Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תחשוף חלק של כ-5-10 ס"מ מהכבל ככה שתוכל לראות את החוטים שבתוכו, אם זה באמצע בהתחלה או בסוף זה לא משנה, בסוף תצטרך לעטוף בחזרה עם איזולירבנד.

הסיבה לאורך החשיפה, שיהיה לך נוח אחרי זה להלחים ולהדביק\לתקן.

תצלם את החוטים או שתכתוב את הצבעים שמופיעים לך, ננסה לנחש את הנכונים על הפעם הראשונה.

 

מאיפה אתה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תחשוף חלק של כ-5-10 ס"מ מהכבל ככה שתוכל לראות את החוטים שבתוכו, אם זה באמצע בהתחלה או בסוף זה לא משנה, בסוף תצטרך לעטוף בחזרה עם איזולירבנד.

הסיבה לאורך החשיפה, שיהיה לך נוח אחרי זה להלחים ולהדביק\לתקן.

תצלם את החוטים או שתכתוב את הצבעים שמופיעים לך, ננסה לנחש את הנכונים על הפעם הראשונה.

 

מאיפה אתה?

 

אני מיוקנעם, אבל ניסיתי במעבדה בעבודה.

 

יש רק 2 חוטים, לבן ושחור, אחד + אחד -

עברנו על הפינים, קיצוניים אכן + ו- -

פנימיים מנותקים

חיברנו לספק מתח 12 וולט ובכל זאת המצלמה עולה במוד מחשב

פורסם

ספק מתח ישירות למצלמה ב12וולט? או ממיר מתח מ12 ל 5?

 

לגבי מה שאתה אומר לגבי הפינים, מוזר לי. בדרך כלל שהחיבור הוא רק פלוס ומינוס המצלמות אמורות לעלות במצב הקלטה.

הכוונה שלי הייתה שתנתק את כבלי הנתונים אבל אתה אומר שהם כבר מנותקים.

תרכוש מטען מובנה וזהו.

מהסוג הזה:

China_Car_Charger_for_GPS_mini_USB_5pin_1_2220119201607121.JPG

http://upload.ecvv.com/upload/Product/20119/China_Car_Charger_for_GPS_mini_USB_5pin_1_2220119201607121.JPG

 

תוודא שיש לך את האורך המתאים.

פורסם

אם למישהו יש פתרון ל"בעיה" שאפשר להגיד שמציקה לי בעין, מיקמתי את המצלמה (GW1C) על השמשה (המתקן שהגיע לי שמתחבר למראה ברכב לא תואם) והכבל שיורד מהמצלמה למצת די מציק בעין ולפעמים יצא לי לפגוע בו בפעולות שאני עושה ברכב. יש למישהו המלצה כלשהי לאלתור?

פורסם

אחזור על השאלה

הזמנתי SJ4000

http://rover.ebay.com/rover/0/e11050...AQ%3AUS%3A1123

 

רציתי לדעת איזה חיווט עליי להזמין על מנת לחבר את המצלמה לרכב?

פורסם

הקישור ששלחת הוא לא המצלמה עצמה.

תלוי איך אתה רוצה לחבר את המצלמה. ישירות לשקע המצת ברכב/לתיבת הפיוזים וכדומה. אני אישית חיברתי את שלי ישירות לפיוז בעזרת "tap fuse" וממיר מתח.

פורסם

היי חברים , הכתבה שרצה על הבחור עם הקורקינט הזכירה לי למה חשוב לקנות מצלמה

השאלה שלי היא על איזה אתם ממליצים במחיר טוב , אם יש סיבה לשים גם אחורית ואם יש אפשרות להשאיר אותה דלוקה שהאוטו כבוי (נגיד חיבור לסוללה או משהו)

תודה

פורסם (נערך)

יכול להיות שפספסתי, אבל יש למישהו המלצה לאתר ממנו אפשר לרכוש את מצלמת a118c?

 

כרגע אלה 2 האתרים/מוכרים עם המחיר הכי נמוך (מצלמה + משלוח חינם):

 

http://www.ebay.com/itm/B40-PRO-Capacitor-Version-A118C-Novatek-96650-H-264-HD-1080P-Car-Dash-Camera-DVR-/131410521479#shpCntId

 

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

בהחלט.

לגבי החנות של estore009 הרבה כאן המליצו עליה.

בהצלחה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
אחת מהמצלמות הממולצות, גם כאן בפורום, זאת המצלמה A118-C שניתן לרכוש אצל המוכר הזה באיביי ב 69$ , או לחילופין ב 65$ מאתר GearBest כך שאפילו יישאר לך קצת עודף מ 300 שקלים

מה אורך הכבל שמגיע עם המצלמה הזו?

אני מעוניין בה לצילום מאחור, עם העברה של הכבל בצורה מסודרת בקורות הרכב שיהיה מוסתר ואסתטי. לא מדובר ברכב ארוך במיוחד, סופר מיני, מוציבושי ספייס סטאר.

ורק לוודא, חשמלאי רכב יוכל לסדר את המטען שיגיע איתה בחיבור נפרד למצת נוסף שאצרף בעצמי ויהיה מוסתר גם כן? הייתי רוצה להשאיר את חיבור המצת המקורי פנוי, במיוחד כשיהיו לי שתי מצלמות ברכב.

 

דרך אגב, יש עוד מקומות או מחיר זול יותר?

דרך BG המחיר עלה, כרגע עומד על 75$.

פורסם

הכבל שמגיע איתה הוא באורך 3 מטר לפי הערכה שלי (לא מדידה מדוייקת אלא הערכה בלבד). לדעתי הוא לא יספיק לך כדי לחבר את המצלמה מאחורה, הרי אתה מעביר אותו בקורה ובדפנות הדלתות ולא בקו ישר). אני רכשתי ממיר מתח באורך שאני צריך, אתה יכול לרכוש כבל מתאים שיתחבר גם לשקע המצת.

את המצלמה רכשתי ב GEARBEST עם קופון במחיר 60$.

פורסם
אחזור על השאלה

הזמנתי SJ4000

http://rover.ebay.com/rover/0/e11050...AQ%3AUS%3A1123

 

רציתי לדעת איזה חיווט עליי להזמין על מנת לחבר את המצלמה לרכב?

 

חבל שלא קראת כמה תגובות לפני את האכזבה שלי מהתפקוד של SJ4000 כמצלמת דרך.

 

איכות טובה אבל היא לא מצטיינת בCAR MODE- לפעמים לא שומרת סרטונים, אי אפשר להשתמש בה כשהיא עם בטריה כי השמש תחסל אותה, סרטונים חתוכים ועוד...

החלפתי כרטיס זכרון לא ממש עזר.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...