Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בדיוק.

 

לגבי מה ש-vico-israel כתב, זאת לא הפעם הראשונה שהוא מנסה להפחיד לגבי שאר המצלמות המתחרות למותג שהוא מקדם\משווק\מייבא.

כבר ציינתי בעבר שזה לא יפה, לא מקובל ולא תחרותי ולא התייחסו לזה כל כך.

מזל שאני לא מנהל פה, בין היתר הייתי מדביק לו חותמת קבועה של גילוי נאות של בעל עסק ועניין כפי שמקובל ולא בסגנון "המלצה" כפי שכתוב לו עכשיו.

אני דווקא שמח שיש ישראלים שמרוויחים ואין לי שום בעיה שהוא ירוויח ואחרים ייהנו מהמוצרים שלו אבל לא תוך כדי הטעייה.

(המוצרים של חברת vicovation באמת איכותיים, לגבי המחיר אני לא יודע כי הוא לא ממש מפרסם בפומבי, רק בהודעות אישיות - מדוע? אין לי מושג)

vico, התייחסותך בבקשה.

 

האריזה נראתה ג'ינרית מדי ולכן חששתי שהיא מזויפת לפי סיפורים של חברים מהפורום , אני לא מפרסם מחירים בגלל שהמחירים לחברים פה הם ייחודים ויכולים לפגוע במכירות בערוצים אחרים . כל חברי הפורום מקבלים מחירים זהים ויש הרבה פעמים חיילים שפונים אלינו וזוכים להנחה מקסמילית.

אל תדאג לא מתעשרים פה ,אם עינך צרה עלינו . זה יותר שירות לחברי הקהילה מאשר פרנסה . אני בקלות יכול לוותר על מקומי פה בפורום , VICOVATION היא לא עיקר פרנסתנו ואפילו לא 1% מהפעילות שלנו.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

גם אנחנו חושבים שהמצלמות של ויקו הן איכותיות. לא הועלתה כאן טענה בכיוון הזה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מישהו שיש לו G1W כלשהי מוכן לבצע בדיקה של השפעתה על קליטת הGPS של הסמארטפון?

הבדיקה לא מסובכת, רק להתקין את אפליקציית GPS TEST, לפתוח אותה ולחכות כדקה להתייצבות הפרמטרים. לאחר מכן רק להדליק את המצלמה בסמוך לסמארטפון. מה שמעניין הוא הפער בין הפרמטרים המוצגים כשהמצלמה כבויה ומנותקת ממתח, לבין כשהיא דולקת ומקליטה בסביבת המכשיר.

יש לי כאן שתי מצלמות (אמנם עם סוללה ולא קבל), ששתיהן מפריעות מאוד לסמארטפון ולפעמים זה גורם לווייז לא למצוא את המיקום שלי בזמן נסיעה.

פורסם

אומנם לא עם האפליקציה, אבל הרגע חזרתי מנסיעה עם ה gps של המערכת מולטימדיה (igo) ואח"כ

עם waze באייפון 4, לא נצפו שום בעיות. כמובן שכל העת ה g1wc צילמה ללא הפסקה.

הייתה לי g1wh בעבר, גם איתה לא שמתי לב לבעיות כלשהן שנגרמות לקליטת ה gps.

פורסם

ואם אתה לוקח מכשיר סלולארי אחר ועושה את הבדיקה?

איזה מכשיר יש לך?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

זה התחיל לקרות לי מזמן, באייפון 4. מאז היה לי LG G2 מהעבודה, ועכשיו LG G3. בכולם אותה הבעיה.

 

לפני כחצי שנה באחד ממפגשי האודיו פגשתי חבר פורום עם מצלמה כזו על השמשה. שאלתי אותו אם היא לא מפריעה לו לGPS, באותו הרגע הוא היה די בהלם להבין שהוא מאשים את הפלאפון בבעיות, בזמן שהכל התחיל מאז שהתחיל להשתמש במצלמה...

פורסם
בזמן שהכל התחיל מאז שהתחיל להשתמש במצלמה...

 

לא הבנתי ממש את המשפט הנ"ל או שחסר כאן סימני פיסוק. סליחה...

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מצטער על הניסוח. הכוונה היא שהיו לו בעיות בקליטת הGPS בסמארטפון, שנבעו מהשימוש במצלמה הזו.

הוא האשים את הסמארטפון עד ששאלתי אותו על כך, ואז התברר גם לו הקשר למצלמה.

 

כשמנתקים אותה ממקור המתח והיא נכבית ההפרעה נעלמת מיד.

פורסם (נערך)

מוזר.

הgps זה רכיב שיושב בפלאפון ובמצלמה.

מה שאתה אומר שישנה התנגשות בין 2 הרכיבים?

אינני מכיר.

אולי אפשר להעלות את השאלה לאתר DashCamTalk

https://forum.dashcamtalk.com/forums/b40-a118.77/

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
האריזה נראתה ג'ינרית מדי ולכן חששתי שהיא מזויפת לפי סיפורים של חברים מהפורום , אני לא מפרסם מחירים בגלל שהמחירים לחברים פה הם ייחודים ויכולים לפגוע במכירות בערוצים אחרים . כל חברי הפורום מקבלים מחירים זהים ויש הרבה פעמים חיילים שפונים אלינו וזוכים להנחה מקסמילית.

אל תדאג לא מתעשרים פה ,אם עינך צרה עלינו . זה יותר שירות לחברי הקהילה מאשר פרנסה . אני בקלות יכול לוותר על מקומי פה בפורום , VICOVATION היא לא עיקר פרנסתנו ואפילו לא 1% מהפעילות שלנו.

 

אני ממש לא לרעתך,

אני דווקא שמח שיש ישראלים שמרוויחים ואין לי שום בעיה שהוא ירוויח ואחרים ייהנו מהמוצרים שלו אבל לא תוך כדי הטעייה.

(המוצרים של חברת vicovation באמת איכותיים..

 

אתה חייב להבין שאתה צריך להיות הוגן יותר ולספק חתימה יותר מובנת כפי שהסברתי בהודעות הקודמות.

עדיין לא קיבלתי תגובה מספקת למה שכתבתי לך, אתה הגבת על נושא שלא נכנסתי אליו ואין לי הערות לגביו כלל.

סה"כ גילוי נאות כמקובל, לא ביקשתי יותר.

פורסם

תודות לשרשור המבורך, הוזמנה והתקבלה G1W-C, כרטיס 32gb אולטרה של סאנדיסק נרכש בארץ בכ80 ש"ח.

המצלמה באוטו, הנסיעה היומיומית היא של כשעה לכל כיוון (אין נסיעות ארוכות בשוטף).

החוברת "הסברים" דלה מאוד בהסברים.

אשמח לעזרה קטנה בנושאים הבאים:

1.כיוון שעה/תאריך, איך מתבצע?

2 . כרגע לופ ההקלטה הוא של 3 דקות, הבנתי שאפשר לבחור 2/3/5 או רצוף. מה עדיף?

3.מצפייה דרך מסך המצלמה תוך נסיעה, מתקבלת תמונה קצת כהה, האם מדובר באיכות המסך או שזה משקף גם את הצילום ויש לשנות הגדרות תאורה (ושוב, איך משנים את ההגדרות הנ"ל?)?

טיפים נוספים יעזרו מאוד

תודה.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...