנראה שאני אזמין מהם.

 

תודה רבה!

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
לא אמור להיות הבדל בין השחורה לכחולה, אבל מוקדם יותר בשרשור הזה טענו שאחוז הזיופים בקרב הכחולות גבוה יותר, כך שאם אתה לא ממש רוצה מצלמה כחולה, עדיף לוותר (גם בגלל נושא המחיר).

 

אני קיבלתי היום את המצלמה (שחורה) מגירבסט, ונראה שהיא מקורית (קבצים בפורמט MOV, מצלמת Full HD ב 30FPS).

עלתה 42 דולר.

 

גירבסט זה אחד המקומות שמומלצים ע"י dash cam talk, והם בדרך כלל עולים על זיופים מהר מאוד. כל המידע נמצא כאן, כולל מקומות מומלצים לקניה ואזהרות לגבי זיופים.

לא רק זאת, אני באופן אישי פתחתי את ה g1wc מגירסבט ווידאתי

שהיא מקורית עם קבל. תמונה של המצלמה פתוחה ניתן לראות בתוך סירטון הדגמת האיכות

שהעלתי בזמנו,

(מומלץ במסך מלא ובאיכות מקסימאלית).

פורסם

שלום,

אשמח לדעת האם המצלמות A118C ו- G1WC נשלפות בקלות? מה בדיוק החלק הנשלף בכל אחת מהמצלמות (בהנחה שיש זרוע/מדבקה שמחברת את המצלמות לשמשה)?

 

תודה,

ליאב

פורסם
עדיין לי הגיעה אליי המצלמה a118c שהזמנתי, אבל כשהיא תגיע אשמח לדעת :

האם יש איזה חיישן תזוזה שמפעיל את המצלמה כאשר מנענעים או מזיזים את הרכב כשהוא חונה?

אני משער שזה כמובן מותנה בחיבור תמידי למקור מתח.

 

מקפיץ.

מישהו יודע?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אבל אם זה קבל, זה יהיה חייב להיות מחובר בחיבור קבוע למצבר, לא?

מישהו יודע פרטים?

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
תמונה של המצלמה פתוחה ניתן לראות בתוך סירטון הדגמת האיכות

שהעלתי בזמנו,

(מומלץ במסך מלא ובאיכות מקסימאלית).

בסרטון הנ"ל ישנו פלסטיק שחור משמאל שחוסם משדה הראיה וחבל...

זה בולט עוד יותר החל מ 1:20 דקות

 

 



התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...