Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בסרטון הנ"ל ישנו פלסטיק שחור משמאל שחוסם משדה הראיה וחבל...

זה בולט עוד יותר החל מ 1:20 דקות

 

 



אתה צודק, כמובן ששמתי לב לכך (מדובר במובילאיי הארור).

בכל מקרה, כבר שיניתי את מיקום המצלמה וכעת המצב טוב באופן

משמעותי (אצרף תמונה בהזדמנות).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחר כשנה עם מצלמת mini 0805 אני שם לב כי בכיבוי הסואיץ המצלמה נכבת במיידי, זה לא היה מפריע לי אילו זה לא היה דופק לי את הקובץ האחרון

הבעיה שכאשר אני מכבה את הרכב המצלמה מיד נכבת ובכך הקובץ האחרון נדפק ולא ניתן לראות אותו

אני מזהה את הבעיה שלפעמים כתוב לי שהסוללה ריקה אולם היא תמיד בטעינה שכך נראה שיש בעיה בסוללה של המצלמה

מה עושים במצב כזה?

הרי שחלילה במצב של תאונה הרכב נכבה או יכבה בצורה יזומה ובכך הלך לי התעוד

האם לתקן אם יש דרך או להזמין מצלמה חדשה?

 

כי האיכות של המצלמה מעולה רק העניין עם הסוללה די דופק את המצב

תודה,

פורסם

כאן יש הוראות איך פותחים אותה.

כמובן שצריך סוללה מתאימה/קבל כדי להחליף את הקיימת. לי זה נשמע כמו סוללה גמורה, הרי המצלמה עובדת ומקליטה בחיבור למקור מתח.

פורסם
כאן יש הוראות איך פותחים אותה.

כמובן שצריך סוללה מתאימה/קבל כדי להחליף את הקיימת. לי זה נשמע כמו סוללה גמורה, הרי המצלמה עובדת ומקליטה בחיבור למקור מתח.

אפשרי להחליף את הסוללה בקבל?

פורסם

לא בכל מצלמה ניתן להחליף את הסוללה בקבל.

לרוב זה דורש שינוי בגרסת תוכנה כך שהמסך לא יפעל בעת הניתוק מהמתח, הקובץ האחרון ישמר מיידית והמצלמה תכבה.

ברגע שהמסך יפעל אפילו לרגע או שההקלטה תמשיך לכמה שניות, הקבל יפורק מהמתח האגור בו וההקלטה לא תישמר.

פורסם
לאחר כשנה עם מצלמת mini 0805 אני שם לב כי בכיבוי הסואיץ המצלמה נכבת במיידי, זה לא היה מפריע לי אילו זה לא היה דופק לי את הקובץ האחרון

הבעיה שכאשר אני מכבה את הרכב המצלמה מיד נכבת ובכך הקובץ האחרון נדפק ולא ניתן לראות אותו

אני מזהה את הבעיה שלפעמים כתוב לי שהסוללה ריקה אולם היא תמיד בטעינה שכך נראה שיש בעיה בסוללה של המצלמה

מה עושים במצב כזה?

הרי שחלילה במצב של תאונה הרכב נכבה או יכבה בצורה יזומה ובכך הלך לי התעוד

האם לתקן אם יש דרך או להזמין מצלמה חדשה?

 

כי האיכות של המצלמה מעולה רק העניין עם הסוללה די דופק את המצב

תודה,

 

אני לא יודע איזה דגם בדיוק יש לך.

תבדוק זאת:

http://m.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

פתחתי את הmini 0805 יש שם סוללה מובנת ללא אפשרות לפירוק

הסוללה נפוחה כמו "אבו נאפחה" והסיפור של להזמין סוללה אחרת, באי ידיעה אם תתאים והחלמות, אני לא רוצה להתעסק עם זה

החלטתי שאני "תורם אותה" כמצלמה אחורית לרכב של אבא שלי

שתהיה בשמשה האחורית שאם חלילה מישהו עושה "שטויות" מאחור יש לאבא שלי תיעוד כאשר נתתי לו הנחיה להמתין עוד דקה לפחות לפני כיבוי הרכב שלא יאבד הקובץ..

פורסם

עכשיו שה0805 שלי מתה אני חושב מאוד ברצינות על A118C בגרסה עם הקבל שלא יהיה לי מצב כמו מקודם של סוללה מתנפחת והולכת לעזזל אחרי פחות משנה

אז מה אתם אומרים על A118C ואם החנות gearbest מומלצת יחד עם הקופון שנותן את המצלמה בסוף בכ59 דולר?

החנות אמינה? טובה? וגם המצלמה בסדר?

 

אשמח לעזרתם לפני הרכישה (שהפעם מקוווה למצלמה שתחזיק יותר משנה)

תודה,

פורסם

אני התקנתי לפני כמה ימים את המצלמה הנ"ל, לא בדקתי עדיין את האיכות בלילה. מעבר לכך, מאוד מרוצה. מצלמה קומפקטית ואיכותית, נותנת פתרון טוב במחיר סביר (אני לא מוריד אותה בגמר נסיעה).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...