Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש המלצה למקום שמתקינים בו מצלמות בצורה איכותית ובלי חוטים הנראים לעין, כלומר שהכל יהיה מוסתר, שהמצלמה תידלק ותיכבה לבד עם הנעת הרכב, אשמח אם יש למישהוא לתת לי כזה שם של מקום במרכז עדיפות לאיזור ת"א ר"ג, והאם יש למישהוא מושג אולי יש מקום שאפשר להביא אליו את המצלמה שאני בוחר ושהוא יתקין לי אותה(כמובן שאם יש לכם כזה מקום אז אשמח להמלצה למצלמה שתצלם בכל תנאי באיכות טובה) התקציב הוא עד 700 שקל כמובן שאם יש בפחות אשמח...

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שלום חברים,

אני לא בטוח עד הסוף איך כל הנושא של ה-Hardwire עובד, אין לי ידע בדברים האלה, ולכן אשמח לקבל פידבק למרות שעל פניו זה נראה ברור ופשוט.

ראיתי שקונים בדרך כלל את שני החלקים האלה:

 

[ATTACH=CONFIG]430990[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]431005[/ATTACH]

 

כביכול נראה שכל מה שצריך זה לחבר את הכבל השחור בתמונה השמאלית לכבל האדום בתמונה הימנית, לאחר מכן מכניסים את בית הפיוז הכפול שבתמונה במקום פיוז X מקורי שהיה ברכב, ואז מכניסים את אותו פיוז X בבית הכפול ובנוסף עוד פיוז למצלמה, וזהו? אשמח לדעת אם זה נכון.

 

בהנחה שהתהליך נכון, איך בוחרים עם איזה פיוז מקורי להחליף (אותו X שדיברתי עליו מקודם)? ואיך יודעים מה סוג הפיוז הדרוש למצלמה (כמה אמפרים) ?

 

נ.ב. מדובר במצלמת מוביוס אם זה משנה משהו.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם (נערך)
כל הפואנטה של מצלמה עם קבל זו העמידות הגבוהה יותר לשמש.

ברכב של הוריי התקנתי g1wc כי ידעתי שאין סיכוי שתהיה להם סבלנות

להתקין ולהוריד אותה בכל נסיעה.

ברכב שלי יש מצלמה עם סוללה, אני מתקין ומוריד את המצלמה בכל פעם. מכיוון שזה נמאס,

אני די סבור שהמצלמה הבאה תהיה עם קבל (סביר להניח שאחת מהשתיים מהציטוט).

 

כמובן שהשמש הישירה והחום אינם בריאים לאף מצלמה, אך המצלמות עם הסוללות יהיו רגישות

יותר לכך ברוב המקרים.

כמה שאלות רגע לפני קניה:

ראיתי כמה סרטונים של הA118C ולא ממש התרשמתי מהאיכות. הסרטון שלך של הG1WC נראה יותר טוב. במיוחד שמתי לב שה118 רגישה לסנוור בלילה.

זה משהו מוכר במצלמה או שזה איכות סבירה?

בנוסף, אני אשמח לדעת אם הזוית של המצלמה מספיקה. יש אפקט של עין-דג שדי מורח את הקצוות ולא ממש שמתי לב להבדל לזווית שבין הG1 וה118. הזווית דווקא חשובה לי כדי לראות אנשים שחותכים אותי ומשתלבים בצורה מסוכנת (וקטנוענים שידועים בחיבה שלהם לדפוק רכבים מהצד)

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

ל0805 יש זווית של רק 120 מעלות :(

הצעות נוספות?

אני כבר נוטה להתפשר על הg1wc. חוץ מהגודל הפיסי נראה שהיא בעלת נתונים זהים ל118 ב20 דולר פחות

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

עד כמה באמת משנה הזווית של הצילום?

מצאתי שני קודים של קופונים לgearbest שנותנים כל אחד 7% הנחה - promoproGB , keryetGB

לא יודע אם אפשר להשתמש בהם ביחד, אבל זה מביא את המחיר של זה לאזור ה-63$

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הזוית לא כ"כ קריטית, אבל אם הזוית מאוד רחבה האיכות תיהיה נמוכה יותר.

אני לא זוכר בדיוק מה היא הזוית של המוביוס אבל יותר מזה לא צריך,אם אני זוכר נכון היא 120 מעלות.

למשל בגרסה עם העדשה הרחבה של המוביוס האיכות נמוכה יותר מאשר בגרסה הרגילה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
כביכול נראה שכל מה שצריך זה לחבר את הכבל השחור בתמונה השמאלית לכבל האדום בתמונה הימנית, לאחר מכן מכניסים את בית הפיוז הכפול שבתמונה במקום פיוז X מקורי שהיה ברכב, ואז מכניסים את אותו פיוז X בבית הכפול ובנוסף עוד פיוז למצלמה, וזהו? אשמח לדעת אם זה נכון.

גם אני קצת מבולבל אם צריך לחבר את האדום לאדום או אדום לשחור.

בתמונה נראה שהאדום עם הכנה לחיבור לאחד הברגים בשלדת הרכב.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...