שלום,
יש לי את המצלמה הזו: GS8000 DVR כבר יותר משנתיים
https://dashcamtalk.com/gs8000/
לאחרונה התקלקל המטען לרכב שקיבלתי עם המצלמה (מיני USB - כבל ארוך)
רכשתי כבל USB - מיני USB ארוך (שאוכל לנתב בתוך הרכב) חיברתי אותו לשקע מצית למטען USB (כמו של טלפון)
המצלמה נדלקת במצב מחשב, כלומר עולה חלון כחול שבו אני צריך לבחור את האופציה השלישית על מנת שהמצלמה תיכנס למצב צילום, וכן עוד פעם ללחוץ על רקורד, וכך בכל נסיעה...
לפני כן היא עבדה טוב.
רכשתי באיביי כבל משקע מצת למיני USB שאמור להתאים למצלמות, אך המצלמה ממשיכה להיכנס למוד מחשב...
ניסיתי לאפס את המצלמה, גם לא עוזר.
האם למישהו יש רעיון? אני התייאשתי...
תודה מראש,
ניר