Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הקישור ששלחת הוא לא המצלמה עצמה.

תלוי איך אתה רוצה לחבר את המצלמה. ישירות לשקע המצת ברכב/לתיבת הפיוזים וכדומה. אני אישית חיברתי את שלי ישירות לפיוז בעזרת "tap fuse" וממיר מתח.

כן סליחה הזמנתי את המצלמה:

http://www.ebay.com/itm/261673962247?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

אתייעץ עם אסף, תודה !

פורסם

על כזה כבל אני מדבר,

בגלל זה זה הפתיע אותי שהמצלמה עולה במצב PC עם כבל טעינה, וקניתי מחנויות שונות 2 כבלים ולכולם אותה התוצאה.

יכול להיות שמשהו נדפק במצלמה?

 

ספק מתח ישירות למצלמה ב12וולט? או ממיר מתח מ12 ל 5?

 

לגבי מה שאתה אומר לגבי הפינים, מוזר לי. בדרך כלל שהחיבור הוא רק פלוס ומינוס המצלמות אמורות לעלות במצב הקלטה.

הכוונה שלי הייתה שתנתק את כבלי הנתונים אבל אתה אומר שהם כבר מנותקים.

תרכוש מטען מובנה וזהו.

מהסוג הזה:

[ATTACH=CONFIG]434017[/ATTACH]

http://upload.ecvv.com/upload/Product/20119/China_Car_Charger_for_GPS_mini_USB_5pin_1_2220119201607121.JPG

 

תוודא שיש לך את האורך המתאים.

פורסם
nir pearl, בעיה מוזרה, כנראה שמשהו נדפק בהגדרות או במצלמה עצמה, הגיע הזמן לשדרג :wink:

יש לך מספר אפשרויות טובות בפחות מ-100$ (חלקן מחצית מזה):

mobius (ללא מסך - 70$)

(A118C (60-70$

(45$) G1W-C

(65$) MINI0805

פספסתי משהו?

 

אכן, קיבלתי את המלצתך,

ראיתי בפורום שה-G1W-C מאוד מומלצת והזמנתי כזו.

תודה!!!

פורסם

רוצה רק לציין משהו.

הזמנתי G1W-C בצבע שחור מגירבסט וקיבלתי למעשה את ה G1W-CB, כלומר בלי הטבעת הכסופה מסביב לעדשה.

זה דגם שבדרך כלל עולה קצת יותר. קחו את זה בחשבון אם אתם מזמינים מגירבסט- יכול להיות שתקבלו את הדגם הזה. אני אישית מעדיף אותו אבל לא רציתי לשלם יותר- win-win :wink:

"ai motoare capul doare"

פורסם

התייעצות בנוגע לקניית מצלמה (יצא לי לשאול פה בעבר אבל לא קיבלתי מענה,והגיע הזמן לקנות כבר).

 

בהתחלה הייתי די נעול על הA118,בעיקר בגלל הגודל,מה שהרחיק אותי זה יותר המחיר,וזה שיש אופציות טובות וזולות יותר.

 

איזה כדאי מהרשימה הבאה?

G1W-H (ממש זולה,באזור ה-30 ומשהו דולר).

G1W-C שחור

G1W-C כחול (מה ההבדל בין זה לבין השחור? אני רואה שהכחולה יותר יקרה).

 

כדאי ללכת על הG1W- בכלל או שכדאי להשקיע על הA118? (מחפש גם מצלמה שאם יהיה צורך אז אוכל לקחת אותה איתי במקום להשאיר אותה ברכב,רק שהמתקן ישאר ללא המצלמה).

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
התייעצות בנוגע לקניית מצלמה (יצא לי לשאול פה בעבר אבל לא קיבלתי מענה,והגיע הזמן לקנות כבר).

 

בהתחלה הייתי די נעול על הA118,בעיקר בגלל הגודל,מה שהרחיק אותי זה יותר המחיר,וזה שיש אופציות טובות וזולות יותר.

 

איזה כדאי מהרשימה הבאה?

G1W-H (ממש זולה,באזור ה-30 ומשהו דולר).

G1W-C שחור

G1W-C כחול (מה ההבדל בין זה לבין השחור? אני רואה שהכחולה יותר יקרה).

 

כדאי ללכת על הG1W- בכלל או שכדאי להשקיע על הA118? (מחפש גם מצלמה שאם יהיה צורך אז אוכל לקחת אותה איתי במקום להשאיר אותה ברכב,רק שהמתקן ישאר ללא המצלמה).

ברמת העיקרון, אם הגודל והצורה לא קריטיים עבורך, אני לא רואה סיבה להעדיף את ה a118c על ה g1wc.

אני לא מכיר שוני בין השחורה לכחולה, לי יש g1wc (קישור) שחורה ואני מרוצה ממנה.

בכל מקרה, אני ממליץ לבחור בדגם עם קבל ולא סוללה.

פורסם
ברמת העיקרון, אם הגודל והצורה לא קריטיים עבורך, אני לא רואה סיבה להעדיף את ה a118c על ה g1wc.

אני לא מכיר שוני בין השחורה לכחולה, לי יש g1wc (קישור) שחורה ואני מרוצה ממנה.

בכל מקרה, אני ממליץ לבחור בדגם עם קבל ולא סוללה.

 

אז בעצם לוותר על הG1WH? (הבנתי שהדגם הזה עם סוללה עדיין).

תודה על ההמלצה,הגודל כבר פחות יפריע,אני גם ככה אתקע את זה באיזה מקום (אולי מאחרי המראה המרכזית) כדי שאני לא אראה את זה,רק רוצה שזה יצלם וזהו,שלא יפריע לי בנהיגה או משהו.

יש אופציה בG1WC לכבות את המסך,או שהוא חייב להיות דלוק בכדי לצלם?

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

מניסיון אישי עם ה g1wh, הייתי מוותר עליה לשימוש בארץ (שבקה אחרי פחות מחצי שנה, ולא

רק במקרה שלי). בכללי, אני באופן אישי לא אקנה יותר מצלמות רכב עם סוללה עבור שימוש בארץ.

לפי מה שאתה אומר, ה g1wc בהחלט תתאים לך.

אני לא מכיר אפשרות של כיבוי המסך, אך אני עשיתי "קומבינה" אחרת עבור הרכב של

הוריי, בכדי שהמסך לא יפריע - גזרתי חתיכה קטנה מהמדבקה להכהיית שמשות

והדבקתי על המסך.

פורסם

עדיין לי הגיעה אליי המצלמה a118c שהזמנתי, אבל כשהיא תגיע אשמח לדעת :

האם יש איזה חיישן תזוזה שמפעיל את המצלמה כאשר מנענעים או מזיזים את הרכב כשהוא חונה?

אני משער שזה כמובן מותנה בחיבור תמידי למקור מתח.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
מניסיון אישי עם ה g1wh, הייתי מוותר עליה לשימוש בארץ (שבקה אחרי פחות מחצי שנה, ולא

רק במקרה שלי). בכללי, אני באופן אישי לא אקנה יותר מצלמות רכב עם סוללה עבור שימוש בארץ.

לפי מה שאתה אומר, ה g1wc בהחלט תתאים לך.

אני לא מכיר אפשרות של כיבוי המסך, אך אני עשיתי "קומבינה" אחרת עבור הרכב של

הוריי, בכדי שהמסך לא יפריע - גזרתי חתיכה קטנה מהמדבקה להכהיית שמשות

והדבקתי על המסך.

 

אוקיי,תודה רבה!

נראה לי אני אלך על הG1WC.

מקסימום נחבר לה כבל לדאבל דין שיקרין את התמונה לשם במקום למסך של המצלמה (כמו עם מצלמת רוורס).

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם (נערך)

החלטתי להזמין G1W-C נוספת, לרכב אחר.

הזמנתי מ jingjiniao20070922, המחיר היה אז 63 דולר אוסטרלי, עכשיו משום מה עלה ל 67 ועוד 3 משלוח.

בכל מקרה, זאת הייתה קניה חוזרת והוא הסכים ל 60 דולר אוסטרלי (165 שקל) כשהעסקה דרך פייפאל בלבד (בלי איביי).

 

נשלח עם EPACKET,הגיע לאחר 14 יום בדיוק, המצלמה מקורית, ואני מרוצה.

ותצלום של החבילה עם ההוראות המביכות לדואר ישראל:

20150810_123357.jpg

 

עריכה: לגבי כיבוי מסך -

יש פונקציה שנקראת SCREEN SAVER, היא מכבה את המסך לאחר כמה דקות. אני בחרתי באפשרות של 5 דקות.

עריכה אחרונה על ידי Ooga

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...