Jump to content

Nir Pearl

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של Nir Pearl

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אכן, קיבלתי את המלצתך, ראיתי בפורום שה-G1W-C מאוד מומלצת והזמנתי כזו. תודה!!!
  2. על כזה כבל אני מדבר, בגלל זה זה הפתיע אותי שהמצלמה עולה במצב PC עם כבל טעינה, וקניתי מחנויות שונות 2 כבלים ולכולם אותה התוצאה. יכול להיות שמשהו נדפק במצלמה?
  3. אני מיוקנעם, אבל ניסיתי במעבדה בעבודה. יש רק 2 חוטים, לבן ושחור, אחד + אחד - עברנו על הפינים, קיצוניים אכן + ו- - פנימיים מנותקים חיברנו לספק מתח 12 וולט ובכל זאת המצלמה עולה במוד מחשב
  4. אני יכול לנסות, יש לי 2 כבלים, מקסימום הלך אחד. אשמח לקבל הוראות מדוייקות
  5. שלום, יש לי את המצלמה הזו: GS8000 DVR כבר יותר משנתיים https://dashcamtalk.com/gs8000/ לאחרונה התקלקל המטען לרכב שקיבלתי עם המצלמה (מיני USB - כבל ארוך) רכשתי כבל USB - מיני USB ארוך (שאוכל לנתב בתוך הרכב) חיברתי אותו לשקע מצית למטען USB (כמו של טלפון) המצלמה נדלקת במצב מחשב, כלומר עולה חלון כחול שבו אני צריך לבחור את האופציה השלישית על מנת שהמצלמה תיכנס למצב צילום, וכן עוד פעם ללחוץ על רקורד, וכך בכל נסיעה... לפני כן היא עבדה טוב. רכשתי באיביי כבל משקע מצת למיני USB שאמור להתאים למצלמות, אך המצלמה ממשיכה להיכנס למוד מחשב... ניסיתי לאפס את המצלמה, גם לא עוזר. האם למישהו יש רעיון? אני התייאשתי... תודה מראש, ניר
×
×
  • תוכן חדש...