Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון לעכשיו,

פג קוד הקופון למצלמת a118-c באתר :

http://m.gearbest.com/m-flow-a-cart.htm

כך שאם מישהו שומע או מכיר קוד אחר לטובת הקונים העתידים שיפרסם.

אכן ניראה שנגמר תוקף הקופון הקודם עבור ה a118c.

יש קוד קופון שנותן 5% הנחה (קוד GBCHF, קישור למצלמה), אך המחיר נשאר יחסית גבוה.

 

אני חושב שבהפרשים האלה, עבור מי שמוכן להתפשר על הצורה בתמורה למחיר טוב, עדיף לקנות את ה g1wc.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון.

ולמי שעדיין לא מתפשר ובכל זאת ירצה לרכוש אותה אז באיביי בלינק שרשמתי בהודעתי הקודמת היא יותר זולה נכון לעכשיו. ( 69$)

אגב...תחדד את הבנתי : קוד קופון יכול להתחדש שוב ולהקנות הנחה כמו שהיה gba118c?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לדעתי כן, שווה לבדוק מידי פעם.

במצב בו המצלמה הזאת זולה יותר אצל estore009, עדיף לקנות אצלו ולחסוך

את הכמה דולרים של ההפרש.

 

מי שמעוניין לרכוש אותה כעת, יכול לעלות לצ'אט עם התמיכה

של גירבסט ולשאול האם אמור לחזור הקופון/להיות קופון חדש. אני מאמין שבקרוב הם

יחזירו את ההנחה בצורה זו או אחרת, לכן כדאי לעקוב.

פורסם

שאלת תם - במצלמות עם קבל לדוגמת ה-G1WC, אין בעצם צורך 'לטעון' או משהו כזה? כשמחוברת למתח מצלמת, כשלא מחוברת לא מצלמת וזהו? או שצריך לטעון אותה פעם ב-/לפני שימוש ראשוני?

פורסם

אתה צודק.

מחוברת- עובדת ומצלמת.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כתוספת על דבריו של רפי - הקבל אוגר כמות מסוימת (קטנה)

של חשמל, המאפשרת לו לבצע תהליך כיבוי תקין בסיום וגם לשמור

את התאריך (כדי שלא יתאפס בכל פעם).

פורסם

 

מי שמעוניין לרכוש אותה כעת, יכול לעלות לצ'אט עם התמיכה

של גירבסט ולשאול האם אמור לחזור הקופון/להיות קופון חדש. אני מאמין שבקרוב הם

יחזירו את ההנחה בצורה זו או אחרת, לכן כדאי לעקוב.

 

רק מעדכן: ניסיתי לפני יותר מיומיים לעלות מול התמיכה בצ'אט ואז נכנסתי לתור של 70 ממתינים לפניי והקצב הוא מאוד איטי !!!

אם הייתה לי אפשרות הייתי ממתין. בכל אופן, פתחתי Ticket (קריאת שירות) ונאמר לי להמתין 24 שעות. האמת שעברו כבר יותר מיומיים ועדיין הם לא החזירו לי תשובה בנידון.

 

עניין נוסף לשימושכם - באתר של DashCam קיבלתי הפניה לת'רד שאחד המשתמשים בו הוא נציג מטעם GearBest שמעדכן קופונים וקודים עדכנים מעת לעת.

מי שרוצה להלן הקישור

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

שלום לחברי הפורום

 

בעקבות ההמלצות כאן גם אני חושבת לקנות את המצלמה הזו. רק כמה שאלות ברשותכם. אני חדשה בעניין.

 

1. באיביי כשכתוב על המצלמה blueskysea זו החברה המקורית של המצלמה או שזה חיקוי? (קראתי אזהרות על חיקויים)

 

2. האם 120 מעלות זה מספק? לא כדאי לקנות על ראייה רחבה יותר?

 

3. האם בדגם עם הכבל נשמרים הנתונים (שעה תאריך והגדרות) לאחר כיבוי הרכב.

 

תודה רבה.

פורסם

^

1. ממה שהתרשמתי, מדובר באותה חומרה ותוכנה אחרת. ניתן לצרוב

תוכנה בקלות על כל אחת מהן.

2. לי זה מספיק על סוזוקי קרוסאובר.

3. כן, הנתונים נשמרים.

----

 

עדכון לגבי ה a118c בגירבסט, כרגע נמכרת ב 65$ ללא כל קופון ב"מבצע" (קישור).

אני מאמין שגם אחרי שימכרו ה 199 יח' ב"מבצע", יהיה מבצע אחר, ככה שבלי לחץ ;-) .

פורסם

יש לי ניסיון באופן אישי עם ה g1wc הרגילה, ממנה אני מרוצה.

לא יצא לי עדיין לשמוע ביקורת כלשהי על גרסת ה b (הנבדלת בצבע טבעת העדשה),

אך אחד החברים כאן הזמין כזאת לא מזמן, כך שכניראה בעוד תקופה יעדכן אותנו.

ה a118c קטנה ונסתרת יותר, כמו גם נותנת זווית צילום רחבה יותר.

לגבי קריסות, אני לא מכיר את זה - אבל יש כאן כמה חברים שיש להם מצלמה זו, וסביר

שהם יגיבו לגבי זה, האם יצא להם להיתקל בכך.

פורסם
^

1. ממה שהתרשמתי, מדובר באותה חומרה ותוכנה אחרת. ניתן לצרוב

תוכנה בקלות על כל אחת מהן.

2. לי זה מספיק על סוזוקי קרוסאובר.

3. כן, הנתונים נשמרים.

----

 

עדכון לגבי ה a118c בגירבסט, כרגע נמכרת ב 65$ ללא כל קופון ב"מבצע" (קישור).

אני מאמין שגם אחרי שימכרו ה 199 יח' ב"מבצע", יהיה מבצע אחר, ככה שבלי לחץ ;-) .

 

בהחלט

כמו כן שירות הלקוחות של גירבסט החזירו לי תשובה תוך אמירה לא מחייבת שהם יבדקו לי אפשרות לרכישה בסכום הקודם של 60$.

בכל מקרה ההפרש בין איביי לגירבסט הוא כמה דולרים בודדים. לא הייתי מתעקש על זה אבל מי שרוצה שווה לנסות.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

שאלה נוספת בעניין המתח (G1W-C) - בקיה ריו יש שני שקעים, אחד של המצת ואחד של 12V כמדומני. האם משנה לאן מחברים את המצלמה (או לחילופין את המטען של הטלפון)?

 

7441d6384b6efc79d485fd75c3308185.jpg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...