Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, ראיתי - הוא ענה את זה בהמשך להודעה שלי לגבי התקלה. הגרסא המוצעת שם היא

ישנה יותר מזו המותקנת במצלמות שגירבסט מוכרים, כך שאמתין לתגובתם לפני הפעולה.

 

פניתי אליהם בכדי שימצאו פיתרון - מבחינתי אם הם ישלחו לי במייל את הקושחה המקורית המעודכנת,

בה לא מופיעה יותר התקלה הזו, זה מעולה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כי זאת המצלמה שיש לו. למשל אני יכול להמליץ לך רק על הגרסא עם הקבל, כי זאת המצלמה שיש לי.

לדעתי הגרסא עם הסוללה תהיה פחות טובה כי הסוללה מאבדת אורך חיים ומתישהו תתחיל לעשות בעיות ותצטרך להחליף אותה.

כמובן שאם יש לך כסף להשקיע אז תקנה מצלמה עם מעבד אמברלה 7.

 

אתה יכול להמצליץ על מצלמה עם מעבד

אמברלה 7 עם כבל?



תגדיר "אם יש לך כסף", מה הטווח מחירים למצלמה כזאת? לשים מעל 200-250 שקל על מצלמה זה כבר מרגיש לי הוצאה גדולה מדיי ביחס להפרש בתמורה מול מצלמה של 160 שקל.

אין לי בעיה גם לשים 400 שקל על מצלמה, אבל אני לא אוהב "לזרוק" כסף, אם היא מצלמת באיכות טובה מספיק, היא צריכה להחזיק מעמד תקופה של כמה שנים וזהו, אין לי דרישות גדולות.

המצלמה הנוכחית עדיין לא מתה לחלוטין, אבל עושה בעיות, החזיקה קצת מעל שנתיים, נראה לי סביר.

פורסם

שלום,

יש לי את ה G1W-C כבר כמעט חצי שנה. בזמן האחרון יש לי בעיה שמתרחשת אחת לכמה ימים של ריסטים תכופים (כל כמה שניות).

קראתי פה שצריך לפרמט את הכרטיס זיכרון וזה פותר, ככל הנראה פתר לי את הבעיה.

אין אפשרות שהמצלמה תשמור קבצים חדשים על הקבצים הישנים? (לא מצאתי בהגדרות). נראה לי מוזר שצריך לפרמט את הכרטיס כל כמה ימים.

המצלמה מחוברת באמצעות הכבלים שהגיעו עם המכשיר, כרטיס זיכרון 32GB של Transcend‏

גרסת ה FW שלי היא 2014.0813.11 הייתי שמח לדעת אם יש אחת יותר עדכנית / טובה.

תודה

פורסם
אתה יכול להמצליץ על מצלמה עם מעבד

אמברלה 7 עם כבל?



תגדיר "אם יש לך כסף", מה הטווח מחירים למצלמה כזאת? לשים מעל 200-250 שקל על מצלמה זה כבר מרגיש לי הוצאה גדולה מדיי ביחס להפרש בתמורה מול מצלמה של 160 שקל.

אין לי בעיה גם לשים 400 שקל על מצלמה, אבל אני לא אוהב "לזרוק" כסף, אם היא מצלמת באיכות טובה מספיק, היא צריכה להחזיק מעמד תקופה של כמה שנים וזהו, אין לי דרישות גדולות.

המצלמה הנוכחית עדיין לא מתה לחלוטין, אבל עושה בעיות, החזיקה קצת מעל שנתיים, נראה לי סביר.

תחפש מידע על mobius היא דורשת התעסקות התחלתית של התקנת קבל במקום סוללה וצריך גם להתארגן על תושבת לרכב.

בדקתי לגביה מזמן אז יכול להיות דברים השתנו...

פורסם
מחפש מצלמה לאבא שלי, הדרישה היא שיהיה רכיב GPS לעדכון שעה אוטומטי

אפשרות להצגת מהירות נסיעה גם יכול להיות טוב. התקציב עד 1000 ש"ח בערך.

 

ראינו בוואלה שופש מצלמה של DOD דגם LS460W ב 980ש"ח , בדקתי וזה פחות או יותר המחיר בחו"ל.

יש אלטרנטיבה יותר זולה ? אפשר לוותר על הצגת מהירות , אבל שעון ע"י GPS זה חובה בשבילו.

 

אף אחד לא מכיר? מה לגבי היבואן מצלמות שנמצא פה בפורום , אין לו דגם שעונה לדרישות?

פורסם
שלום,

יש לי את ה G1W-C כבר כמעט חצי שנה. בזמן האחרון יש לי בעיה שמתרחשת אחת לכמה ימים של ריסטים תכופים (כל כמה שניות).

קראתי פה שצריך לפרמט את הכרטיס זיכרון וזה פותר, ככל הנראה פתר לי את הבעיה.

אין אפשרות שהמצלמה תשמור קבצים חדשים על הקבצים הישנים? (לא מצאתי בהגדרות). נראה לי מוזר שצריך לפרמט את הכרטיס כל כמה ימים.

המצלמה מחוברת באמצעות הכבלים שהגיעו עם המכשיר, כרטיס זיכרון 32GB של Transcend‏

גרסת ה FW שלי היא 2014.0813.11 הייתי שמח לדעת אם יש אחת יותר עדכנית / טובה.

תודה

מאיפה קנית את המצלמה?

יצא לך לפתוח את המצלמה ולוודא שמדובר בכבל ולא סוללה?

התיאור שלך מזכיר את התופעות המופיעות בד"כ ב g1wh/g1w אחרי תקופה דומה (ולמיטב הבנתי נובעות

מסוף חיי הסוללה).

פורסם
כן, ראיתי - הוא ענה את זה בהמשך להודעה שלי לגבי התקלה. הגרסא המוצעת שם היא

ישנה יותר מזו המותקנת במצלמות שגירבסט מוכרים, כך שאמתין לתגובתם לפני הפעולה.

 

פניתי אליהם בכדי שימצאו פיתרון - מבחינתי אם הם ישלחו לי במייל את הקושחה המקורית המעודכנת,

בה לא מופיעה יותר התקלה הזו, זה מעולה.

 

התכוונתי , האם פנית אליהם בכוונה לקבל מצלמה חדשה/החזר . כי רשמת שהמצלמה שלך הלכה אחרי כחצי שנה.

ושאלה , איך פותחים את המצלמה על מנת לוודא שיש קבל בפנים ?

פורסם

ה g1wh שהתקלקלה אחרי חצי שנה הייתה ממוכר באיביי.

למען האמת, אחרי תקופה כזאת של שימוש, אפילו לא חשבתי על לפנות

למוכר בדרישות. הסיבה לתקלה נובעת, ככל הניראה, מהחום בארץ ומיכולת

שרידות הסוללה בטמפרטורות אלו.

 

לגבי ה g1wc ובעיית שמירת הקובץ האחרון - כפי שכתבתי, גירבסט

הבטיחו שזה בבדיקת גורם טכני - אעדכן במידה ויש שינויים כלשהם.

 

איך לפתוח את המצלמה ניתן לראות ביוטיוב.

פורסם

MARCUS 2 זמינה במלאי

 

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=25&lang=eng

 

מחירים בטלפון , אחריות 12 חודשים (יבואן בלעדי), משלוח דרך UPS שליח עד הבית בעלות של 50 ש"ח. ניתן לשלם בכרטיס אשראי עד 5 תשלומים.

משלוח בתוך יומיים . טלפון 08-9331225 ימים א-ה משעות 9:00-17:00

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
מאיפה קנית את המצלמה?

יצא לך לפתוח את המצלמה ולוודא שמדובר בכבל ולא סוללה?

התיאור שלך מזכיר את התופעות המופיעות בד"כ ב g1wh/g1w אחרי תקופה דומה (ולמיטב הבנתי נובעות

מסוף חיי הסוללה).

 

 

קניתי באיביי, דרך המוכר estore009 כך שאני בטוח שהמצלמה מקורית.

לא פתחתי אותה אך ראיתי שהיא לא עובדת ללא הכבל (ככה שאין סוללה).

פורסם

יש ביקורות טובות על המוכר הזה, כך שאולי כדאי שתנסה לפנות אליו.

אגב, גם לגבי באנגגוד כולם אמרו שהם מאוד אמינים וכו', רק שכשפתחתי

את המצלמה גיליתי שרימו אותי (פעמיים).

פורסם
^ אני קניתי בזמנו את ה-G1WH מבאנגגוד ואחרי 4 חודשים שבקה חיים..

 

קרה לי דבר דומה, ישר התחלתי להתכתב עם שירות הלקוחות שלהם, כעבור חודש קיבלתי מצלמה חדשה חיכתה לי בדואר..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...