Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצלמות VICOVATION הם המצלמות היחידות ששורדות בחום של הארץ . העמידות של כל החומרים המרכיבים את המצלמה מיועדים לעמוד בחום. זה לא רק טכנולוגיה של "קבלים" במקום סוללות ליתיום , זה גם רכיבים אלקטרונים ופלסטיקה איכותית. זה כמו שרכב זה לא רק מנוע , כך במקרה של מצלמה דשבורד . אני חייב לציין שגם מצלמות של DOD עמידות בחום .

אשמח אם תוכל לתת לי הצעת מחיר לדגם:

VICO SF2 הקישור שיש לך בחתימה זה אתר בבנייה. תודה

פורסם

הלכתי לאיבוד בשרשור - למי יש המלצה בבקשה לתופסן נורמלי למצלמת ה G1WH? עדיפות למשהו מהארץ כי איביי (לא משנה איפה) ייקח כמה שבועות..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אם למישהו יש המלצה בשלוף ככה, על מצלמה אחורית טובה? אם אשים את הקדמית שלי מאחורה היא תהיה די בולטת. לא בטוח אם זה רעיון טוב.

לא צריכה להיות עם מסך. אני זוכר שמישהו כאן בפורום התקין ברכב שלו מצלמה קטנה אחורית וגם שיתף תמונות התקנה.

מצטרף לשאלה.

כרגע עם G1WH מקדימה, ואני צריך מצלמה באותה איכות מאחור, אבל בולטת פחות. למישהו יש המלצה?

כרגע הכיוון הוא מוביוס, אבל אשמח לשמוע דעות אחרות, קצת לא מעודכן במצלמות של היום ואם המוביוס עדיין רלוונטית!(?)

פורסם
הלכתי לאיבוד בשרשור - למי יש המלצה בבקשה לתופסן נורמלי למצלמת ה G1WH? עדיפות למשהו מהארץ כי איביי (לא משנה איפה) ייקח כמה שבועות..

 

מה רע בתופסן שמגיע עם המצלמה? לי יש G1WH והוא סבבה לגמרי.

 

מצטרף לשאלה.

כרגע עם G1WH מקדימה, ואני צריך מצלמה באותה איכות מאחור, אבל בולטת פחות. למישהו יש המלצה?

כרגע הכיוון הוא מוביוס, אבל אשמח לשמוע דעות אחרות, קצת לא מעודכן במצלמות של היום ואם המוביוס עדיין רלוונטית!(?)

 

נראה לי ה-0805 מעולה כמצלמה אחורית. גם קטנה וגם נשלפת במידת הצורך.

פורסם

נראה לי ה-0805 מעולה כמצלמה אחורית. גם קטנה וגם נשלפת במידת הצורך.

תעלה 250 שקלים אחרי קופון הנחה (GB0805).

לפי הביקורות איכות הצילום ברמה של ה-G1WH לפחות, כשזו קטנה יותר עם תוספת של GPS ומהירות.

אז מתוך סקרנות, למה ממשיכים להמליץ על ה-G1WH כשההפרש בין השתיים הוא לא משמעותי במיוחד?

 

אני לא הבנתי את שיטת החיבור שלה אגב למקור מתח. היא מתחברת למצת? לא יהיה יעיל כי אצלי תמוקם בחלק האחורי, אז איך מחברים למקור מתח ולאיזה? USB או חיבור מוסתר אצל חשמלאי רכב? מאיפה קונים את הכבל שצריך?

תודה.

פורסם
מה רע בתופסן שמגיע עם המצלמה? לי יש G1WH והוא סבבה לגמרי.

 

 

 

 

התופסן הזה לא באמת מחזיק אותה,מספיק שתגע בה עם האצבע לצד ימין,או שתעלה בטעות על באמפר\בור רציני והיא כבר עפה.

צריך תופסן שבאמת מחזיק אותה,בדומה לרוב התופסנים לסלולר ש"מחבקים" את המכשיר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
היתרון העיקרי שלה זה השבב של אמברלה שלא מתחמם כמו השבב הקיים בg1w ובA118

אתה מתכוון ל-0805?

 

נראה לי ה-0805 מעולה כמצלמה אחורית. גם קטנה וגם נשלפת במידת הצורך.

למה לא מוביוס אגב? קטנה, איכות טובה, לא מושכת את העין...במה זו עדיפה?

פורסם

עידכון לגבי ה g1wc מגירבסט:

אתמול הוצאתי את כרטיס הזיכרון על מנת להעתיק מספר קטעים למחשב, ונוכחתי לגלות

שהקובץ האחרון בכל נסיעה אינו נשמר כראוי (לא ניתן לפתוח אותו במחשב, על אף שניסיתי בכמה תוכנות).

 

אתמול פניתי עם זה לגירבסט, טרם נתקבלה תשובתם.

 

אשמח לשמוע אם מישהו מכיר פיתרון לכך.

פורסם
אין סיבה שלא, יש לי מוביוס , החסרון העיקרי שלה זה שהיא מתחממת מהר מאוד ולכן עד שתשאר במקום מוצל .

 

 

 

אני לא מוציא את המצלמה מהרכב, והוא תמיד חשוף לשמש (אין חנייה מקורה, לא בבית ולא בעבודה).

לבנתיים, ה-G1WH שורדת. זה יכול להוות בעיה למוביוס או 0805? אני גר בשפלה מבחינת טמפ'.

 

ותתן לי עצה אחרונה, מה לקנות מוביוס או 0805? :-).

פורסם
עידכון לגבי ה g1wc מגירבסט:

אתמול הוצאתי את כרטיס הזיכרון על מנת להעתיק מספר קטעים למחשב, ונוכחתי לגלות

שהקובץ האחרון בכל נסיעה אינו נשמר כראוי (לא ניתן לפתוח אותו במחשב, על אף שניסיתי בכמה תוכנות).

 

אתמול פניתי עם זה לגירבסט, טרם נתקבלה תשובתם.

 

אשמח לשמוע אם מישהו מכיר פיתרון לכך.

 

קרה לי עם אחד ה-FW שהיו על ה-G1WH, לא זוכר בדיוק איזה.

תנסה לשים FW אחר אולי (או מעודכן)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...