Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ז'קו, שמעתי (או יותר נכון קראתי) תלונות של משתמשים לגבי רעידות בצילום בגלל התושבת הבעייתית של סדרת המיני 080X.

אתה לא סובל מהבעיה הזאת?

 

יש לי את ה0805 אין שום בעיה של רעידות להפך אני מזהה תמונה חלקה לגמרי

אם הכרטיס לא היה ברכב הייתי מעלה דוגמה אבל אין לי כח בשעה כזאת ללכת לאוטו שלי

בכל מקרה אם תרצה מחר אני יכול להעלות דוגמה ותראה אין שום בעיה

הדבקתי את המצלמה עם ה3M שהגיעה עם הערכה ואצלי ברכב מאוד היה חשוב לי מצלמה קטנה ככל האפשר עם איכות ללא פשרות

בזמנו קניתי את המצלמה ב80 דולר עם הGPS אבל עכשיו אני רואה שהמחירים יורדים.

ללא ספק אם אני מגלגל את הזמן לאחור, הייתי קונה אותה בלי שום ספק שוב!

 

דווקא השבוע התעסקתי עם הצילומים כי חבר שלי נסע ברכב ורציתי מתוך סקרנות לראות איך הנהיגה שלו והתמונות היו מעולות עם זיהוי מצויין של מספרי רישוי ואפילו הסאונד נשמר מעולה

בשונה ממצלמה שקניתי בזמנו לאבא שלי G90 בגלל סוג הרכב היה חשוב לי כמה שיותר רחב, והמצלמה פשוט עושה את העבודה אבל לאחר חודשיים זיהיינו כי המיקרופון החל להשמיע רק רעשים עד שבכלל כבר לא עובד.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי גם אנשים עם שאלות על g1wc אז גם אותה רכשתי מ FOXOFFER לפני כשנה לבן דוד שלי שרצה משהו טוב איכותי במחיר של כ50 דולר

הוא איתה כבר שנה והיא הצילה אותו בבית משפט שכמובן אמרתי לו שיקנה כרטיס מקורי כי כמו שכתבתי לעיל אני מכיר את הנושא של הכרטיסים הלא מקוריים ובשביל עוד 50 שקל קונים כבר מקורי ולא חוסכים

 

הוא שם אותה במיצובישי יחד עם מתקן המתחבר ישירות למראה שככה אין וואקום ואין דבר והוא עד היום די מרוצה..

פורסם
בשום אופן לא באיביי.. שם זה ים של זיופים וחבר של אכל אותה בענק בגלל זה שאבד לו חומר חשוב

אני קניתי באיבורי (לא חייב לקנות שם אבל הם היו די זולים) קניתי סאנדיסק 32 גיגה CLASS 10 לא להתפשר!! זה הפרש של כ12 שקל

אני בצלם באיכות מייטבית במצלמה ואני מאוד מאוד מרוצה

התקנתי אותה בקלילות והיא נמצאת ברכב שהוא מאוד חם ונמצא כמעט כל היום בשמש וממש חם!

עובדת בלי למצמץ אפילו

 

כמה עלה לך?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לא שווה לקנות מהארץ שאפשר לקנות מחו"ל בכמעט חצי מחיר ולקבל את אותה אחריות מSANDISK.

אני קניתי מהמוכר הזה שני כרטיסי 32GB CLASS 10 ואחד 64GB CLASS 10, כולם מקוריים והגיעו תוך פחות מעשרה ימים עם מספר מעקב.

http://www.ebay.com/itm/32GB-32G-32-GB-48MB-S-SanDisk-Ultra-Micro-SD-SDHC-Memory-Card-Class-10-Adapter-/351251602690?hash=item51c83a1d02

פורסם
מה הכוונה אותנטיות?

מספרים סידוריים נכונים, מראה נכון.

כרטיסים מקוריים ב100% לא נתקלתי בשום בעיות או סימן לזה שהם מזויפים, בלי קשר לזה שיש לי אחריות ל10 שנים מSANDISK על כל כרטיס לפי המספר הסידורי שלו.

עדיף לחסוך כסף ולהזמין מחו"ל.

פורסם
לא שווה לקנות מהארץ שאפשר לקנות מחו"ל בכמעט חצי מחיר ולקבל את אותה אחריות מSANDISK.

אני קניתי מהמוכר הזה שני כרטיסי 32GB CLASS 10 ואחד 64GB CLASS 10, כולם מקוריים והגיעו תוך פחות מעשרה ימים עם מספר מעקב.

http://www.ebay.com/itm/32GB-32G-32-GB-48MB-S-SanDisk-Ultra-Micro-SD-SDHC-Memory-Card-Class-10-Adapter-/351251602690?hash=item51c83a1d02

 

בארץ המחיר הוא החל מבערך 70ש"ח עבור כרטיס של סאן דיסק קלאס 10 (כרטיסי אולטרא יקרים עוד יותר). אם לקנות מספר כרטיסים באיביי, החיסכון משמעותי אם לא לחוץ לקבל את הכרטיס מהר מאוד.

 

לא נתקלתי בבעיות של קניית הכרטיסים באיביי ממוכרים טובים. מצטרף להמלצה של רכישה באיביי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מקווה בשבילך שזה רק כרטיס ותו לא.

אגב איזה כרטיס מומלץ? מעדיף לקנות כאן בארץ ולא להזמין באיביי

 

יש ב KSP כרטיס של טרנסקנד, מתחרה של סאנדיסק שמספקת גם אחריות לכל החיים, כרטיס 16GB קלאס 10 ב 32 שקל.

עובד מעולה על G1W-C ב FHD.

פורסם
ליאב גם אני נדלקתי על המצלמה הזאת כי היא קטנה ומוצנעת. אבל היות שענין הקבל היה די משמעותי בשבילי העדפתי את a118-c

 

האם המצלמות האלו (בדגש על G1WC, A118C, mini 0805) נשלפות בקלות ממש? אני רוצה לדעת כי אם זה מסורבל מדי אשתי עלולה מהר מאוד לזנוח את זה ולא להוריד/לשים אותה כל פעם מחדש.

פורסם
אני עם המיני 0805 מאוד מרוצה. איכות מעולה ובכלל לא מאכזבת!

עובדת כבר חצי שנה על האוטו שלי וקולטת הכל!

שם סואיץ והיא נכנסת לפעולה.

תבדוק אולי בSJ400 את הכרטיס שלך. אני לא מתפשר פחות ממקורי רק בגלל הקטעים האלה!

 

האם אתה מוציא אותה מהרכב בכל פעם או שאתה משאיר ברכב?

פורסם

אהלן לכולם!

1) מישהו יכול להמליץ מניסיונו על אחד מהדגמים הנ"ל בנוגע לראיית לילה? הצילום מאפשר לקרוא מספרי רישוי? לזהות פרצופים?

 

2) אם לא, האם יש דגמי-על שיאפשרו איכות צילום ברמה הזו?

 

3) האם יש מצלמות שמשלבות קדמית ואחורית באיכות גבוהה? המחיר יכול להיות גבוה יותר מה 65$...

 

תודה מראש לעוזרים!

הדרך עצמה היא היעד.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...