Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול באיזה כרטיס זיכרון אתם משתמשים?

יש לי בעיה שחוזרת על עצמה עם כרטיסי זיכרון מאיביי וגם מאלה שקניתי ב ksp שהם נדפקים כנראה מהחום.

מדובר במצלמת sj4000, לפעמים היא מראה שהיא מצלמת והכול טוב אבל כשאני מחבר למחשב אני רואה צילומים ישנים, אחרי פירמוט היא חוזרת להקליט רגיל.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה כרטיס קנית מ-KSP?

 

ברמת העיקרון אתה צריך לחפש כרטיסי זכרון שהם קלאס 10 ו- UHS-I.

 

זה לדוגמה כרטיס זכרון מעולה: http://ksp.co.il/?select=.33..394..422..896.&list=1&sort=2&glist=1&uin=17788&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

קניתי GS-8000L מאיביי ונראה לי שנפלתי על זיוף. קודם כל אין שום G סנסור למרות שכתוב בתיאור

http://www.ebay.com/itm/Original-GS8000L-HD1080P-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-G-sensor-/261824028754?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item3cf5eda052

 

ואיכות הוידאו פשוט עלובה, כמו מצלמה 0.3 מגה פיקסל של פעם, לוחית רישוי רואים רק ממרחק של מטר שניים.

 

קרה עוד למישהו או שזה מה שמצופה מהמצלמה הזו ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לפי התיאורים של המצלמה - היא מצלמת ב-FULL HD.

לפי סרטונים ביוטיוב - יותר קרוב למה שאתה מספר. הוידאו לא נראה איכותי כל כך. נסה לצפות בסרטונים ביוטיוב ולראות אם זה תואם את הוידאו אצלך.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

למי שמתעניין, עשינו לפני כמה זמן בדיקה ל-4 מצלמות פופולריות זה מול זה. G1W-H, 0805, 0806 ו-navig8r שזו מצלמה פופולרית באוסטרליה, שם ערכנו את הבדיקה.

אפשר לצפות ב- http://il.roadshamer.com/static/%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%94%20%D7%91%D7%99%D7%9F%20%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

ניסינו להעלות את זה ל-Youtube אבל הורדת האיכות שם אפילו ב-1080p פוגעת מאוד ביכולת הבחנה בהבדלים בין המצלמות.

פורסם

הסרטונים ביוטיוב נראים יותר טוב ממה שיש לי. אם אני מקטין את הוידאו ל 640X480 אז הוא נראה איכשהו סביר, אם כי זעיר כמובן על מסך המחשב. נראה לי שזה מה שהחיישן קולט והסינים "מנפחים" את הסרטון ל 1080 אבל מאבדים רזולוציה. חבל - מאכזב מאוד. זה ממש לא HD ואפילו לא קרוב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
המוכר שציינת נמצא בסין, הסיכוי שתקבל ממנו את המוצרים תוך פחות משבועיים שואף ל 0.

אם כבר מסין, היא חזרה ל gearbest (קישור) - בעזרת הקופון GBA118C היא תעלה לך 60$ (ב 10$ פחות מאשר בקישור שצירפת).

מה הלחץ שלך ל-gearbest? אני מעדיף להזמין מ-EBAY בגלל שהמוצרים מאותו מוכר.

 

נשאר רק לבדוק איזה פיוזים יושבים באוקטביה ובסיריון כדי להזמין את המפצלים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין לחץ, המחיר יותר זול ב 10$ + ווידאתי במצלמה שלי (g1wc) שאכן יש שם קבל

ולא סוללה (שלא כמו במצלמה שקיבלתי מ banggood) + השירות שקיבלתי מהם היה

משביע רצון לטעמי.

רוצה לקנות ביותר יקר מאיביי? אהלן וסהלן, אני בטח לא אהיה זה שיפריע לך בכך.

 

אגב, אם תמצא את אותה מצלמה ביותר זול ממקור אמין, בהחלט שווה לך לקנות משם -

יותר מכך, נשמח אם תשתף את הקישור גם איתנו.

פורסם
איזה כרטיס קנית מ-KSP?

 

ברמת העיקרון אתה צריך לחפש כרטיסי זכרון שהם קלאס 10 ו- UHS-I.

 

זה לדוגמה כרטיס זכרון מעולה: http://ksp.co.il/?select=.33..394..422..896.&list=1&sort=2&glist=1&uin=17788&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

 

קניתי את הכרטיס סמסונג הזה:

http://ksp.co.il/?select=.33..394..137.&list=1&sort=2&glist=1&uin=26081&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

והוא החזיק הכי הרבה זמן...

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

מה לגבי CDV300 ללא קבל שדומה מאוד ל-A118C ומחירה כפול?

 

http://www.ebay.com/itm/CDV300-Ambarella-A7LA50-Super-Mini-Full-HD-1080P-Car-Dash-Camera-DVR-Black-Box-/131400077159?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e980e0f67

 

CDV300X נגד A118C (אני רואה פחות מריחות ב-CDV300X) -

 

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

היי חברים חייב עזרה! רכשתי מצלמה VICO-SF2 לפני שבועיים. היא מצלמת מצויין. בחושך לא כל כך טוב כמו שרואים בסרטונים ביוטיוב. אבל הבעייה הכי גדולה שהיא התחילה לצלם הפוך כאילו אני מצלם מול ראי. מישהו נתקל בתופעה כזאת??

פורסם (נערך)

ההשתקפויות בשמשה והמיקום שבו שמו את הA118C הרבה יותר גרועים.

זו לא השוואה אמינה.

לגבי המחיר הכפול, בCDV300X אתה יכול להקליט ב1080P 60FPS וברזולוציות יותר גבוהות מ1920X1080P.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם
היי חברים חייב עזרה! רכשתי מצלמה VICO-SF2 לפני שבועיים. היא מצלמת מצויין. בחושך לא כל כך טוב כמו שרואים בסרטונים ביוטיוב. אבל הבעייה הכי גדולה שהיא התחילה לצלם הפוך כאילו אני מצלם מול ראי. מישהו נתקל בתופעה כזאת??

 

 

יש הגדרה בתפריט SYSTEM או DISPLAY שאתה יכול להפוך

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...