Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זה הפוך, עצם קיומו של הפיוז הוא מיותר והוא לא יבצע את היעוד שלו.

כי אתה תקבל מתח גם אם הפיוז יהיה שרוף, שכל תפקידו הוא להוות מחסום במקרים של over.

איפה אתה גר? אולי אוכל לעזור לך.

פורסם
אם זה הפוך, עצם קיומו של הפיוז הוא מיותר והוא לא יבצע את היעוד שלו.

כי אתה תקבל מתח גם אם הפיוז יהיה שרוף, שכל תפקידו הוא להוות מחסום במקרים של over.

איפה אתה גר? אולי אוכל לעזור לך.

 

יש מצב שאם מכניסים את זה הפוך לתיבת פיוזים זה לא עובד? (סוג של הגנה?)

 

בדר"כ אני לא מצטט הודעה מעליי, אבל תקרא את המשפטים שסימנתי.

 

בשפה פשוטה יותר:

זה יעבוד (ז"א יקבל חשמל), אבל ככה הפיוז לא מהווה מנגנון הגנה, זה כאילו חיברת את החוט של הממיר מתח ישירות ללא "מתווכחים-עוזרים-מגנים".

כל המטרה של פיוז היא שברגע שתקבל זרם גבוה מדי, למשל אם בפיוז של 3A יעבור זרם גבוה יותר מ-3 אמפר, אז הפיוז ישרף (המתכת בין השיניים "תישבר" ולא יהיה מעבר זרם יותר בכלל)

פורסם

אני שואל כי אני זוכר שכאשר התקנתי את המפצל הזה, הוא עבד רק בכיוון אחד.

אם הייתי הופך אותו כלום לא היה עובד, לכן אני שואל

פורסם
כמה באמת הקטע של הסוללה בעייתי? נגיד ויום אחד שכחתי להוריד את המצלמה, הלך קאפוט או לא משמעותי מידי?

 

בנוסף אני אשמח להמלצות לכרטיסי זיכרון (הבנתי שצריך בתקן מיוחד, לא מצליח למצוא את השם), ומפצל USB לרכב (USB ל-2 USB כדי שאני אוכל להמשיך לשמוע מוסיקה מהכונן פלאש)

 

תודה רבה :)

לגבי הסוללה, זה לא כל כך מוחלט. מאידך, כשהייתה לי g1wh,

הסוללה שלה התחילה לגסוס למרות שהורדתי אותה מהשמשה בכל פעם (ושמתי אותה

בקייס של משקפיים בתא הכפפות. בפועל היא עדיין הייתה חשופה לחום).

 

כרטיס זיכרון - קלאס 10, עדיף של אחת החברות המוכרות (יש לי סאנדיסק וקינגסטון,

שניהם בסדר גמור).

 

המצלמה מתחברת לשקע המצת, כך שאם אתה צריך מפצל, אז מפצל שקעים (אם זה מה שרצית,

תרשום ואצרף לינק לשניים שרכשתי מאיביי).

פורסם (נערך)

יש לי גם שקע USB ברכב אז אם יש אפשרות לחבר את המצלמה לשקע USB יהייה יותר טוב- כי המפצל יהייה קטן יותר

אם לא- אשמח להמלצה על מפצל :)

כול אלה שיצא לי לקנות היו מתחממים (= לא טובים) ולא החזיקו הרבה זמן

 

http://981thehawk.com/dangers-of-leaving-electronics-in-hot-sun-photos/

 

אני אוהב להיות מהמחמירים 8)

 

שיט.

 

אבל אני מניח שיש מאות מצלמות עם סוללות בארץ ולא שמעתי על מקרים שכאלה.

אני מניח שהנזק הוא יותר למצלמה

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
בדר"כ אני לא מצטט הודעה מעליי, אבל תקרא את המשפטים שסימנתי.

 

בשפה פשוטה יותר:

זה יעבוד (ז"א יקבל חשמל), אבל ככה הפיוז לא מהווה מנגנון הגנה, זה כאילו חיברת את החוט של הממיר מתח ישירות ללא "מתווכחים-עוזרים-מגנים".

כל המטרה של פיוז היא שברגע שתקבל זרם גבוה מדי, למשל אם בפיוז של 3A יעבור זרם גבוה יותר מ-3 אמפר, אז הפיוז ישרף (המתכת בין השיניים "תישבר" ולא יהיה מעבר זרם יותר בכלל)

אז לפי התאוריה שלך אני אפילו לא צריך פלוק בשביל הבדיקה.

 

אם לחבר את המפצל ללא פיוז והוא עובד - זאת אומרת שחיברתי הפוך?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אתה צודק אבל חלקית.

ארחיב את האפשרויות:

אם אתה מכניס פיוז רק בחלק העליון איפה שכתוב extra fuse בכחול באיור וללא פיוז בחלק התחתון איפה שכתוב original fuse באדום, והרכבת את המפצל הזה הפוך, אז המפצל לא יקבל מתח בקצה שאתה צריך (החוט האדום עם הקרימפר הכחול).

 

אפשרות נוספת היא שהכנסת פיוזים בשני הסלוטים, ואז אתה תקבל מתח לא משנה הכיוון, אבל רק בכיוון ה"נכון" אתה תקבל את ההגנה מהפיוז הנוסף.

 

האפשרות הנכונה היא: להכניס כמו בציורים שצירפתי, גם אם זה סלוט פנוי ואין צורך בפיוז תחתון (כדי להחליף את הפיוז המקורי למשל), אתה תקבל מתח ו"הגנה" מהפיוז.

 

עשיתי מספר ניסויים בבית עם סוללה של מברגה ומולטי-מטר ובדקתי המשכיות ועוד כל מיני.

 

אני מקווה שכתבתי בצורה ברורה, אם עדיין יש שאלות, מוזמן לשאול.

פורסם

עשיתי קצת ניסויים והגעתי לכיוון הנכון של מפצל הפיוז, עד כאן הכל בסדר אבל ברגע שהמצלמה מופעלת היא נכנסת אוטומטית למצב MASS STORAGE, כאילו חיברתי למחשב (מדובר ב-890LS של DOD ולא ה-A118C שעוד לא ניסיתי גם עליה). עם הכבל הקודם שמתחבר למצת זה לא קורה, הבנתי שזה נגרם כתוצאה מסוג כבל MINI USB לא הכי מתאים למצלמה.

מראים פתרון לכסות חלק מהפינים של ה-USB כדי שיעביר רק מתח אבל לא הצליח לי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
יש לי גם שקע USB ברכב אז אם יש אפשרות לחבר את המצלמה לשקע USB יהייה יותר טוב- כי המפצל יהייה קטן יותר

אם לא- אשמח להמלצה על מפצל :)

כול אלה שיצא לי לקנות היו מתחממים (= לא טובים) ולא החזיקו הרבה זמן

מה שתקבל עם מצלמת רכב זה כבל שמתחבר למצת, אם תרצה משהו אחר תצטרך לקנות בנפרד.

אני קניתי את מפצל השקעים הבא, היה לי כזה גם בעבר והחזיק מעמד כשלוש שנים (עד שחיברתי דרכו את

שואב האבק): http://www.ebay.com/itm/-/281267466600?roken=cUgayN&soutkn=XXCvTU

פורסם (נערך)
עשיתי קצת ניסויים והגעתי לכיוון הנכון של מפצל הפיוז, עד כאן הכל בסדר אבל ברגע שהמצלמה מופעלת היא נכנסת אוטומטית למצב MASS STORAGE, כאילו חיברתי למחשב (מדובר ב-890LS של DOD ולא ה-A118C שעוד לא ניסיתי גם עליה). עם הכבל הקודם שמתחבר למצת זה לא קורה, הבנתי שזה נגרם כתוצאה מסוג כבל MINI USB לא הכי מתאים למצלמה.
מראים פתרון לכסות חלק מהפינים של ה-USB כדי שיעביר רק מתח אבל לא הצליח לי.

 

נשמע לי קצת מוזר.

אין ברשותי את המצלמה שציינת ואין לי ידע לגביה.

לגבי הבעיה המוזרה:

ממיר המתח שקנית, רק בין 2 פינים אמורה להיות "פעילות" - אחד פלוס ואחד מינוס (מופיע כ-ground באיורים שתמצא בגוגל).

זה הכל, אין שם שום DATA, אין סיבה גם..

תעלה תמונה של כל ה-setup שלך, מה חיברת ולאן, תמונות מפורטות. ננסה לעזור.

 

 

מה שתקבל עם מצלמת רכב זה כבל שמתחבר למצת, אם תרצה משהו אחר תצטרך לקנות בנפרד.

אני קניתי את מפצל השקעים הבא, היה לי כזה גם בעבר והחזיק מעמד כשלוש שנים (עד שחיברתי דרכו את שואב האבק): http://www.ebay.com/itm/-/281267466600?roken=cUgayN&soutkn=XXCvTU

תגיד, נתקלת בשואב אבק 12V לרכב שבאמת שואב ביעילות?

אם כן, שתף אותי בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
נשמע לי קצת מוזר.

אין ברשותי את המצלמה שציינת ואין לי ידע לגביה.

לגבי הבעיה המוזרה:

ממיר המתח שקנית, רק בין 2 פינים אמורה להיות "פעילות" - אחד פלוס ואחד מינוס (מופיע כ-ground באיורים שתמצא בגוגל).

זה הכל, אין שם שום DATA, אין סיבה גם..

תעלה תמונה של כל ה-setup שלך, מה חיברת ולאן, תמונות מפורטות. ננסה לעזור.

לא חיברתי שום דבר קבוע כרגע, הכל היה באוויר לבדיקה.

 

האם יכול להיות שזה קורה בגלל שהמצלמה היא חסרת סוללה (התנפחה וזרקתי אותה)?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

תגיד, נתקלת בשואב אבק 12V לרכב שבאמת שואב ביעילות?

אם כן, שתף אותי בבקשה.

כן, קניתי שואב אבק ב 60 ש"ח מחצי חינם - לא מדובר בעוצמה חזקה (ורחוקה מאוד מעוצמה של

שואב ביתי), אך היא מספיקה לי בשביל לשאוב את הרכב. היום בדיוק הראיתי לחבר (שהוא גם חבר

פורום במקרה) איך השואב עובד, הוא החליט לרכוש כזה גם כן.

אני מציע לך להעדיף לקנות אותו בחנות (בחצי חינם למשל) - גם תקבל מחיר טוב, וגם

תוכל לראות האם הוא מתאים לך (איכות הבנייה שלו נמוכה, אך הוא "מספק את הסחורה").

אני מצרף לינק (להתרשמות בלבד, לא מכיר את החנות) לאתר שמוכר את השואב הזה:

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=5491

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...