Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המצלמה עצמה עובדת במתח 3.7V למיטב זכרוני, כך שהיא אמורה להסתדר עם כניסת usb

מהבחינה הזאת (השאלה גם כמה mah יצאת ה usb מספקת).

נדמה לי שמישהו כאן חיבר מצלמה בצורה הזאת, אז אולי תכף תקבל תשובה מדויקת יותר.

 

הכבל המתחבר למצת (12V) הוא כ 3 מטר, כך שהוא אמור להספיק לך כמעט בכל קומבינציה

שתוכל לחשוב עליה.

אם אתה רוצה להימנע מהתקנות, הפיתרון הכי פשוט הוא להזמין מפצל שקעי טעינה ולהשתמש בו.

אני משתמש בפצל כזה כבר כמה שנים. * רק חשוב לזכור לא לחבר דרך המפצל צרכנים

כבדים כמו שואב אבק, גם זה מניסיון ;-) .

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכיר את אותם מפצלים,

הבעיה שיש לי שריטה ואני לא מסוגל לראות את הפנים של הרכב "עמוס" בשטויות,

אני אוהב שהכל חלק ומסודר..

חשבתי אולי אפשרי לחבר דרך המראה המתכהה שלי, הריי גם היא מקבלת הזנה.

 

שוב מצטער על השאלות, פשוט רוצה להיות סגור על מוצר לפני שנאי עושה צעד. [אין לי כסף מיותר כרגע]

Seat Ibiza FR

פורסם (נערך)

השארתי פניה (ticket?) בgearbest לפני 3 ימים ועוד לא חזרו אלי (בקשר לזה שקיבלתי דגם לא נכון לש מצלמה).

זה תקין או שכבר הייתי צריך לקבל תשובה?

יש להם מייל אחר כלשהו חוץ מהטיקטים האלה או זה המקום לקבלת שרות?

 

עדכון- ראיתי עכשו את המצלמה הזו- http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html

ממה שהבנתי, היא עם קבל והB מציין שהטבעת מסביב לעדשה שחורה (יענו, בלאק).

 

יש דרך לבדוק אם המצלמה עם קבל או לא בלי לפרק?

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תרשום להם שוב, לפעמים צריך קצת לנדנד להם.

 

אם אתה מתעקש לא לפתוח אותה - מכיוון שהיא חדשה, אם יש לה

סוללה לא תהיה לה בעיה לעבוד יותר מדקה כשהיא לא מחוברת

לחשמל. אם יש לה קבל, אין סיכוי שתעבוד כל כך הרבה זמן (מקסימום

כמה עשרות שניות).

----

MichaelCohen - אין לי מושג לגבי המראה.

פורסם

צריך עזר עם G1W-CB:

בגרסת קושחה שבאה עם המצלמה, אחרי כמה ימים ללא שימוש התאריך והשעה היוא מתאפסים.

אחרי קצת חיפושים ראיתי שממליצים על קושחה 2014.0813.11.

שדרגתי לגרסה הזו והכל היה בסדר, עד שפתאום ראיתי שהמצלמה לא מקליטה יותר.

מסתבר שהכרטיס התמלא והמצלמה לא דורסת את הקבצים הקיימים...

בגרסה הקודמת היא היתה מקליטה בלופ ולא היתה בעיה.

מישהו נתקל בבעיה כזו?

תודה!

פורסם

זה סתם נראה כמו פרופיל של מוכר רמאי שמנסה לעשות קופה ולברוח.

כל מי שיזמין ממנו כנראה לא יקבל כלום, ואיביי יחסמו אותו.

פורסם
צריך עזר עם G1W-CB:

בגרסת קושחה שבאה עם המצלמה, אחרי כמה ימים ללא שימוש התאריך והשעה היוא מתאפסים.

אחרי קצת חיפושים ראיתי שממליצים על קושחה 2014.0813.11.

שדרגתי לגרסה הזו והכל היה בסדר, עד שפתאום ראיתי שהמצלמה לא מקליטה יותר.

מסתבר שהכרטיס התמלא והמצלמה לא דורסת את הקבצים הקיימים...

בגרסה הקודמת היא היתה מקליטה בלופ ולא היתה בעיה.

מישהו נתקל בבעיה כזו?

תודה!

 

אוקיי, מצאתי את הבעיה, אז לטובת כל מי שיתקל בזה בעתיד -

הג'י-סנסור פשוט נועל את כל הקבצים, לא משנה על איזה רגישות הוא, ולכן כנראה שבגרסה הזו חייבים לכבות אותו לגמרי.

פורסם

האם מוכרת תופעה של מצלמה שמשפיעה על איכות קליטת הרדיו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טוב קיבלתי את הG1W-CB שלי מGEARBEST. אני רק לא בטוח אם זה מקורי או לא..

זה הגיע בקופסא כמו בסרטון הזה:

אבל שלי מצלם בפורמט .MOV כמו שהמקורי אמור לצלם. והאיכות נראית טוב (לדעתי).

 

סרטון שצילמתי איתה:

איך זה נראה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...