Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום חברים, זקוק לעזרתכם בבחירת מצלמה לאופנוע.

משהו שיהיה אפשר לחבר הן לקסדה והן לכידון/שלדה/פיירינג.

 

מרפרוף ברשת הבנתי שבגדול ההמלצה היא ללכת על contour או הקטנה של סוני. למישהו היה ניסיון עם אחת מהן או אחרת?

חשוב לי שיהיה מדובר במצלמה קטנה, "אווירודינמית" - כלומר מצלמות עם שטח פנים גדול בסגנון גופרו לא רצויות, איכות צילום טובה ביום ובלילה (עם אפשרות לזיהוי מ.ר למקרה הצורך) וכמובן חיי סוללה טובים שכן מדובר במצלמה שתשב ללא חיבור חשמל.

 

אין בעיה להשקיע כספית אם באמת יש יתרון לשימושי הבסיסי.

 

תודה☺

 

 

אני משתמש בקונטור רום2 לתיעוד כל הרכיבות שלי. אתה יכול לראות את האיכות בכל הסרטונים שאני מעלה.

רק קח בחשבון שצילום הלילה שלה לוקה בחסר.

לא יודע איך צילום הלילה של הרום3 אך המחיר של הרום2 הוא מעולה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומה לגבי הסוללה?

היית צריך להחליף מתישהו?

איזה סוללה נכנסת שם, קל למצוא?

לא נגעתי בסוללה. למעשה, אין לי מושג איך ניתן בכלל להגיע אליה, אין ממש אפשרות שלא מערבת מברג כלשהו ופירוק גוף המצלמה.

בכל מקרה, המצלמה עובדת כמו ביום שקיבלתי אותה.

!AWDSOME

פורסם

יצא למישהו להשתמש ב-SJ4000 WIFI כמצלמת דרך? שוקל לקנות אותה כדי להשתמש בה גם ברכב וגם בטיולים.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
יצא למישהו להשתמש ב-SJ4000 WIFI כמצלמת דרך? שוקל לקנות אותה כדי להשתמש בה גם ברכב וגם בטיולים.

רשמו על זה בעמוד הקודם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&p=4765949&viewfull=1#post4765949

פורסם

אני קניתי מצלמת מיני דגם MINI 0805 עם GPS פשוט מצלמה אדירה

קטנה, נוחה וקומפקטית שאף אחד לא רואה אותה. אני מאוד מרוצה מהאיכות תמונה שלה. היא אצלי ברכב מותקנת בצורה מוסתרת שאף אחד לא רואה ובאמת לא מפריעה לנהיגה או להתעסקות.

אני יודע שהיא שם למקרה הצורך..

אפילו אין צורך להתעסק עם השעון שמכוון דרך הGPS

מקליט את המהירות ונתוני GPS

 

מומלץ!

פורסם
חברים,

 

הייתי שמח לקבל המלצה על חנות אמינה באזור המרכז (לא חנות שמוכרת אונליין) בה אוכל לקנות מצלמת דש-בורד שתעמוד בטמפרטורות הישראליות - אני מתכוון להשאיר את המצלמה ברכב כל הזמן.

 

מלבד זאת הייתי שמח להמלצות ספציפיות על מצלמות שיעמדו בטמפ' הגבוהות. אין צורך במצלמה מתוחכמת או איכותית במיוחד, פשוט באחת שתתפקד טוב ותחזיק מעמד.

 

תודה!

 

בסוף הכל מגיע מסין, אין מה ללכת לבזבז ים של כסף

תחפש באתר FOXOFFER.COM

יש יופי של מבחר, והטמפרטורה הישראלית לא הכי גרועה, יש יותר..

פורסם
האם יש מצלמה כזו ל"שמירה" על הרכב בחניה, כמו אזעקה עם חיישן קירבה, שתצלם את מי שצמוד לרכב?

 

לכל מצלמה צריכה להיות אופציה בשם G-SENSOR

זה מקליט ברגע שיש רגישות G שאתה קובע מראש שהיא מתחילה לצלם כאשר יש פגיעה ברכב.

פורסם

לא. G-SENSOR יזהה בלימה חריפה (תאונה) ויגן על הקובץ הנוכחי ממחיקה. הוא איננו מיועד להפעיל הקלטה.

יש זיהוי תנועה אופטי.

:turn-l:
פורסם

אני מעוניין בבקשה בהמלצה למצלמת רכב שתספק את הדרישות הבאות:

 

1. אני מעוניין לחבר את המצלמה לשקע המצת ושתעבוד כשהרכב מונע. סה טו. בלי אף התעסקות עד שתהיה תאונה ואצטרך להוציא את הכרטיס זכרון.

 

2. האיכות צריכה להיות שיהיה אפשר להבחין במספר רכב ממרחק סביר (כלומר מטרים ספורים), לא מעבר. וכמובן גם בלילה.

 

3. אני רוצה להדביק את המצלמה בחלק התחתון של השמשה (כדי שלא תסתיר שדה ראיה, ובעיקר כדי שלא יתעופף לי חוט חשמל באמצע הרכב, ואני לא מעוניין להתחיל להתעסק בחיווט ברכבי הרכב), אז שתגיע עם זרוע לשמשב (שלא תיפול) ושתאפשר מנח בצורה כזו שתתאים למיקום שתיארתי

 

4. שהמחיר יהיה עד 200 ש"ח. אם אין כזאת בנמצא אני מוכן לשלם מקסימום 300.

 

5. אם יש אפשרות שתהיה לה סוללה ושהיא תקליט במידה ומזוהה פגיעה כאשר האוטו חונה - מה טוב. אך כלל לא חובה.

 

 

תודה רבה מראש :smile:

פורסם

שלום לכם

רציתי לשאול לגבי העניין של הכרטיס זיכרון

לפני חודשיים רכשתי מצלמה מאיביי ממוכר אמין בשם ESTORE או מוכרת :)

 

דגם של G1WC עם הכבל

והיו לי שני כרטיסי זיכרון אחד 32 ג'יגה של חברה לא מוכרת ואחד של סאן דיסק שרכשתי מאיביי

משום ביום הראשון בתיקיה הראשונה שנוצרת של התאריך הקבצי וידאו היו פועלים

 

אבל יום למחרת שנוצרת תקיה חדשה לא כל הקבצים פועלים ומשהו משתבש

 

שלחתי לו חזרה את המצלמה הוא שלח לי את הדגם G1WH עם הסוללה

אמרתי אולי זה בעיה במצלמה ועדיין זה ככה

עכשיו חשבתי על זה שאולי הכרטיסי זיכרון הם באיכות ירודה זיוף או משהו

דיברתי עכשיו עם איזו רשת של חנויות באזור שלי והסברתי להם הם דפקו לי מחיר של 250 שקל לכרטיס זיכרון משהו של חברת SP

ואמר שהכרטיס זיכרון צריך להיות במהירות קריאה של 85 לא הבנתי כל כך

חשבתי לסוע ל KSP לקחת כרטיס זיכרון פשוט ב 75 שקל בערך סאן דיסק רגיל 32 ג'יגה

 

אבל אם אני אקנה ושוב אותה הבעיה?. חבל לי

מה אתם ממליצים איזה כרטיס זיכרון לקנות?.

תודה

פורסם

אני קניתי ב-95 שקל או משהו כזה Transcend של 32GB במהירות UHS-I מ-KSP.

עובד מצוין עם ה-G1WH

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ניסיתי קצת לקרוא אבל איבדתי ידיים ורגליים.

אני מחזיק ארבע רכבים, שני אספנות ושני דיילי.

בדיילי אחד אני רוצה מצלמה קבועה עם עדיפות לצילום אחורי בנוסף, שתופעל מהסוויץ, או בדרך אוטו' אחרת.

בדיילי השני ובאספנות אני רוצה מצלמה (עם עדיפות לצילום אחורי בנוסף) שתהייה מחוברת כל השבוע בדיילי, ותעבוד אוטו' בתחילת נסיעה, ושבסופ"ש אוכל לקחת לרכבים האחרים (מצלמה אחת לשלושה רכבים כדי לחסוך).

הרכבים חונים ברחוב ככה שעדיף מצלמה שלא בולטת מידי ושתשרוד שמש וכו'.

חשוב לי שיהיה ניתן להבחין בלוחיות רישוי ממרחק סביר ולא רק בפקקים כמו בחלק מהסרטונים שראיתי.

מבחינת תקציב זה מאוד תלוי בתמורה, בשביל משהו באמת טוב אני אשקיע 500 בערך ליחידה, אולי קצת יותר.

בנוסף אני מעדיף אפשרות לצילום ארוך ולהעברת צילומים ברשת כדי לצלם נסיעות ברכבי אספנות וטיולים (כרטיס עם זכרון גדול)

יש המלצות?

תודה רבה

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אני קניתי ב-95 שקל או משהו כזה Transcend של 32GB במהירות UHS-I מ-KSP.

עובד מצוין עם ה-G1WH

 

 

תודה רבה רבה סוף סוף עובד לי

 

לא ממליץ לקנות לאף אחד שום כרטיס זיכרון מאייביי קניתי מאנשים עם מדליה TOP כרטיס זיכרון של סאן דיסק

של קינגסטון

וכולם זיופים !! היום קניתי את הכרטיס שאתה המלצת לי והוא פשוט עובד נהדר בלי בעיות

וגם אחריות מלאה לכל החיים :) הכרטיס נרכש מ KSP בילו בעלות של 85 שקלים

פורסם

קניתי לפחות 5 כרטיסי זיכרון של SANDISK מEBAY במהלך השנים וכולם היו מקוריים ועבדו מצוין.

היה כרטיס אחד שנקנה מסין ונהרס לי אחרי כמה שנים, שלחתי אותו לSANDISK ישראל והם שלחו לי כרטיס חדש עם שליח הביתה.

 

אני לא יודע ממי אתה מזמין או איך אתה מבין אם הכרטיס מקורי או לא, אבל זו שטות להמליץ לאנשים לא לקנות מEBAY.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...